Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За спецификите на ремонтите в София

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: За спецификите на ремонтите в София

    Това е така, но кое е неадекватното? Липсата на струг по сервизите? Има вериги сервизи, по-големи и нали, те намират ли стругари и какво пречи при тях да се ходи? Аз пък не искам майстор, който да му плащам да трупа опит на моята кола, вместу мен. И струг искам. Ама не може всичко . Та или си търсиш сам стругар или чакаш стругаря Х да си свърши работата. Ако накрая всичко работи и после с месеци не се чупи, най-добре да се пали свещ в църква съпроводена от благодарствена молитва, щото явно си личи намесата свише . Наистина, който намери перфектен сервиз, ДА ПИШЕ ДО МОДЕРАТОР И ДА СЕ ПУСНЕ ЗАЛЕПЕНА ТЕМА!!!

    Коментар


    • #77
      От: За спецификите на ремонтите в София

      Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
      Това е така, но кое е неадекватното?
      Друго по темата не съм коментирал. В случая според мен е било проблем на комуникацията, а не нещо друго. Просто казвам че наистина може да се окаже че когато нещо ти потрабва на момента, много трудно да намериш човек да го свърши. Това е и една от причините да си купя собствени машини.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #78
        От: За спецификите на ремонтите в София

        Според мен просто кoлегата many и Андро, нещо не са комуникирали както трябва, а може би и не им е било ден. Аз с Андро не съм имал проблеми и беше удоволствие за си правя колата при него, е не че съм правил кой знае какво, но човека си свърши работата отлично, за което му благодаря!

        Коментар


        • #79
          От: За спецификите на ремонтите в София

          09
          many просто иска някой да му оправи джипката за без пари. И Андро отнася интернет-мрънкането.
          Идеята на тази тема май е друга...


          LZ(единица) Лима Жоро Жоро
          2002 ●||||||● Grand Cherokee Limited 4.7L и Ксантия 2000 HDi 110 коня без едно магаре.

          Коментар


          • #80
            От: За спецификите на ремонтите в София

            Айде и аз малко за майсторите ми :-) Паджеро с проблем в скорости. 1-ви майстор не от форума закупени скорости с 3 см. по дълги след 3 месеца взимам колата пак вият 2-ри майстор от друг форум 2 месеца (разбра поне проблема каде беше проблема поставен стария входящ вал с повредено зъбно колело) слагане на дългите скорости. Утре съм при Andro за някви дреболии

            Коментар


            • #81
              От: За спецификите на ремонтите в София

              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              За мен това е по важно. Сега си недоволен, че съм те ангажирал да обиколиш половин София (другата аз я обиколих) и да откриеш човек, които иска да изработи не-стандартен детаил за твоята кола. Явно вижданията ни какво е нормално да направя аз и какво е нормално да направиш ти се разминават. Нищо ново в темата.
              Съвета си към punkaromityok трябваше да дадеш по рано. Тойотата отдавна е готова. Въпреки огромната сложност и отговорност, ремонта е успешен. И нямаме "неадекватни" отношения.
              Подтвърждавам.
              Общуването между хората е двустранен активен процес. С толерантност и компромиси от всяка от страните. Според всеки светът се върти именно около него_самият_любимият и това трабва да се отчта. Аз с Андро нямах и нямам проблем в общуването. Тойотата върви отлично, просто съм си дал повече време и километри преди да си изградя по-категорично мнение. Това е предвид моята придобита параноя и няма нищо общо с личността или работата на Андро.
              Нас мало, но мы в тельняшках!

              Коментар


              • #82
                От: За спецификите на ремонтите в София

                Абе, я да ви питам нещо. Този път - от "другата страна на барикадата".

                Ситуацията е следната: идва познат (просто познат) с идеята да му сменя гарнитурата и да му кажа дали главата е за шлайф, щото малко я прегрял ... май. Отварям мотора - трагедия. Главата пръсната на поне 2 места (не търсих повече), блока остърган толкова, че аха да мине директно на 2ри шлайф, охладителната система, барабар с двигателя - бъкани с котлен камък, до степен тотално запушване (то от там и целия цирк), маслото сменяно за последно - неизвестно кога, смукатела едва има 2-3 чисти дупчици.
                Носи ми направо друг мотор.
                Обяснявам: дай да го отворим. Не се знае на какво дереже е. отговор - абе ... бал съм го, слагай го направо.
                Обяснявам пак: радиатора е за промивка. отговор: а, бал съм го, сглобявай.
                Обяснявам още: шанса в картера да е пълно с гняз е повече от добър, да сваля поне картера, да огледам? Отговор ... сещате се.

                Единствено му увря главата да сменим ангренажния ремък и то чак след като му показах къде е закъсан стария, а тъпия мотор няма защита на клапаните.

                Въпрос: и к'во пра'йм с'я? Ще ми падне пердето, и верно ще го монтирам както си е. Само че като се окоти другата седмица или след месец, познайте кой ще е виновен.
                Да отворя мотора, да го огледам, да го очистя - ОК, ама да си плащам гарнитурите от джоба, плюс безплатна профилактика - и така не става.
                Зае@@х всичко и сега се чеша по тиквата какво да правя по-нататък. Не върви и да му дам пътя, щото колата е разчаркована долу...

