Обява
Свий
Няма добавени обяви.
бавните 4x4
Свий
X
-
До: бавните 4x4
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеНали всички правят разлика между бавни и блокаж на междиния диф.
Ако Митсубишито беше със СуперСелект нямаше да можеш да го убиеш.
Всъщност ти какво му уби.Lancia Delta HF Integrale Evolucione
Коментар
-
До: бавните 4x4
Виктор виж сега,всеки се простира според чергата и потребностите.За моят двигател 3.1ВМ трябва да ти кажа че на вертикално изкачване с еднакви гуми ако сме,съм убеден,че ще издрапам по леко ,НО просто е неизчислен двигател,сменил съм му всичко по охлаждането,че и по два пъти и пак,ако карам над 120 по магистрала или му дам жега на офроад за 20 минути е хвърлил водата,просто си е такъв.Има огромен потеньиал,но лично мнение му трябва два пъти по голям радиатор и твърдо зацепена перка.Та думата ми е,на мен си ми върши идеална работа,да си буксирам лодката,да ходя по лов,ама си го къткам,но в контекста на разговора,наистина ако си карал такъв двигател,повярвай ми,че нямаш нужда от бавни,той е трактор,но загрява за съжаление!!!TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба
Коментар
-
До: бавните 4x4
Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнениеНе съм го убил - но можеше. Покарай на бавни на 6-7000 оборота - ето евентуална възможност за скапване и то не на кутията...
Коментар
-
До: бавните 4x4
Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнениеВиктор виж сега,всеки се простира според чергата и потребностите.За моят двигател 3.1ВМ трябва да ти кажа че на вертикално изкачване с еднакви гуми ако сме,съм убеден,че ще издрапам по леко ,НО просто е неизчислен двигател,сменил съм му всичко по охлаждането,че и по два пъти и пак,ако карам над 120 по магистрала или му дам жега на офроад за 20 минути е хвърлил водата,просто си е такъв.Има огромен потеньиал,но лично мнение му трябва два пъти по голям радиатор и твърдо зацепена перка.Та думата ми е,на мен си ми върши идеална работа,да си буксирам лодката,да ходя по лов,ама си го къткам,но в контекста на разговора,наистина ако си карал такъв двигател,повярвай ми,че нямаш нужда от бавни,той е трактор,но загрява за съжаление!!!
Коментар
-
До: бавните 4x4
Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнениеНе съм го убил - но можеше. Покарай на бавни на 6-7000 оборота - ето евентуална възможност за скапване и то не на кутията...Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: бавните 4x4
Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
Е такова животно нема!!!
При мен 40-50 максимум - иначе изкарва буталата!!!0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
До: бавните 4x4
Лично мнение за бавните.Голямо удобство са и комфорт,ако искаш да контролираш колата,да си подбираш пътя,а не да прескачаш бабунките на късмет.Имайки в предвид,че при бавни предавки ако изкачваш едно и също възвишение,двигателя работи на два пъти по малко обороти,то те го щадят,естественно снижават разхода и амортизацията на колата.TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба
Коментар
-
До: бавните 4x4
Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнениеПри маломощните двигатели има голяма полза от бавните,при мощните двигатели,според мен има две ползи,едната е да се подсигуриш,с блокажа на централния диф ...
Бавните не винаги са в задължителна комбинация с блокаж на междиния диф. Така някой ФулТайм раздатки могат спокоино да се карат на бавни в градът. Сещам се за две на Джйип и две на Митсубиши.
Това в случай че някой още не го е разбрал.
Да не стане пак грешка.
Коментар
-
До: бавните 4x4
Така е Пламене,прав си,асоциирах го,като вече го бях написал.На теб например ти трябва един куадра драйв и с тези огромни гуми,верно няма да имаш спиране.Използвам случая да ти кажа,че е станал много красив твоят WJ.Даже си го бях сложил за известно време за десктоп.
сори за офтопика
TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба
Коментар
-
До: бавните 4x4
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеАз пак казвам.
Бавните не винаги са в задължителна комбинация с блокаж на междиния диф. Така някой ФулТайм раздатки могат спокоино да се карат на бавни в градът. Сещам се за две на Джйип и две на Митсубиши.
Това в случай че някой още не го е разбрал.
Да не стане пак грешка.
Коментар
-
До: бавните 4x4
Защо изобщо трябва да се набъркват блокировки на каквото и да било? Става дума за понижаващата предавка на раздатката, а не за диференциали. Навсякъде можеш да караш на бавни. Ако знаеш кво правиш. Аз да не би да карам на бързи в софийските задръствания? Първа бавна, краката на пода, книжката на волана, и колкото по-бавно върви - толкова повече полза за мене.
Е, верно, че и колата ти трябва да може да върви с 3-5 км/ч. Което изобщо не всяка може.
Коментар
-
До: бавните 4x4
Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнениеДа така е , и при ЛР Дифендър е възможно да караш на бавни без да е включен блокажа на междинния дференциал. При ТЛК 90, ТЛК 120, които също са фул-тайм това не е възможно. Включиш ли бавните , директно блокираш междинния диференциал.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар