Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Първи проблем с Renegade 800X

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Първи проблем с Renegade 800X

    Колко бяха шарнирите на моркова че забравих?! Иначе Кан-ама е разходкаджийска машина със хубав двигател, издевателствата над него са доста скъпи. За усилване на рамата трябва цялостно разглобяване. Пепи има хубави снимки за това в темата за подкотовка за Дакар.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

    Коментар


    • #17
      От: Първи проблем с Renegade 800X

      Тук не говорим за издевателства,нямам никакви състезателни намерения.По скоро става въпрос за това че машина която едва ли не е най-доброто атв на пазара,почти нова е в подобно състояние.Май повечето собственици на такива машини ги е срам да си признаят че невероятния ренегад не е чак толкова невероятен колкото им се иска!

      ДО ВСИЧКИ КОИТО ИМАТ ЖЕЛАНИЕ ДА СЕ СДОБИЯТ С РЕНЕГАД-знайте че не е чак толкова велика машина колкото си мислите,на първо четене предницата е много кекава,ако машината е на повече от 100 часа всичко трябва да се сменя и ако искате да е с оригинални части ще ви заболят коремчетата,това от личен опит.Рамата също била податлива на усукване и изкривяване,това други колеги са го установили,надявам се лично да не ми се налага да разбирам колко мека е рамата.Захващането на предните А-рамена е също кекаво.След време се появявал и някакъв странен звук отпред,превела се някаква втулка във предния диф.Като цяло няма нищо което да не може да се оправи,но все пак след като сте дали една солидна сума и случайно се срещнете с някой който разбира от тея машини и ви погледне машината и ви каже ей това е за смяна,другото и то е за смяна и това готиното чувство което имате в началото ще се смени с едно друго което не е приятно.Аз лично се чувствам прецакан и не ме е срам да си призная че се набутах.Ако някой преди мен беше написал нещо подобно и го бях прочел щях много повече да се замисля преди да се гмурна и най-вероятно пак щях да го купя но сега щях да си мисля"ей тоя човек хубаво го беше написал ама нали ми е яка главата".Като извод от цялата работа-ако не сте много болни на тема Ренегад по добре пробвайте нещо японско,за 10К лв може да се вземе нещо много читаво и направено,ще ви върши същата работа и няма да сте кални от каската до ботушите всеки път когато излизате да карате,а аз сега ако не искам да съм кален трябва да дам 400лв за 4 пласмаси които реално и 5 лв не струват но това е положението.Лека вечер на всички!
      Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

      Коментар


      • #18
        От: Първи проблем с Renegade 800X

        Първоначално публикуван от Warrer Преглед на мнение
        Тук не говорим за издевателства,нямам никакви състезателни намерения.По скоро става въпрос за това че машина която едва ли не е най-доброто атв на пазара,почти нова е в подобно състояние.Май повечето собственици на такива машини ги е срам да си признаят че невероятния ренегад не е чак толкова невероятен колкото им се иска!

        ДО ВСИЧКИ КОИТО ИМАТ ЖЕЛАНИЕ ДА СЕ СДОБИЯТ С РЕНЕГАД-знайте че не е чак толкова велика машина колкото си мислите,на първо четене предницата е много кекава,ако машината е на повече от 100 часа всичко трябва да се сменя и ако искате да е с оригинални части ще ви заболят коремчетата,това от личен опит.Рамата също била податлива на усукване и изкривяване,това други колеги са го установили,надявам се лично да не ми се налага да разбирам колко мека е рамата.Захващането на предните А-рамена е също кекаво.След време се появявал и някакъв странен звук отпред,превела се някаква втулка във предния диф.Като цяло няма нищо което да не може да се оправи,но все пак след като сте дали една солидна сума и случайно се срещнете с някой който разбира от тея машини и ви погледне машината и ви каже ей това е за смяна,другото и то е за смяна и това готиното чувство което имате в началото ще се смени с едно друго което не е приятно.Аз лично се чувствам прецакан и не ме е срам да си призная че се набутах.Ако някой преди мен беше написал нещо подобно и го бях прочел щях много повече да се замисля преди да се гмурна и най-вероятно пак щях да го купя но сега щях да си мисля"ей тоя човек хубаво го беше написал ама нали ми е яка главата".Като извод от цялата работа-ако не сте много болни на тема Ренегад по добре пробвайте нещо японско,за 10К лв може да се вземе нещо много читаво и направено,ще ви върши същата работа и няма да сте кални от каската до ботушите всеки път когато излизате да карате,а аз сега ако не искам да съм кален трябва да дам 400лв за 4 пласмаси които реално и 5 лв не струват но това е положението.Лека вечер на всички!
        Евала колега аз съм първия който се отказва май

        Поздрави В.Василев
        Ти виждаш наклон и питаш "защо?", аз мечтая за неща, които никога не са били и питам "защо не?"

