Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Конверсия от въздушно окачване към пружинно при 4Х4 автомобилите!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Конверсия от въздушно окачване към пружинно при 4Х4 автомобилите!

    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
    А утре като пуснеш тема, че са ти скъпи спирачките на Туарег V10 и искаш да ги смениш с такива от R5, какво трябва да ти се даде като отговор?! Че е блестяща идея?! Вероятно има достатъчно идеи на тема самоубийство в нета, но тази определено застрашава и невинни хора.
    Голямата част от тези автомобили достигат скорости над 200км/ч, а доста от тях и до 250км/ч. Освен това са големи и тежки автомобили и въпреки това много динамични. И ако ти например си го докарал до немотията да слагаш пружини на кола с над 300-400к.с, ОК, това си е твой избор, ще се съобразяваш с "подобренията" и ограниченията. Но какво става когато следващия собственик не е толкова внимателен?!
    Може би ще те разочаровам, но винаги съм държал колите ми да се поддържат технически и външно във вида, в който са излязли от завода! Това с 300-400к.с. си е твоя измишльотина и никога не съм го споменавал! Колкото до немотията - един качествен кит с пружини е над стойността на някои възглавници и рециклиране на компресора например!

    От това, което четох по чуждестранните форуми е, че най-често смяната от едното към другото се прави, когато обикновенно проблема с въздушното окачване се появил 1,2,.... пъти и собственика не иска да се раздели с колата, а със самия проблем. Като отзивите винаги бяха, че колата вози по-стабилно (естествено и по-твърдо, което не е фактор особенно когато имаш добре развита инфраструктура)!

    Коментар


    • #32
      От: Конверсия от въздушно окачване към пружинно при 4Х4 автомобилите!

      [QUOTE=slowtraveler;2940521]Предимството му е постоянния клиренс И разбира се - възможността да се променя...
      Качването/слизането от по-висока машина също е по-удобно... При мен слизане/качване на въздуха е с около 5-6см по-ниско от аналогичната пружина (ниското положение май бе с клиренс 16см), и с над 10см по-ниско от най-високото положение..

      Първо добър вечер !
      Моля клиренса да не се бърка със лифта на купето.
      За качването и слизането от по висока машина че е по удобно питай съпругата ,със сегашните гуми седалката е до гърдите и ,е тя си е късостеблена. Въздушното е много по удобно точно за всяка ситуация,слизаш- ниско ,скорост -ниско и твърдо,градско-средно ,офроуд- високо. Иначе на возия ако е както трябва пружината не е толкова лош вариант за по тежки машини. Имам P38-ца на пружини и съм карал над 10 такива на пневмо разлика във возията почти няма. Магистрално със 160 , офроуд на макс ,и не съжелявам за пружините. Проблемът при мен не е че е скъпо (не е скъпо ,цената на пружините и амовете е колкото или почти хубаво пневмо и то ще издържи мнооооооого ).При мен се получи че взех джипа със това окачване и не съм недоволен. След седмица може би ще взема още един който е седял дълго без употреба и ако е добре със пневмото ще го прехвърля на моят. Клиренса няма да се промени той се променя от много малко фактори ,возията както казох не ми е проблем този джип вози дори на хард офроуд като на магистрала, ама че жената ще се качва без укори всеки път няма цена.
      о897ч87о3о

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X