Нека споделим нашия опит при преминаването от въздушно окачване към такова с пружини!
Много хора сигурно ще кажат, че купувайки си стара кола с въздушно окачване, човек трябва да е подготвен за евентоалните проблеми с него. Аз пък ще кажа: Щом се прави по Света, защо да не се прави и у нас, където масовия автомобил е втора-трета ръка. Също така смятам, че предимствата на въздушното окачване са безспорни, но това важи за коли на относително малка възраст и на относително малко километри, така че не виждам смисъл това да се коментира, както и самото въздушно окачване като система. Наясно съм с възможността въздушните възглавници да се рециклират, но моля, нека да се фокусираме върху подмяната на едното с друго.
Ето един клип от Arnott:
https://www.youtube.com/watch?v=Y8_hFejc_74
Техните продукти изглеждат изключително качествени, а цените не са никак евтини, но може и да си стува! Това което прави веднага впечатление при Q7, Туарег и Кайен, е че задното окачване е тип Макферсон, което прави конверсията една идея по-сложна, заради допълнителните части, които ще са необходими. Така например X5 E53 със въздушни възглавници само отзад, би била много по-лесна за преправяне и до колкото знам се практикува.
Има и други производители разбира се, но лично аз не се занимавам с оправяне, преправяне и т.н. на автомобили, така че нека експертите, а и хората имащи опит да споделят какви марки са добри и колко им е струвало или би ни струвало това.
Разбира се сайтове като amazon и ebay са заринати с пружини и сякакви чарколяци, но за човек, който не разбира това е потенциална възможност да се набута.
Няма голяма марка за 4Х4 автомобили, която да не е засегната от този проблем, така че нека да направим една полезна тема за всички, но предварително моля, за малко конкретика!
Много хора сигурно ще кажат, че купувайки си стара кола с въздушно окачване, човек трябва да е подготвен за евентоалните проблеми с него. Аз пък ще кажа: Щом се прави по Света, защо да не се прави и у нас, където масовия автомобил е втора-трета ръка. Също така смятам, че предимствата на въздушното окачване са безспорни, но това важи за коли на относително малка възраст и на относително малко километри, така че не виждам смисъл това да се коментира, както и самото въздушно окачване като система. Наясно съм с възможността въздушните възглавници да се рециклират, но моля, нека да се фокусираме върху подмяната на едното с друго.
Ето един клип от Arnott:
https://www.youtube.com/watch?v=Y8_hFejc_74
Техните продукти изглеждат изключително качествени, а цените не са никак евтини, но може и да си стува! Това което прави веднага впечатление при Q7, Туарег и Кайен, е че задното окачване е тип Макферсон, което прави конверсията една идея по-сложна, заради допълнителните части, които ще са необходими. Така например X5 E53 със въздушни възглавници само отзад, би била много по-лесна за преправяне и до колкото знам се практикува.
Има и други производители разбира се, но лично аз не се занимавам с оправяне, преправяне и т.н. на автомобили, така че нека експертите, а и хората имащи опит да споделят какви марки са добри и колко им е струвало или би ни струвало това.
Разбира се сайтове като amazon и ebay са заринати с пружини и сякакви чарколяци, но за човек, който не разбира това е потенциална възможност да се набута.
Няма голяма марка за 4Х4 автомобили, която да не е засегната от този проблем, така че нека да направим една полезна тема за всички, но предварително моля, за малко конкретика!
Коментар