        Коментар


        • #19
          От: Първи проблем с Renegade 800X

          - вибрация на предния кардан, изразява се в едно изпадане в резонанс и отвратително дрънчене - разглобяване на предният диф и престъргване на втулка,

          Колега,имам същият проблем с "дрънченето" отпред.След много опити и слушане и аз набедих дифа,даже пуснах и тема.
          Разглобих дифа,но не видях нищо разбито(нещо и втулка не открих )
          Моляте ако имаш спомени и някакъва схема да пуснеш жокер за този проблем.

          П.П.Иначе машинката е добра.Имам я от 4години и съм минал над 10 000к (~500 часа и нагоре).Аз съм 95кг. и обикновенно возя и женами
          Търкалял съм се десетки пъти,двапъти съм се удрял челно в дърво,събирал съм предна дясна гума до задната,но всичко се оправя.
          Лично аз съм доволен от "звяра"
          "Докато умните се намъдруват,лудите се налудуват"
          "LZ1WAN"

          Коментар


          • #20
            От: Първи проблем с Renegade 800X

            Първоначално публикуван от Warrer Преглед на мнение
            Тук не говорим за издевателства,нямам никакви състезателни намерения.По скоро става въпрос за това че машина която едва ли не е най-доброто атв на пазара,почти нова е в подобно състояние.Май повечето собственици на такива машини ги е срам да си признаят че невероятния ренегад не е чак толкова невероятен колкото им се иска!

            ДО ВСИЧКИ КОИТО ИМАТ ЖЕЛАНИЕ ДА СЕ СДОБИЯТ С РЕНЕГАД-знайте че не е чак толкова велика машина колкото си мислите,на първо четене предницата е много кекава,ако машината е на повече от 100 часа всичко трябва да се сменя и ако искате да е с оригинални части ще ви заболят коремчетата,това от личен опит.Рамата също била податлива на усукване и изкривяване,това други колеги са го установили,надявам се лично да не ми се налага да разбирам колко мека е рамата.Захващането на предните А-рамена е също кекаво.След време се появявал и някакъв странен звук отпред,превела се някаква втулка във предния диф.Като цяло няма нищо което да не може да се оправи,но все пак след като сте дали една солидна сума и случайно се срещнете с някой който разбира от тея машини и ви погледне машината и ви каже ей това е за смяна,другото и то е за смяна и това готиното чувство което имате в началото ще се смени с едно друго което не е приятно.Аз лично се чувствам прецакан и не ме е срам да си призная че се набутах.Ако някой преди мен беше написал нещо подобно и го бях прочел щях много повече да се замисля преди да се гмурна и най-вероятно пак щях да го купя но сега щях да си мисля"ей тоя човек хубаво го беше написал ама нали ми е яка главата".Като извод от цялата работа-ако не сте много болни на тема Ренегад по добре пробвайте нещо японско,за 10К лв може да се вземе нещо много читаво и направено,ще ви върши същата работа и няма да сте кални от каската до ботушите всеки път когато излизате да карате,а аз сега ако не искам да съм кален трябва да дам 400лв за 4 пласмаси които реално и 5 лв не струват но това е положението.Лека вечер на всички!
            Колега гледам, че си реалист човек и нещата който си написал са горе долу така, но според мен си леко афектиран от рамонтите по твоя звяр и си попрекалил. Може би също нямаш опит с 4х4 от японските машини и затова така говориш.
            Аз ще ти споделя накратко моя опит защото съм имал доста японски АТВ-та 4х4. Така почвам с Кавазакито 750 брут форс също много хвалена машина като Ренегдните. Еми да ти кажа чесно предницата му е още по голям дроп от на Кан Ама. Горните носачи са направени по безобразен начин и чак се чудя дали наистина японец ги е мислил или някой китаец. Кормилните накрайници се разбиват още на първите 700-800 км. За разхдо на гориво и кардани няма да ти говоря.
            За Ямаха Гризли. Еми ако искаш секи месец да сменяш карета на полуоски може спокойно да смениш Ренегада за гризли. Просто тея от Ямаха незнам кога ще се усетят че каретата им са слабо място и развалят имиджа на марката. Да не говроим че там от кудето минава ренгадния спокойно Гризача се обръща на кълбета, като топка е. За слабия двигател на гризача който няма нищо общо с моща на Ротакса на Кан Ам да не говорим.
            Хонда - може би единствените по здрави Японки но със адски слаби(като мощност) двигателчета и адски дървена возия. Голям + е адски ниския разход на гориво. Тея хонди само душат бензина.
            Сузуки - карал съм много пъти на приятели но не съм имал лично аз и затова не искам да споделям впечатления.
            И накрая в заключение ще кажа: ако тая тема я прочете някой от онези момчета който си хвалят китайските боклуци ще си каже боже тея кви са прости да дават толко пари за Маркови машини. Да да, ама не, всяка машина си има определен ресурс от здравина и ако ти я блъскаш като за последно по каманака щото си мислиш че затва е направена и трябва да издържи то не е така и всичко зависи от начина ти на каране и по скоро от начина на трошене . А тия момчета дето карат китайчета и викат че са здрави и издръжливи ако подкарат твоя Ренегад ще го карат 20 години без да мръдне.
            Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
            Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

