Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бензин vs Дизел в студеното време

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Бензин vs Дизел в студеното време

    Показателен за това, кой двигател е по-сигурен зимно време е фактът, че в почти всички автомобилни форуми фигурира тема "От къде зареждате с нафта" или "С каква нафта карате зимата". Като най-активни в тези теми са хората от Североизточна България, т.е. там, където зимата е най-люта. Вероятността зимно време да попаднете на кофти нафта е много, много по-голяма, отколкото да попаднете на кофти бензин. Лично аз карам бензинови коли от 1984 г. и досега не ми се е случвало зимно време да не мога да запаля, поради калпаво гориво.
    HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

    Коментар


    • #77
      От: Бензин vs Дизел в студеното време

      Първоначално публикуван от dimkaraganchev Преглед на мнение
      Показателен за това, кой двигател е по-сигурен зимно време е фактът, че в почти всички автомобилни форуми фигурира тема "От къде зареждате с нафта" или "С каква нафта карате зимата"...
      Колега Караганчев, струва ми се, че това е по-скоро показател за качеството(или липсата на такова) на нафтата продавана с региона(страната).
      Toyota Land Cruiser BJ70 1985
      Lexus LS430

      Коментар


      • #78
        От: Бензин vs Дизел в студеното време

        Весела Коледа!
        Тази сутрин запалих трудно
        А акумолатора ми е хубав
        Нафтата ми е ОК
        Въртях около 20 секунди и тъкмо върнах ключа и запали, дано не си прецакам стартера така (при нас тази сутрин бе само -15) какво ще правим ако застудее повече ?!
        Живей всеки ден така все едно ти е последен, защото рано или късно ще се окажеш прав
        :D

        Коментар


        • #79
          От: Бензин vs Дизел в студеното време

          Първоначално публикуван от skunk Преглед на мнение
          Весела Коледа!
          Тази сутрин запалих трудно
          А акумолатора ми е хубав
          Нафтата ми е ОК
          Въртях около 20 секунди и тъкмо върнах ключа и запали, дано не си прецакам стартера така (при нас тази сутрин бе само -15) какво ще правим ако застудее повече ?!

          Ми ще я припалваш вечер,а после ще провериш дали пак всичко по нея е ОК.Свещи,филтьр,батерия,клеми,масло.............и ще пали пак като истинска.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #80
            От: Бензин vs Дизел в студеното време

            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            Ми ще я припалваш вечер,а после ще провериш дали пак всичко по нея е ОК.Свещи,филтьр,батерия,клеми,масло.............и ще пали пак като истинска.
            Може и да си прав май филтъра ми е за смяна че чувам помпата на резервоара иначе другото е ОК
            Ама то и нафтата в БГ е една от най.....

            Весела Коледа!
            Живей всеки ден така все едно ти е последен, защото рано или късно ще се окажеш прав
            :D

            Коментар


            • #81
              От: Бензин vs Дизел в студеното време

              Темата трябва да я прекръстите на некачествено дизелово гориво, неподдържани и необслужвани автомобили vs такива без проблеми. Основните проблеми през зимата на дизела идват от задкормилното устройство, което го поддържа. Защото ако не сменяш горивни филтри при нашата "качествена" нафта, не ти мърдат проблеми, също проблем с дюзите и т.н. Аз пък една зима се борих с проблем - замръзнал конденз в чупката на тръба в ауспуха, няма палене-цял ден екшън, накрая случайно някой се сети да сложи ръка на ауспуха докато въртях и... нема никой. Картоф в ауспуха Айде затова бензина е виновен (колата беше бензинова). Досега нямаме случай с нашите машини (само дизел), да не сме я запалили, след като си занесем нови горивни филтри (собственика не е и чувал за такова чудо).
              The Flat Earth Society has members all around the globe.

              Коментар


              • #82
                От: Бензин vs Дизел в студеното време

                [QUOTE=skunk;1714797]Ама то и нафтата в БГ е една от най.....

                QUOTE]

                Ама това как го разбра?
                Че аз от над 60 тона издухана нафта тука, не съм имал проблем. Само в Австрия веднъж ме прецакаха.

                Коментар


                • #83
                  От: Бензин vs Дизел в студеното време

                  Зареди от Shell
                  Живей всеки ден така все едно ти е последен, защото рано или късно ще се окажеш прав
                  :D

                  Коментар


                  • #84
                    От: Бензин vs Дизел в студеното време

                    Първоначално публикуван от skunk Преглед на мнение
                    Зареди от Shell
                    Еми не зареждай от там. Аз имам скапана помпа заради тяхно "зимно" творение. Най-добре забрави че съществуват.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #85
                      От: Бензин vs Дизел в студеното време

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Еми не зареждай от там. Аз имам скапана помпа заради тяхно "зимно" творение. Най-добре забрави че съществуват.
                      Явно е и до късмет. Аз само там сипвам. Дълги години и по принуда, че всичките служебни коли имаха Еврошел карти и се зареждаше без кеш в почти цяла Европа.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Бензин vs Дизел в студеното време

