От: Конверсия от въздушно окачване към пружинно при 4Х4 автомобилите!
По принцип е много проста сиситема,в по-старите си и изначални вариянти възглавниците са открити което ги прави по-уязвими на атмосферните условия и заобикалящата ги среда,в последствие се модифицират като се пообличат ако мога така да се изразя с предпазители и се показва малка или никаква част от тях.Това което насажда мнението,че е кофти окачване -е цената на възглавницата и в последствие на компресора,но нали сме в бг и тук всичко ни е скъпо по лесно е да кажем-мани го това,болкук е!
Моя опит е предимно с ваг групата и за последно с личен allroad 2.7т,4 броя възглавки подобрена серия с предпазители 1000 USD,до вратата ми,тук ОЕ версията за модела се продава такава каквато е била и при излизането на колата от завода т.е. само гума без предпазители на цена от 750-800 лв на брой.
Няма нищо сложно в тази система,както и няма нищо общо в поведението и удобството на пътуване на автомобилите с въздух спрямо тези на пружини!
Ако те гложди друго питай!
Първоначално публикуван от Ясен
Преглед на мнение
Моя опит е предимно с ваг групата и за последно с личен allroad 2.7т,4 броя възглавки подобрена серия с предпазители 1000 USD,до вратата ми,тук ОЕ версията за модела се продава такава каквато е била и при излизането на колата от завода т.е. само гума без предпазители на цена от 750-800 лв на брой.
Няма нищо сложно в тази система,както и няма нищо общо в поведението и удобството на пътуване на автомобилите с въздух спрямо тези на пружини!
Ако те гложди друго питай!
И разбира се - възможността да се променя...
Коментар