Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За спецификите на ремонтите в София

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: За спецификите на ремонтите в София

    Първоначално публикуван от jumboframe Преглед на мнение
    Във сериозните сервизи, ремонта с идеи и труд на клиента обикновенно е +300%
    Е те това е добра идея, следващия път ще го имам предвид.

    Останалото го пиша най-вече на вниманието на тези, които са или ще бъдат от към клиетската страна на сервизите. както се казва - не правете това у дома.

    Човека инат - въпреки всички обяснения, настоява да се сложи двигателя както си е - без преглед, без отваряне, газ и каквото стане. Вчера, с последно настояване поне да промием охладителната система, му показах като аргумент ей това:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ot_nowiq.jpg
Прегледи:1
Размер:248.2 КБ
ID:5326012

    Снимката е с кофти качество, но мисля, че се вижда достатъчно добре за какво количество котлен камък говоря. А целия цирк е заради прегрят мотор именно заради тотално задръстване на всичко с котлен камък. Обаче НЕ. Давай да го, казва, на моя отговорност.

    Е, писна ми, сложих го както си е. Даже проработи ... как работи не ми се говори - обаче човека си го хареса и е доволен. По груба сметка, ще е доволен за не повече от 2 седмици, докато не изтропа нацяло. Сега съм любопитен, дали ще започне да чува какво му се говори или просто ще набием поредния двигател.

    п.П. Операциятя завърши след неколкократно изрично уверение, че е наясно с рисковете и си поема отговорността за решението. Да видим...
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • #92
      От: За спецификите на ремонтите в София

      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
      По груба сметка, ще е доволен за не повече от 2 седмици, докато не изтропа нацяло.
      Сега е студено и охлаждането е лесно. Ако е само това - чакай го напролет.

      Коментар


      • #93
        От: За спецификите на ремонтите в София

        Хора! Забравяте максимата "Клиента винаги е прав". Така до доказване на противното. Има си хора дето си "знаят". Като се опитвате да им натрапвате собствените си знания и подозрения само ставате подозрително алчни за ремонти /пари/. Иначе в закона /мисля ЗДвП/ има един текст за това "който извърши некачествен ремонт се наказва......" Цитираш закона и си си умил ръцете ако искаш да се отървеш от многознайкото.
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #94
          От: За спецификите на ремонтите в София

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Сега е студено и охлаждането е лесно. Ако е само това - чакай го напролет.
          Не е. Горе-долу всичко за което се сетиш, не е особено наред. Просто охлаждането е съвсем трагично.

          Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
          Хора! Забравяте максимата "Клиента винаги е прав". Така до доказване на противното. Има си хора дето си "знаят". Като се опитвате да им натрапвате собствените си знания и подозрения само ставате подозрително алчни за ремонти /пари/. Иначе в закона /мисля ЗДвП/ има един текст за това "който извърши некачествен ремонт се наказва......" Цитираш закона и си си умил ръцете ако искаш да се отървеш от многознайкото.
          Така е. Но казах и по-горе - пускам продължението по-скоро като предупреждение към колегите. Далеч съм от мисълта, че всичко което каже майстора (или "майстора") е вярно, но е добра идея да се позамисли човек. Спестява ядове. И в двете посоки.
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #95
            От: За спецификите на ремонтите в София

            Хубаво е да оформим тема "Правя, а не искам" и да пращаме клиента да чете мненията на други колеги.
            Преди време и аз бях в тази графа и публикациите на колеги много ми помогнаха да разубедя клиента.
            Всички ми казаха, че правя глупости и най накрая клиента увря и се отказа.
            За което съм благодарен .
            Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X