Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Конверсия от въздушно окачване към пружинно при 4Х4 автомобилите!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Конверсия от въздушно окачване към пружинно при 4Х4 автомобилите!

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    А всъщност какви са проблемите които едно въздушно окачване създава?
    По принцип е много проста сиситема,в по-старите си и изначални вариянти възглавниците са открити което ги прави по-уязвими на атмосферните условия и заобикалящата ги среда,в последствие се модифицират като се пообличат ако мога така да се изразя с предпазители и се показва малка или никаква част от тях.Това което насажда мнението,че е кофти окачване -е цената на възглавницата и в последствие на компресора,но нали сме в бг и тук всичко ни е скъпо по лесно е да кажем-мани го това,болкук е!
    Моя опит е предимно с ваг групата и за последно с личен allroad 2.7т,4 броя възглавки подобрена серия с предпазители 1000 USD,до вратата ми,тук ОЕ версията за модела се продава такава каквато е била и при излизането на колата от завода т.е. само гума без предпазители на цена от 750-800 лв на брой.
    Няма нищо сложно в тази система,както и няма нищо общо в поведението и удобството на пътуване на автомобилите с въздух спрямо тези на пружини!
    Ако те гложди друго питай!
    Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
    Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
    Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
    Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

    Коментар


    • #17
      От: Конверсия от въздушно окачване към пружинно при 4Х4 автомобилите!

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      То по тая логика всички собственици на коли в България са така Карат на олио, на трансформаторно масло, на метан и пропан-бутан. Щото не е ли равнозначно дали ще боднеш газова уредба или ще смениш въздушното окачване с пружини?
      Карането с отпадъчни продукти го слагам равнозначно с коването на феродо и карането на 10 годишни гуми, щот имали хубав грайфер. Пълна цървулщина.

      Коментар


      • #18
        От: Конверсия от въздушно окачване към пружинно при 4Х4 автомобилите!

        Възхищавам се на предразсъдъците Ви! Само незнам защо са тези убеждения, че въздушното окачване е по-добро????? като всъщност съм го констатирал още в началото на темата!

        Коментар


        • #19
          От: Конверсия от въздушно окачване към пружинно при 4Х4 автомобилите!

          Обмисляли ли сте опцията, да продадете мпс-то с въздушните възглавници, и съответно да купите същия такъв с заводското пружинно окачване?

          Коментар


          • #20
            От: Конверсия от въздушно окачване към пружинно при 4Х4 автомобилите!

            -Възхищавам се на предразсъдъците Ви! Само незнам защо са тези убеждения, че въздушното окачване е по-добро????? като всъщност съм го констатирал още в началото на темата!



            Ами защото е така,масово луксозните лимозини на големи марки са с въздух,много повече комфорт дава!
            Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
            Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
            Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
            Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

            Коментар


            • #21
              От: Конверсия от въздушно окачване към пружинно при 4Х4 автомобилите!

              Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
              Възхищавам се на предразсъдъците Ви!
              Напротив. Предрасъдъците са спрямо въздуха.
              Изброили са ти предимствата на въздушното, кажи с какво са по-добри пружините, освен цената?

              Коментар


              • #22
                От: Конверсия от въздушно окачване към пружинно при 4Х4 автомобилите!

                Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
                До голяма степен съм съгласен със теб, но още в началото се опитах да пресека именно този дебат! Точно Туарега е идеалния пример, че кола с почти подобни характеристики може да се закупи с едното или другото окачване още нов.
                Точно така, идеален пример е да се запита човек, защо пружините ги има в Туарег само с най-слабите мотори.
                И да, мисля че понякога в зависимост от конкретни фактори(особено в мощните версии), това може да има отношение към сигурността. А когато такъв компромис се прави при скъпи автомобили, лично за мен не е оправдано.

                Няма как някой да ме убеди, че не е комплексарско, да караш скъпа кола, с високи разходи за гориво и поддръжка като цяло, и да "спестиш" от неща влияещи на сигурността и ограничаващи пълноценното използване на възможностите на мощното и скъпо возило. Излиза, че колата е само за имидж. Като възможности на пътя е почти еднаква с далеч по-евтиния вариант с пружинно окачване(и с по-слаб и икономичен мотор). Лошото е, че мощната версия с не адекватно за нея окачване, също позволява и до някъде предразполага движение със скорости за които пружинното окачване не е мислено, което води и до съответните рискове и опасности.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #23
                  От: Конверсия от въздушно окачване към пружинно при 4Х4 автомобилите!

                  Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
                  Нека споделим нашия опит при преминаването от въздушно окачване към такова с пружини!...
                  Голяма част от Ленд Ровър Диско-2 излизат от завода на въздушно окачване. Моделът се прави от 1998 до 2004, което сочи, че всички коли са вече над 12 годишни и повечето имат проблем с възд.окачване, а в БГ няма сервиз/човек, който да установи къде точно е проблемът (личен опит с 3 коли). Напр., при последното ми Диско, не можаха да се справят и в МотоПрое, които са официални вносители...
                  В Англия продават кит за преминаване на пружини. Сменихме ги в гаража на stargazer и установихме проблемът - възглавниците бяха почти пълни с вода! Аз предпочитам за асфалт въздушното окачване, но когато става въпрос за офроуд и стари коли, пружините са по-сигурни и лесни за "диагностика"
                  ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                  Коментар


                  • #24
                    От: Конверсия от въздушно окачване към пружинно при 4Х4 автомобилите!

