Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бензин vs Дизел в студеното време

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Бензин vs Дизел в студеното време

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Странно или не, този двигател се слага в какви ли не машини (малки камиони, бусове, джипки, коли, специална техника) и ако беше лесен за утрепване, светът щеше да изглежда различно.
    Аз най-малко се оплаквам от него. Да повторя, на 340 хил., от които 80 хил. аз съм навъртял само с поддръжка. Просто по мои наблюдения, но не съм миродавен, защото ми е първия дизел.
    Как милата ми родина се падна в толкова скапана държава?

    Коментар


    • #47
      От: Бензин vs Дизел в студеното време

      Първоначално публикуван от Wattie Преглед на мнение
      Ако е същото време, за което аз помня - точно тогава беше кампанията за смяна на старите номера на колите. Моята мила Форд Фиеста 1.6D производство 89г. трябваше да го направи. А по телевизията показваха, че пред КАТ се вият опашки до хоризонта... Та точно се бях наканил за точно определен ден, ставам час по-рано отколкото отварят, за да се наредя по-добре... навън пукат камъни от студ -20С. Фиестата запали със съвсем малко въртене, после помогна на друга кола да запали и отиде пред КАТ. Беше единствена кола там, а КАТ даже бяха почнали работа от по-рано и се чудеха къде са хората. Може да си направите сметката. Впрочем машините за прегледите на спирачките бяха замръзнали. Поне на първи и втори коридор със сигурност не работеха.

      Та определено е имало сериозни студове и у нас.
      Нали си чувал за форда и циганина... Ама и баджанака има една Фиеста 1,8 D - иска само добър акумулатор и хубава нафта. Пали и при -20.
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • #48
        От: Бензин vs Дизел в студеното време

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Защото бензиновите щом не палят, и да ги теглиш, пак няма да запалят.


        А междувременно можеш да се поинтересуваш с колко се увеличава оборота на продаващите акумулатори през първите по-сериозни зимни студове.
        Днес още две печки ги ланготеха без успех.Аз пиша какво съм видял,заглавието е бензин/дизел в студ.
        Ако видиш някой да се теглат се поинтересувай теглената кола на какво гориво е в 9 от 10 нафта

        Коментар


        • #49
          От: Бензин vs Дизел в студеното време

          При дизела е необходимо читав дизелов акумулатор, не запали ли от раз може цял ден да въртиш после. Бензина може и със скапан да запали. Но пък преди години имах обект на пампорово, транзита си палеше без проблем, 2 нови акумулатора, присадка+ бензин в нафтата, палеше от раз и на под -25, после давах ток на другите по паркинга Друг проблем на дизела са подгревните свещи, защото без тях ако запалиш или не е много студено и си караш, обаче на студ без тях няма палене, 90% от незапалилите дизели са с изгорели свещи. Имал съм приятели с по 4 изгорели викат дай ток, кво да давам да върти докато загрее горивната камера та да пламне нафтата или преди това стартера

          Коментар


          • #50
            От: Бензин vs Дизел в студеното време

            Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
            При дизела е необходимо читав дизелов акумулатор, не запали ли от раз може цял ден да въртиш после. Бензина може и със скапан да запали. Но пък преди години имах обект на пампорово, транзита си палеше без проблем, 2 нови акумулатора, присадка+ бензин в нафтата, палеше от раз и на под -25, после давах ток на другите по паркинга Друг проблем на дизела са подгревните свещи, защото без тях ако запалиш или не е много студено и си караш, обаче на студ без тях няма палене, 90% от незапалилите дизели са с изгорели свещи. Имал съм приятели с по 4 изгорели викат дай ток, кво да давам да върти докато загрее горивната камера та да пламне нафтата или преди това стартера
            Мда, и 9 от 10 са със скапани свещи или компресия като на бензинова кола. Дизел, който не пали и при теглене, е тотал щета като техническо състояние, или при модерните акумулатора е толкова слаб, че не стига да захрани и електрониката. Ама така ще е, щом един познат 3 месеца си търси акумулатор втора ръка, щото щял да спести 50лв.

            Мойта що пали? Хем е предкамерен - най-неизгодната технология по отношение на палене. Ама аз акумулатор си купувам нов, свещите си проверявам редовно (то всъщност си личи веднага, ако нещо не е така), и съм наясно каква ми е компресията. Срещу една малка сума в сервиз, всичко това се проверява в рамките на час-два, при закупуването. Ама Андрешко предпочита всяка година да бута подкуп на пункта за годишен преглед, вместо да кара кола в ред. Предпочита да смени 5 пъти неоригинални части, струващи наполовина на оригиналните. Предпочита да си купи акумулатор на старо, нищо че тия, от които го купува следващата седмица може да думнат неговата кола и да си го приберат обратно.