            Коментар


            • #21
              От: Първи проблем с Renegade 800X

              Верно се бях възпалил снощи,за което помогнаха няколко ракийки ,идеята ми беше че машината можеше да е перфектна още като излиза от завода.Когато някой като мен който не е милионер си купи Гад да знае за какво е платил,плащаш скъпо но получаваш най-доброто и то наистина си струва парите.А в момента караш нещо което хем е по добро от всичко друго,хем не е толкова добро че да си заслужава парите.Имам чувството че нарочно са ги направили така,то ако нямаше какво да му се чупи щеше да е вечната машина с този двигател и гресьорки навсякъде.Някой колега който е правил тази втукла на предния диф може ли да даде малко повече подробности по въпроса,в момента има един такъв звук все едно вибрира ламарина отпред и се получава само при определени обороти,сякаш изпада в резонанс.Дали наистина вибрира нещо или това са първите симптоми че трябва да се прави тази втулка?И още един въпрос към знаещите,нормално ли е валът който задвижва предния диф да има аксиален луфт,става дума да валът на който е хванат кардана с един болт,мърда навън и навътре 6-8мм.Поздрави на всички!!!
              Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

              Коментар


              • #22
                От: Първи проблем с Renegade 800X

                Първоначално публикуван от venkata2 Преглед на мнение
                Евала колега аз съм първия който се отказва май

                Поздрави В.Василев
                Целта ми не е да отказвам никой,просто искам хората да знаят с какво се захващат и да не псуват като разберат истината.Като изключим всичките неща написани по горе,машината наистина е много добра.Днес навъртяхме с бандата 160км и все едно не съм карал,няма я тази умора в ръцете а само кеф,в това отношение Гада няма конкуренция,хем върти гъза на всеки завой хем вози меко и не те уморява.Ако си се навил за такава машина просто трябва да знаеш че като я купиш ще трябва да инвестираш малко време и пари в нея и всичко ще стане перфектно.Успех!
                Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                Коментар


                • #23
                  От: Първи проблем с Renegade 800X

                  Всяка машина си иска поддръжка две мнения няма но въпроса е колко периодична смяна и съотношение цена/качество на рез.части!Според мене това е основен критерий по-който аз разбирам колко добра е една машина.
                  Четох някъде за атв с марката БМВ,доколкото си спомням беше някакъв концепт но искрено се надявам и те да пуснат нещо на пазара
                  SUZUKI QuadSport - First on 4 Wheels !!!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Първи проблем с Renegade 800X

                    Първоначално публикуван от Warrer Преглед на мнение
                    .Поздрави на всички собственици на прехвалени Гадове!!!
                    Здравей колега,мойто е 2009 ер серия–9000км–200часа.Нямам твойте проблеми,но след всяко каране гресиране.
                    CAN-AM RENEGADE 800XR 0898580436 VW PASAT 2.0TDI,DSG,170+ЛЕКО ПИПНАТ[SIGPIC][/SIGPIC]

