Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Първи проблем с Renegade 800X

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Първи проблем с Renegade 800X

    С тоя ненормален разход и прекъсване, кристалното кълбо казва - свещи!
    Силата е нищо без контрол.

    Коментар


    • #32
      От: Първи проблем с Renegade 800X

      Днес смених свещите,10 мин вървя както трябва и тъкмо се зарадвах че проблемът се оправи и греда!Пак губи мощност от време на време,не толкова често и за по малки интервали,в гората ако не знаеш че има нещо няма да усетиш,по асфалта се усеща повече.Има подобрение след смяната на свещите но проблемът явно е и някъде другаде и е само на единия цилиндър защото загубата на мощност не е толкова фрапираща.Имаше малка разлика във цвета на свещите но не знам коя е работила по добре,предната е много светло кафява и е чиста,задната е малко по тъмно кафява и сякаш е мокрена и после е изсъхнала,поне аз така си го обяснявам.Изумиха ме кабелите на свещите,дори в първия момент си помислих че нещо са побългарявани,кабелите са Бош а лулите НЖК и са стегнати със свински опашки.Разрових из нета и се оказа че оригинално са си така,сега като се замисля в лулите нали има някакви съпротивления,дали е възможно на едната лула да е изгоряло или да не прави хубав контакт и да прекъсва от време на време?Утре ще пробвам да разглобя едната лула да видя дали има нещо вътре.
      Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

      Коментар


      • #33
        От: Първи проблем с Renegade 800X

        Първоначално публикуван от Warrer Преглед на мнение
        Днес смених свещите,10 мин вървя както трябва и тъкмо се зарадвах че проблемът се оправи и греда!Пак губи мощност от време на време,не толкова често и за по малки интервали,в гората ако не знаеш че има нещо няма да усетиш,по асфалта се усеща повече.Има подобрение след смяната на свещите но проблемът явно е и някъде другаде и е само на единия цилиндър защото загубата на мощност не е толкова фрапираща.Имаше малка разлика във цвета на свещите но не знам коя е работила по добре,предната е много светло кафява и е чиста,задната е малко по тъмно кафява и сякаш е мокрена и после е изсъхнала,поне аз така си го обяснявам.Изумиха ме кабелите на свещите,дори в първия момент си помислих че нещо са побългарявани,кабелите са Бош а лулите НЖК и са стегнати със свински опашки.Разрових из нета и се оказа че оригинално са си така,сега като се замисля в лулите нали има някакви съпротивления,дали е възможно на едната лула да е изгоряло или да не прави хубав контакт и да прекъсва от време на време?Утре ще пробвам да разглобя едната лула да видя дали има нещо вътре.
        Според мен грешно търсиш проблема по тоците. При теб прекъсването го прави предимно на асфалт когато по-дълго и продължитено задържаш дросела на пълна газ. Това според мен е индикация за недостиг на гориво. В гората даването на пълна газ е на по кратки интервали който се редуват със спиране и затова там може би не го усещаш като проблем. Скоро правихме едно кавазаки 750i което прекъсваше и се оказа сондата в резервоара че е проблемна. В началото също всички търсиха проблема по електроника и тоци. Не гарантирам, че съм прав но е добре да се вслушаш и в това мнение.
        Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
        Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

        Коментар


        • #34
          От: Първи проблем с Renegade 800X

          и ас да кажа нещо Имам каваэаки 650 Сега е на 9000 км и сам сменил гуми предни накладки и периодично ми светва една лампа за смяна на ремъка ма се научих как гасне сменям едни щепсели и това е Извинявам се за правописа Накрайници втулки карета за сега всичко е ОК А го карам само из балкана из едни каманаци Пак е за гуми и ремака маи е за смяна защото ми изключва по наклон и трябва да му давам по малко газ за да върви Това е доволен сам

          Коментар


          • #35
            От: Първи проблем с Renegade 800X

            И аз имах подобен проблем на ренегада, оказа се кабелите на свещите по точно на предния цилиндър. Намотах ги с едно като изолирбанд но е от каучук и е за високо напрежение и от температурата се вулканизира. Проблема изчезна. При ниски обороти всичко е наред но като натовариш двигателя искрата на свеща е проблемна и тогава избива на маса от където е най лесно.

            Коментар


            • #36
              От: Първи проблем с Renegade 800X

              Аз също имам подозрения че е от кабелите,чувал съм че имало някакъв флакон с който се пръскат проблемни кабели и за някакъв период от време нещата се оправят.Утре ще потърся и ще ги напръскам,ако проблема изчезне значи проблема със сигурност е в кабелите.Ще купя нови кабели,а лулите така или иначе се вадят и ако е там проблемът ще се оправи.Дано да е това че иначе става лошо,днес гледах за грешки и ми изписа Р1565 което е странно защото такава грешка няма за ренегад според сервизното ръководство което имам.Вчера от лигавене го обърнах на страни и като го изправих и опитах да запаля ми изписа че няма връзка е компютъра,върнах ключа и втория път се оправи и си запали нормално.Днес извадих всички букси които видях и ги напръсках с контактен спрей,няма разлика,само индикацията за нивото на горивото се ошашка но после се оправи.Иначе кабелите на свещите изглеждат добре,не са нацепени и нямат видими признаци на някакво износване,ако въобще може да се види нещо подобно по кабели.
              Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