                    Първоначално публикуван от svjokera Преглед на мнение
                    няма нищо общо в поведението и удобството на пътуване на автомобилите с въздух спрямо тези на пружини!
                    W140 и следващите S-classи? Това само принципно де. Общо взето всеки ден се качвам на някакви автомобили и СУВ на въздух - не е магия само по себе си въздушното окачване. Лично за мен най-голямото му предимство е при моделите с променлив клиренс, ако и да не е често нужен в ежедневието. Иначе и френската хидро-пневматика някога "люлееше като лодка" и поглъщаше неравностите прекрасно, ама и нея вече я забравихме.
                    Всеки трети е шести

                    Коментар


                    • #25
                      От: Конверсия от въздушно окачване към пружинно при 4Х4 автомобилите!

                      Предимството му е постоянния клиренс И разбира се - възможността да се променя...
                      Качването/слизането от по-висока машина също е по-удобно... При мен слизане/качване на въздуха е с около 5-6см по-ниско от аналогичната пружина (ниското положение май бе с клиренс 16см), и с над 10см по-ниско от най-високото положение..
                      Иначе комфорта повече се влияе от амортисьорите и стабилизиращата щанга, отколкото от типа на 'еластичния' елемент...
                      Французите - там нещата са други - там наистина има осезаема разлика...

                      Конкретно за замяната - доколкото съм гледал - подхода към всеки модел е различен...
                      На някои модели се вади възглавницата, подменят се стойките/леглата от такива за възглавница към такива за пружини и всичко е ОК (да, изключват се електрики, компютри за да не се сърдят заради 'проблема' в окачването)..
                      Но за мен е странно да се унищожава една добра..
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Конверсия от въздушно окачване към пружинно при 4Х4 автомобилите!

                        1. Преди да напиша "Макферсон" направих една бърза справка в Гугъл и така го разчетох - лаик съм. Дали е така - незнам и няма какво повече да допълня!

                        2. Обаче не мога да подмина тези, които бързат да пишат с укор - Слепи ли сте? Два пъти пиша, че нямам абсолю никакви съмнени, че въздушното окачване е по-добро и качествата му са неуспорими! Това е третия път -Нелепа работа! Темата не е сравнителен анализ на двата вида окачване!!! Дано сега не съм направил някоя правописна грешка, че като няма за друго какво да се хване човек...

                        3. "Сипи" - то темата и без това се поокаля, поне да изясним понятията!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Конверсия от въздушно окачване към пружинно при 4Х4 автомобилите!

                          Надявам се не смяташ, че писаното от мен е от укор - не смятам, че може да укоряваш някой за въпрос и запитване или пък за конкретно решение - луди хора колкото щеш
                          По-вероятно е на голяма част от хората (включително и на мен) да им е интересно ЗАЩО .. Какви биха могли да са мотивите на някой да направи такава замяна...
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Конверсия от въздушно окачване към пружинно при 4Х4 автомобилите!

                            Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
                            1. Преди да напиша "Макферсон" направих една бърза справка в Гугъл и така го разчетох - лаик съм. Дали е така - незнам и няма какво повече да допълня!

                            2. Обаче не мога да подмина тези, които бързат да пишат с укор - Слепи ли сте?
                            ...
                            ...
                            3. "Сипи" - то темата и без това се поокаля, поне да изясним понятията!
                            А утре като пуснеш тема, че са ти скъпи спирачките на Туарег V10 и искаш да ги смениш с такива от R5, какво трябва да ти се даде като отговор?! Че е блестяща идея?! Вероятно има достатъчно идеи на тема самоубийство в нета, но тази определено застрашава и невинни хора.
                            Голямата част от тези автомобили достигат скорости над 200км/ч, а доста от тях и до 250км/ч. Освен това са големи и тежки автомобили и въпреки това много динамични. И ако ти например си го докарал до немотията да слагаш пружини на кола с над 300-400к.с, ОК, това си е твой избор, ще се съобразяваш с "подобренията" и ограниченията. Но какво става когато следващия собственик не е толкова внимателен?!
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #29
                              От: Конверсия от въздушно окачване към пружинно при 4Х4 автомобилите!

                              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                              А утре като пуснеш тема, че са ти скъпи спирачките на Туарег V10 и искаш да ги смениш с такива от R5, какво трябва да ти се даде като отговор?! Че е блестяща идея?! Вероятно има достатъчно идеи на тема самоубийство в нета, но тази определено застрашава и невинни хора.
                              Голямата част от тези автомобили достигат скорости над 200км/ч, а доста от тях и до 250км/ч. Освен това са големи и тежки автомобили и въпреки това много динамични. И ако ти например си го докарал до немотията да слагаш пружини на кола с над 300-400к.с, ОК, това си е твой избор, ще се съобразяваш с "подобренията" и ограниченията. Но какво става когато следващия собственик не е толкова внимателен?!
                              И е така и не е баш така...Например спирачките на дизелово Диско 2.7 са същите като на бензиново с V8.
                              При положение, че този кит е афтърмаркет, сигурно е сметнат да издържа колата за която е проектиран,най-вероятно е минал изпитания , сертификация...
                              Виден столичен ихтиолог

                              Коментар


                              • #30
                                От: Конверсия от въздушно окачване към пружинно при 4Х4 автомобилите!

                                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                                Надявам се не смяташ, че писаното от мен е от укор - не смятам, че може да укоряваш някой за въпрос и запитване или пък за конкретно решение - луди хора колкото щеш
                                По-вероятно е на голяма част от хората (включително и на мен) да им е интересно ЗАЩО .. Какви биха могли да са мотивите на някой да направи такава замяна...
                                Нямам никакви претенции към написаното от теб, колега!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X