                    Коментар


                    • #25
                      От: Първи проблем с Renegade 800X

                      Първоначално публикуван от jorkata_bg68 Преглед на мнение
                      Здравей колега,мойто е 2009 ер серия–9000км–200часа.Нямам твойте проблеми,но след всяко каране гресиране.
                      Не мога да повярвам че нямаш мръднали накрайници и шарнири,те не се гресират просто са слабички за 300кг машина.А тези втулки на носачите са пластмасови,колкото и да ги гресираш пак ще се смачкат.Но ако твоето за 9000км не е мръднало само мога да се радвам за теб и да се чудя защо моето на 2000км е в подобно състояние.А този вибриращия шум отпред имаш ли го?Ако и той липсва явно произведените през 09г са доста по здрави от тези произведени 08г и са отстранили тези недостатъци,но така като гледам резервните части са абсолютно еднакви.Другото е начина на каране,но реално погледнато моето беше на 1800км когато го взех и от независим източник знам че по голямата част от тях са навъртени по асфалт,на външен вид изглежда чисто ново и е с оригиналните гуми.Струва ми се нереално за 9000км всичко да ти е наред,направо ти завиждам
                      Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Първи проблем с Renegade 800X

                        Първоначално публикуван от jorkata_bg68 Преглед на мнение
                        Здравей колега,мойто е 2009 ер серия–9000км–200часа.Нямам твойте проблеми,но след всяко каране гресиране.
                        Да бе да ..... при това и средната ти скорост е доста височка ми се струва!
                        Най-малкото втулки на носачите ..... най-малкото ........
                        Последно редактирано от Стефан Слабов; 03-10-11, 09:22.
                        0887 246718

                        Коментар


                        • #27
                          От: Първи проблем с Renegade 800X

                          Първоначално публикуван от Стефан Слабов Преглед на мнение
                          Да бе да ..... при това и средната ти скорост е доста височка ми се струва!
                          Най-малкото втулки на носачите ..... най-малко
                          +1
                          Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Първи проблем с Renegade 800X

                            След едномесечна почивка в гаража днес реших да поразтъпча Гада малко и познайте ПРОБЛЕМ!Запали нормално,оставих го да поработи 2-3мин и тръгнах,първите няколкостотин метра карам лекичко да се постопли и когато реших да натисна палеца по рязко и сериозно започна да губи мощност,не иска да ускорява,даже помислих че ако пусна газта ще угасне и се върнах в гаража.Направо побеснях,запалих пак(всичко нормално) оставих го да поработи на място(работи нормано) и реших да го поизпържа та дано се оправи.Отидох до бензиностанцията и го напълних до горе,последната ни разходка както може би знаете беше пълен провал 30км през гората и 30км на връщане по асфалта събра почти 11л което е някакъв зверски разход почти 20/100,обикновено ми гори 9-10 на 100.Тръгнах из балкана да го поизпържа малко и тази загуба на мощност започна да се случва все по рядко,установих че се получава някъде около 4500 об/мин но не винаги.Когато карам по асфалта се усеща най-добре,карам бавно да речем 2500об,натискам плавно да ускорява и се получава едно забиване или пропадане около 4500об,понякога е само за миг друг път за няколко секунди се опитва да вдигне оборотите докато го преодолее.Понякога двигателя се държи както е нормално,пъргав има сила,дори и при 6000об като го натисна полудява а понякога сякаш има някаква загуба на мощност и не ускорява толкова бързо както обикновено.Лампата за двигателя не свети,явно компа не разбира че има проблем,или няма добра връзка някъде и компа се шашка,може би е възможно някой инжектор да препикава или по малко вероятно свещ.Бях чел някъде тема на колега който не бил го палил дълго време и по спомен имаше подобен проблем,но сега не мога да я намеря.Другото нещо което ме притеснява е повишеният разход,днес от пълен до горе резервоар врътнах не повече от 20км и ми смъкна 2 чертички,утре ще извадя свещите да видя те какво ще ми кажат.Забелязах още нещо,когато го изгася от червеното копче после светва лампата за двигателя и не иска да пали,само помпата бръмчи и толкова.Трябва да върна ключа и после пали,не мисля че това е нормално,може би при последното миене вода е влязла някъде и окъсява или е корозирало нещо,утре ще има голямо разглобяване.Ако някой има идеи или е имал подобен проблем нека помогне.
                            Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                            Коментар


                            • #29
                              От: Първи проблем с Renegade 800X

                              В какво състояние е въздушният филтър ?
                              0887 246718

                              Коментар


                              • #30
                                От: Първи проблем с Renegade 800X

                                Ако е успял да се запуши за последните 50км ама не ми се вярва.Според мен проблемът е електрически.
                                Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X