                        Първоначално публикуван от Liebherr4eto Преглед на мнение
                        Основните проблеми през зимата на дизела идват от задкормилното устройство, което го поддържа. Защото ако не сменяш горивни филтри при нашата "качествена" нафта, не ти мърдат проблеми, също проблем с дюзите и т.н. чудо).
                        Колега на две годишен автомобил,филтри сменяни на всеки 15к километра къде задкормилнато устройство е сгрешило?Мога да снимам сервизната документация за да не голословя.И как аджеба по време на път същото това устройство би повлияло на автомобила при положени,че са изминати около 130км. а остават още 250,говоря за пътя Русе-София.Проблема се появи около Българене и така цялата зима на 2010 при това на температури под -10.Същия проблем имаме с Мицубиши Аутлендър предната цяла зима изкара в Мерцедес и го върнаха като се стопли с обяснение,че са"сменили всичко дори резервоара"и "този автомобил е с по-тънки тръби за обратното гориво,за това е така".Това е от първа ръка и двата автомобила са при мен на работа,затова зимата карам Дачия на газ.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Бензин vs Дизел в студеното време

                          Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                          Колега на две годишен автомобил,филтри сменяни на всеки 15к километра къде задкормилнато устройство е сгрешило?Мога да снимам сервизната документация за да не голословя.И как аджеба по време на път същото това устройство би повлияло на автомобила при положени,че са изминати около 130км. а остават още 250,говоря за пътя Русе-София.Проблема се появи около Българене и така цялата зима на 2010 при това на температури под -10.Същия проблем имаме с Мицубиши Аутлендър предната цяла зима изкара в Мерцедес и го върнаха като се стопли с обяснение,че са"сменили всичко дори резервоара"и "този автомобил е с по-тънки тръби за обратното гориво,за това е така".Това е от първа ръка и двата автомобила са при мен на работа,затова зимата карам Дачия на газ.
                          Ами незнам колега, избора на автомобил също е избор на задкормилното устройство, без да се обиждаш! Аз съм с 17 годишен дизел и пали още като "тръгна с ключ в ръка към него" Подгрявам еднократно и СТАРТ. Обаче си иска гледането, като всичко, и жена да е, пак трябва да я мислиш! Нафтата не подбирам, само не в туби от "приятели". Но от бензиностанции всякакви
                          The Flat Earth Society has members all around the globe.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Бензин vs Дизел в студеното време

                            Бензинови коли във нащо фемили няма.Всекидневно се кара само едната Мерцедес 124.Сутрин аз сам го палил подгревка на свещите и щом завърти няма да направи и един оборот и е фанал и вече мърка.Другия дизеляк е голф 3-ка не пали като мерцата от половин оборота,а завърта 2-3-4 пъти но това при периодично палене 1-2 пъти в месеца през зимата.Но според мене голфа по трудно пали по принцип.

                            Зависи какви коли се сравняват.
                            Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Бензин vs Дизел в студеното време

                              [QUOTE=Liebherr4eto;1714883]Ами незнам колега, избора на автомобил също е избор на задкормилното устройство, без да се обиждаш!QUOTE]
                              Ами,няма от какво да се обидя.За 4 год.съм избрал над 50 автомобила,всички бензинови,един турбо бензин 240кс.,но с тези двата направо се изложих,все пак бяха на по 15 км. от къде да предположа,че е трябвало да ги кача на стенд веднага от шоу рума да им видя проблемите.Думите ти звучат малко несериозно,надявам се,че не го мислиш.Няма как различни автомобили като марка и като концепция да предположиш,че ще имат такива проблеми,единствения общ знаменател е горивато и то си казва решаващата дума.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Бензин vs Дизел в студеното време

                                [QUOTE=djidjo;1714926]
                                Първоначално публикуван от Liebherr4eto Преглед на мнение
                                Ами незнам колега, избора на автомобил също е избор на задкормилното устройство, без да се обиждаш!QUOTE]
                                Ами,няма от какво да се обидя.За 4 год.съм избрал над 50 автомобила,всички бензинови,един турбо бензин 240кс.,но с тези двата направо се изложих,все пак бяха на по 15 км. от къде да предположа,че е трябвало да ги кача на стенд веднага от шоу рума да им видя проблемите.Думите ти звучат малко несериозно,надявам се,че не го мислиш.Няма как различни автомобили като марка и като концепция да предположиш,че ще имат такива проблеми,единствения общ знаменател е горивато и то си казва решаващата дума.

                                Напротив, много сериозно го мисля, работя в сервиз на доста сериозни дизелови машини и им знам всички детски болести Става въпрос за техника, където бензиновите не могат да се впишат по показатели! Това, че си попаднал на 2 кофти модела или по някакви неведоми пътища божии не си имал късмет с две коли от 50, недей вярва, че горивото е определящо. Вярно е че и напоследък силно пада качеството и в автомобилостроенето, но пак не е оправдание вида гориво По тая логика ще се почнем - какъв е процента на сервизите на дизели vs тези на бензин, да си ги измерим???? Не сме женени за резервоара, че да се палим толкова
                                The Flat Earth Society has members all around the globe.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X