До: Спийд камери България
Колега Канев, може и да си прав за посоката защото Garmin не работи с посоки, но аз мисля, че можем да опитаме да поставяме знака в ляво или в дясно от пътя или в средата и така да конкретизираме посоката на контрол, за да минимизираме фалшивите тревоги. Моята идея е да кажем максимално точно какво е положението, а всеки да преценява как да реагира.
Не всички камери снимат в двете посоки. На Хепи-тата край Пловдив камерите са две и всяка снима в своята посока. Освен това са на 500м една от друга. Що се отнася до засадите, те обикновено имат посока. Първо нямат право да те спират от обратната страна на пътя и второ - не го правят. Отделно на много места даже няма възможност и смисъл да застават от другата страна.
Тук си мисля, че малко незабелязано мина забележката за "опсаните зони". Това са участъци, в които засадите могат да бъдат и от двете страни в продължение на 1-4 километра. За пример бяха дадени с.Долна Диканя и пистите край с.Усойка (Е79) и по магистала Тракия.
Що се отнася до корекциите, които си давал, те наистина не са отразени заради хаоса в темата. В тази връзка предлагам един малко по-различен помощен подход за идентифициране и уточняване на точките. Прилагам като начало един файл за Google Earth, на който са нанесени всчики "спийд камери" към момента - версия 52.7. Данните са от .gpx файловете, конвертирани в .kml.
Веднага се виждат 2 безусловни грешки:
1. #459 се дублира с #290
2. Липсва #081, която пак е мутирала в засада. (В .kmz файла е реабилитирана)
Има и още неточности и съмнителни места, но предлагам да поработим заедно върху този файл.
Така мисля ще е по-лесно да се уточнят местата и другите параментри на точките. Ще приготвя файлове и за точките "полиция" по области, за да бъде по-лесно.
Първоначално публикуван от gr_kanev
Преглед на мнение
Не всички камери снимат в двете посоки. На Хепи-тата край Пловдив камерите са две и всяка снима в своята посока. Освен това са на 500м една от друга. Що се отнася до засадите, те обикновено имат посока. Първо нямат право да те спират от обратната страна на пътя и второ - не го правят. Отделно на много места даже няма възможност и смисъл да застават от другата страна.
Тук си мисля, че малко незабелязано мина забележката за "опсаните зони". Това са участъци, в които засадите могат да бъдат и от двете страни в продължение на 1-4 километра. За пример бяха дадени с.Долна Диканя и пистите край с.Усойка (Е79) и по магистала Тракия.
Що се отнася до корекциите, които си давал, те наистина не са отразени заради хаоса в темата. В тази връзка предлагам един малко по-различен помощен подход за идентифициране и уточняване на точките. Прилагам като начало един файл за Google Earth, на който са нанесени всчики "спийд камери" към момента - версия 52.7. Данните са от .gpx файловете, конвертирани в .kml.
Веднага се виждат 2 безусловни грешки:
1. #459 се дублира с #290
2. Липсва #081, която пак е мутирала в засада. (В .kmz файла е реабилитирана)
Има и още неточности и съмнителни места, но предлагам да поработим заедно върху този файл.
Така мисля ще е по-лесно да се уточнят местата и другите параментри на точките. Ще приготвя файлове и за точките "полиция" по области, за да бъде по-лесно.
Коментар