                Някакви идеи?
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #83
                  От: За спецификите на ремонтите в София

                  Обясняваш на разбираме език, че ако двигателят не се прегледа или ревизира, гаранцията се поема от Франция - сервиза точно под под айфеловата кула. С това приключваш с обясненията...
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • #84
                    От: За спецификите на ремонтите в София

                    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение


                    На твое място,бих му обяснил,че както иска той няма да му я събера,щото после ще дойде и ще ми кажи,че не съм я направил както трябва.На мен ми е писнало от,такива дървени философи.
                    0осем9осем7шест0осем7едно
                    Миро

                    Коментар


                    • #85
                      От: За спецификите на ремонтите в София

                      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                      Абе, я да ви питам нещо. Този път - от "другата страна на барикадата".

                      Ситуацията е следната: идва познат (просто познат) с идеята да му сменя гарнитурата и да му кажа дали главата е за шлайф, щото малко я прегрял ... май. Отварям мотора - трагедия. Главата пръсната на поне 2 места (не търсих повече), блока остърган толкова, че аха да мине директно на 2ри шлайф, охладителната система, барабар с двигателя - бъкани с котлен камък, до степен тотално запушване (то от там и целия цирк), маслото сменяно за последно - неизвестно кога, смукатела едва има 2-3 чисти дупчици.
                      Носи ми направо друг мотор.
                      Обяснявам: дай да го отворим. Не се знае на какво дереже е. отговор - абе ... бал съм го, слагай го направо.
                      Обяснявам пак: радиатора е за промивка. отговор: а, бал съм го, сглобявай.
                      Обяснявам още: шанса в картера да е пълно с гняз е повече от добър, да сваля поне картера, да огледам? Отговор ... сещате се.

                      Единствено му увря главата да сменим ангренажния ремък и то чак след като му показах къде е закъсан стария, а тъпия мотор няма защита на клапаните.

                      Въпрос: и к'во пра'йм с'я? Ще ми падне пердето, и верно ще го монтирам както си е. Само че като се окоти другата седмица или след месец, познайте кой ще е виновен.
                      Да отворя мотора, да го огледам, да го очистя - ОК, ама да си плащам гарнитурите от джоба, плюс безплатна профилактика - и така не става.
                      Зае@@х всичко и сега се чеша по тиквата какво да правя по-нататък. Не върви и да му дам пътя, щото колата е разчаркована долу...

                      Някакви идеи?
                      Тва твойто хоро колега съм го танцувал!Пътя е бодлив и в двете посоки (все ти ще си крив)!
                      Аз при последния ми такъв случай на мой приятел му дадох пътя -Да си ходи!
                      Най интересното беше в случая ,че след като друг след мен му свършил това което той(а и твоя човек) иска и мотора здаде бого дух се сетил за мойте съвети и обосновка защо го гоня и дойде да се извини за простотията си!
                      А това ,че возилото му е на парчета в гаража може да те притеснява само ако предварително ти е казал ,че ще купи мотор и ще се слага без ревизия, иначе с труда си зарезил неставай!
                      Име в нашия бранш се гради цял живот , но рухва за миг !
                      Uaz 469 2.4 D MB
                      KTM 600 ROTAX
                      Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                      Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                      Коментар


                      • #86
                        От: За спецификите на ремонтите в София

                        Ивчо, за всеки бранш е така.
                        На практика, майсторите са такива каквито ние, потребителите ги заслужаваме... И така.
                        Просто някои майстори имат повече нерви... Майстор от "мерак" ли идва
                        Последно редактирано от jumboframe; 08-12-11, 21:17. Причина: един интервал
                        LZ(единица) Лима Жоро Жоро
                        2002 ●||||||● Grand Cherokee Limited 4.7L и Ксантия 2000 HDi 110 коня без едно магаре.

                        Коментар


                        • #87
                          От: За спецификите на ремонтите в София

                          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                          Ситуацията е следната.....
                          С подобни симптоми от няколко години не пипам колите на брат ми, пък нека ме псуват
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • #88
                            От: За спецификите на ремонтите в София

                            Мдааа.... Освен ще пробвам утре да му обясня още веднъж, като на човек, ако ме разбере - добре, ако не - правя му изрична уговорка, че не поемам никакви гаранции и да си знае защо и каквото дойде.

                            Откак съм зае@@л сервиза като основна дейност, се занимавам само с коли на приятели, ама с тях ядове нямам, чуват какво им се говори. Направо бях забравил каква веселба представлява понякога случайния клиент с "дребен" проблем.

                            Живи и здрави!
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #89
                              От: За спецификите на ремонтите в София

                              Във сериозните сервизи, ремонта с идеи и труд на клиента обикновенно е +300%
                              LZ(единица) Лима Жоро Жоро
                              2002 ●||||||● Grand Cherokee Limited 4.7L и Ксантия 2000 HDi 110 коня без едно магаре.

                              Коментар


                              • #90
                                От: За спецификите на ремонтите в София

                                ....
                                Грешка. Моля да бъде изтрито.
                                Последно редактирано от tef4o; 11-12-11, 08:51.
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X