Обява

Свий
Няма добавени обяви.

бавните 4x4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: бавните 4x4

    Първоначално публикуван от Spas55 Преглед на мнение
    ?????

    Излиза, че нищо не съм разбрал за бавните. Наистина ли 120 км/ч?

    Поздрави!
    Има и такива бавни.

    Коментар


    • До: бавните 4x4

      Чудо голямо. Ако бавните ти всъщност не са бавни - къв е проблема?
      Вдигни 120 с мойте бавни да те видя. Ше ти трябват некви си 16 - 20 000 оборота на вала, кво му плащаш в една кия?

      Коментар


      • До: бавните 4x4

        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
        Нали всички правят разлика между бавни и блокаж на междиния диф.
        Ако Митсубишито беше със СуперСелект нямаше да можеш да го убиеш.
        Всъщност ти какво му уби.
        Не съм го убил - но можеше. Покарай на бавни на 6-7000 оборота - ето евентуална възможност за скапване и то не на кутията...
        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

        Коментар


        • До: бавните 4x4

          Виктор виж сега,всеки се простира според чергата и потребностите.За моят двигател 3.1ВМ трябва да ти кажа че на вертикално изкачване с еднакви гуми ако сме,съм убеден,че ще издрапам по леко ,НО просто е неизчислен двигател,сменил съм му всичко по охлаждането,че и по два пъти и пак,ако карам над 120 по магистрала или му дам жега на офроад за 20 минути е хвърлил водата,просто си е такъв.Има огромен потеньиал,но лично мнение му трябва два пъти по голям радиатор и твърдо зацепена перка.Та думата ми е,на мен си ми върши идеална работа,да си буксирам лодката,да ходя по лов,ама си го къткам,но в контекста на разговора,наистина ако си карал такъв двигател,повярвай ми,че нямаш нужда от бавни,той е трактор,но загрява за съжаление!!!
          TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
          Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
          Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
          Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

          Коментар


          • До: бавните 4x4

            Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
            Не съм го убил - но можеше. Покарай на бавни на 6-7000 оборота - ето евентуална възможност за скапване и то не на кутията...
            Е да де, за какво става въпрос - скапват ли бавните кутията по принцип или как по-лесно да скапем кутията на бавни (примерно).

            Коментар


            • До: бавните 4x4

              Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
              Виктор виж сега,всеки се простира според чергата и потребностите.За моят двигател 3.1ВМ трябва да ти кажа че на вертикално изкачване с еднакви гуми ако сме,съм убеден,че ще издрапам по леко ,НО просто е неизчислен двигател,сменил съм му всичко по охлаждането,че и по два пъти и пак,ако карам над 120 по магистрала или му дам жега на офроад за 20 минути е хвърлил водата,просто си е такъв.Има огромен потеньиал,но лично мнение му трябва два пъти по голям радиатор и твърдо зацепена перка.Та думата ми е,на мен си ми върши идеална работа,да си буксирам лодката,да ходя по лов,ама си го къткам,но в контекста на разговора,наистина ако си карал такъв двигател,повярвай ми,че нямаш нужда от бавни,той е трактор,но загрява за съжаление!!!
              Точно това имах предвид.

              Коментар


              • До: бавните 4x4

                Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
                Не съм го убил - но можеше. Покарай на бавни на 6-7000 оборота - ето евентуална възможност за скапване и то не на кутията...
                Е какво общо имат бавните? То и само на задно можеш да скапеш двигателя като държиш оборотите в червеното.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • До: бавните 4x4

                  Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение

                  Е такова животно нема!!!
                  При мен 40-50 максимум - иначе изкарва буталата!!!
                  Е,има,бре.Такова е предавателното число на раздатката.
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • До: бавните 4x4

                    Лично мнение за бавните.Голямо удобство са и комфорт,ако искаш да контролираш колата,да си подбираш пътя,а не да прескачаш бабунките на късмет.Имайки в предвид,че при бавни предавки ако изкачваш едно и също възвишение,двигателя работи на два пъти по малко обороти,то те го щадят,естественно снижават разхода и амортизацията на колата.
                    TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                    Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                    Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                    Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                    Коментар


                    • До: бавните 4x4

                      Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
                      При маломощните двигатели има голяма полза от бавните,при мощните двигатели,според мен има две ползи,едната е да се подсигуриш,с блокажа на централния диф ...
                      Аз пак казвам.
                      Бавните не винаги са в задължителна комбинация с блокаж на междиния диф. Така някой ФулТайм раздатки могат спокоино да се карат на бавни в градът. Сещам се за две на Джйип и две на Митсубиши.
                      Това в случай че някой още не го е разбрал.
                      Да не стане пак грешка.

                      Коментар


                      • До: бавните 4x4

                        Така е Пламене,прав си,асоциирах го,като вече го бях написал.На теб например ти трябва един куадра драйв и с тези огромни гуми,верно няма да имаш спиране.Използвам случая да ти кажа,че е станал много красив твоят WJ.Даже си го бях сложил за известно време за десктоп.
                        сори за офтопика
                        TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                        Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                        Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                        Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                        Коментар


                        • До: бавните 4x4

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          Аз пак казвам.
                          Бавните не винаги са в задължителна комбинация с блокаж на междиния диф. Така някой ФулТайм раздатки могат спокоино да се карат на бавни в градът. Сещам се за две на Джйип и две на Митсубиши.
                          Това в случай че някой още не го е разбрал.
                          Да не стане пак грешка.
                          Да така е , и при ЛР Дифендър е възможно да караш на бавни без да е включен блокажа на междинния дференциал. При ТЛК 90, ТЛК 120, които също са фул-тайм това не е възможно. Включиш ли бавните , директно блокираш междинния диференциал.

                          Коментар


                          • До: бавните 4x4

                            Защо изобщо трябва да се набъркват блокировки на каквото и да било? Става дума за понижаващата предавка на раздатката, а не за диференциали. Навсякъде можеш да караш на бавни. Ако знаеш кво правиш. Аз да не би да карам на бързи в софийските задръствания? Първа бавна, краката на пода, книжката на волана, и колкото по-бавно върви - толкова повече полза за мене.
                            Е, верно, че и колата ти трябва да може да върви с 3-5 км/ч. Което изобщо не всяка може.

                            Коментар


                            • До: бавните 4x4

                              Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
                              Да така е , и при ЛР Дифендър е възможно да караш на бавни без да е включен блокажа на междинния дференциал. При ТЛК 90, ТЛК 120, които също са фул-тайм това не е възможно. Включиш ли бавните , директно блокираш междинния диференциал.
                              При ТЛК 120, луксозното ниво на оборудване (което съдържа кожа, навигация, ел. седалки, подгряване на седалките, 3та климатична зона..) Може да се кара на бавни без блокаж на централния диф. Той е с електронен блокаж и си има копче за него.

                              Коментар


                              • До: бавните 4x4

                                Добре де.
                                Тва "блокаж на междиния диф" го казвам условно.
                                Щото "расовите" машини с патртайм изобщо нямат междинен диф.

                                Стефане ти какво караш на бавни в градо бре.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X