              Коментар


              • #37
                От: Първи проблем с Renegade 800X

                Да не е 1655, 1656 грешката??? Че 1565 и в моят телевизор я няма като грешка.
                Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                Коментар


                • #38
                  От: Първи проблем с Renegade 800X

                  Провери си акумулатора да не е здал, силовите кабели за хабини и окис.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Първи проблем с Renegade 800X

                    Акумулатора е наред,пали без проблем,зарежда нормално,преди няколко дни го вадих да го нося да го зареждат,както съм писал по горе имам спомен за тема на колега с подобен проблем,след дълго стоене имал загуба на мощност и след като заредил акумулатора всичко се оправило,поне по спомен това беше идеята.Утре ще купя добавки за почистване на дюзите и такъв спрей за кабелите ако намеря и ще стане ясно надявам се.
                    Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                    Коментар


                    • #40
                      От: Първи проблем с Renegade 800X

                      Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                      Да не е 1655, 1656 грешката??? Че 1565 и в моят телевизор я няма като грешка.
                      За съжаление това пише Р1565,1655 и 1656 са грешки за имобилайзера ако правилно помня от обяд
                      Също ме притеснява че като го изгася от червеното копче и после не иска да запали ако не върна ключа,пише чек енджин,помпата бръмчи и толкова,има някакъв проблем тоя Гад ама дано не ме остави из дън горите телилейски.
                      Ти колега шарнири щеше да ми пращаш,писах ти няколко пъти но нещо се провали работата,ако ти остане време прати ми 4,данните ми ги имаш.Поздрави!
                      Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                      Коментар


                      • #41
                        От: Първи проблем с Renegade 800X

                        renegade fault codes..
                        P1565 Cruise Servo Pos Sensor

                        Коментар


                        • #42
                          От: Първи проблем с Renegade 800X

                          Днес сутринта купих един специален изолирбанд за високо напрежение,увих кабелите в него и излязох да пробвам,пак същата работа.Отидох до едно Еко и взех някаква американска добавка за почистване на горивната система,в резервоара имаше 14-15л бензин,излях цялото шише с добавката и газ към летището,направих 6-7 обиколки на пълна газ и след това отново на бензиностанцията да долея че ми светна резервата,събра 10л.После един приятел ми се обади да покараме малко и имах възможност да видя дали има ефект от цялата работа,ЕФЕКТ ИМА,сега върви нормално макар че допълних с 95 а не със 100 както обикновено.Мисля да сменям бензиностанцията и май ще пробвам новия бензин на Лукойла 98екто,ще гледам да изгоря каквото има в резервоара и почвам да карам с лукойлски бензин да видим дали ще има ефект.
                          Видях я тази грешка в един форум но аз серво нямам,ако си я видял от същото място там са изброени абсолютно всички кодове на грешки за всички машини произведени някога от бомбардир(кан ам) та си мисля че тази грешка или не е за АТВ или е за някой по нов модел.
                          Сега като се замисля май съм чел в сервизното ръководство че кан ам препоръчват да се налива някаква тяхна добавка за горивото когато се зазимява машината,може би си знаят калпавите дюзи и се застраховат.От сега нататък смятам да купя още едно шишенце добавка за почистване и да слагам по малко на всяко зареждане за да не бера ядове поне през зимата,то през лятото е ясно че няма да стои повече от седмица без да се кара.Благодаря на всички за отговорите,дано скоро да не пиша пак в тази тема
                          Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                          Коментар


                          • #43
                            От: Първи проблем с Renegade 800X

                            Незнам дали е същия сайт но пише CAN-AM RENEGADE & RENEGADE X GENERAL POSTS ANYTHING ELSE RELATED TO THE CAN AM RENEGADE AND RENGADE X QUAD BIKE / ATV , а това ми звучи така CAN-AM RENEGADE и RENEGADE X нищо друго, СВЪРЗАНИ С CAN AM RENEGADE И RENGADE X QUAD BIKE / ATV

                            Коментар


                            • #44
                              От: Първи проблем с Renegade 800X

                              Първоначално публикуван от Warrer Преглед на мнение
                              Аз също имам подозрения че е от кабелите,чувал съм че имало някакъв флакон с който се пръскат проблемни кабели и за някакъв период от време нещата се оправят.Утре ще потърся и ще ги напръскам,ако проблема изчезне значи проблема със сигурност е в кабелите.Ще купя нови кабели,а лулите така или иначе се вадят и ако е там проблемът ще се оправи.Дано да е това че иначе става лошо,днес гледах за грешки и ми изписа Р1565 което е странно защото такава грешка няма за ренегад според сервизното ръководство което имам.Вчера от лигавене го обърнах на страни и като го изправих и опитах да запаля ми изписа че няма връзка е компютъра,върнах ключа и втория път се оправи и си запали нормално.Днес извадих всички букси които видях и ги напръсках с контактен спрей,няма разлика,само индикацията за нивото на горивото се ошашка но после се оправи.Иначе кабелите на свещите изглеждат добре,не са нацепени и нямат видими признаци на някакво износване,ако въобще може да се види нещо подобно по кабели.
                              Здравей занимавам се с диагностика на леки автомобили и не само ,и по моите документи за ренегадта грешката е
                              P1565 Cruise Servo Pos Sensor

                              Коментар


                              • #45
                                От: Първи проблем с Renegade 800X

                                Важното е че вече всичко е наред и ако някой има подобен проблем ще му е по лесно да го оправи като прочете темата.
                                Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X