            Аз знам че положението е зле, ама с трици маймуни просто не става. С нищо не са им виновни дизелите.
            Последно редактирано от sparkybg; 23-12-11, 19:28.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #51
              От: Бензин vs Дизел в студеното време

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Мда, и 9 от 10 са със скапани свещи или компресия като на бензинова кола. Дизел, който не пали и при теглене, е тотал щета като техническо състояние, или при модерните акумулатора е толкова слаб, че не стига да захрани и електрониката. Ама така ще е, щом един познат 3 месеца си търси акумулатор втора ръка, щото щял да спести 50лв.

              Мойта що пали?
              И моята, даже с дефектирал датчик на коляновия вал
              сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
              dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

              Коментар


              • #52
                От: Бензин vs Дизел в студеното време

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                .

                Мойта що пали?
                И моите.
                Малко спам: Двама новобранци, единия аз, сме палили с раменно бутане дизелов локомотив. На елховската гара. Точно за 2 минути работа. 65 кила съм.

                Коментар


                • #53
                  От: Бензин vs Дизел в студеното време

                  Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                  И моите.
                  Малко спам: Двама новобранци, единия аз, сме палили с раменно бутане дизелов локомотив. На елховската гара. Точно за 2 минути работа. 65 кила съм.
                  Физиката е готина наука. Нали знаеш какъв процент от тежестта на локомотива всъщност сте бутали.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #54
                    От: Бензин vs Дизел в студеното време

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    Физиката е готина наука. Нали знаеш какъв процент от тежестта на локомотива всъщност сте бутали.

                    Ахъ

                    Коментар


                    • #55
                      От: Бензин vs Дизел в студеното време

                      В Канада, където зиме е много студено, дизели не съм виждал. В Сахара, където и зиме през деня може да е топло - също не съм виждал дизели...
                      Чудна работа...
                      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                      Коментар


                      • #56
                        От: Бензин vs Дизел в студеното време

                        Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                        В Канада, където зиме е много студено, дизели не съм виждал.
                        И камионите им, дето карат трупи от сечищата в планината ли са бензинови?
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Бензин vs Дизел в студеното време

                          То пък къде въобще в Америка има дизели, без да броим камионите?
                          Сигурно в Канада и влекачите на тирове са им бензинови
                          А и за Африка не съм много сигурен, дали е така.

                          И за какво въобще се спори!?
                          Казано е няколко пъти в темата. Ако и двата двигателя са изправни и горивото не е менте, нямат никакъв проблем.
                          Има и голяма разлика между дизел на 400 и кусур хиляди, и дизел на 400 и кусур хиляди.

                          Какво ми говорите за разни фиести 1.8Д и скорпио 2.3Д на по700 хиляди с изгорели подгревни свещи и акумулатори втора ръка...

                          ПП: Това е като смешката "Мерцедес и всички останали" или само немското...
                          Айде, стига!
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Бензин vs Дизел в студеното време

                            В Африка дизели бол, на Арабския полуостров тоже.
                            В САЩ и Канада също има, просто обаче там са икономически неизгодни за нещо по-малко от камион.
                            Дизели на биогориво карат гъзетата
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #59
                              От: Бензин vs Дизел в студеното време

                              Има дизели и в Щатите и в Аляска и в Канада,че и по жегите на Централна и Южна Америка.Яката техника,аварийната и спасителната са повечето дизели,но сравнително нови и подьржани машини,а не трето крьгче на километража,че да сочи някаква по приемлива цифричка.

                              Влекачи,снегорини,багери...........риболовни,спасителни и лодки в нефтодобивната промишленост карат дизел в Аляска.Поне половината им пикапи и джугани за "нормално" ползване са пак дизел,но си имат и филтрите и подгряването в контакта и гараж и подрьжка и пак брьмчи в студа.


                              Аз сьм твьрдо ЗА ДИЗЕЛ,такива сьм карал в БГ зимите и проблеми сьм нямал.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #60
                                От: Бензин vs Дизел в студеното време

                                Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                                Вот ето анализ!

                                Иначе +1 за дизела с предкамерно палене, а не помпа-дюза.
                                Точно обратното!
                                Сам се сети защо диското пали без свещи при доста минус.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X