Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ком-Емине NON STOP-Възможно ли е?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Ком-Емине NON STOP-Възможно ли е?

    В такъв случай ,ще е по добре да почнат с добавките предварително...Да свикне огранизма ...И по време на прехода яко бой....

    Коментар


    • #77
      До: Ком-Емине NON STOP-Възможно ли е?

      Тея добавки само ти Е****Т организма,какъв е смисала!
      Съмнявам се,че няма да може и без тях,а и ефекта няма да е голям.

      Коментар


      • #78
        До: Ком-Емине NON STOP-Възможно ли е?

        Благодаря Пеко за съветите ! Близнак, чакай ме на Слънчев бряг да почерпя по едно веднага след като пристигна !

        Обичам предизвикателствата ! Ако не го вземем без спане, тогава какъв рекорд ще е ?! Ще се напънем и толкова ! Иначе хич да не тръгваме.
        ... и асфалтови отсечки - само за връзки. Иначе се излагаме !

        От Бузлуджа до Емине лично ще проверя трасето, защото имаме преди това поход с австрийска група. Остава само някой да го провери до Узана.
        Само на кола и кафе съм карал 40 часа без сън и почивка и накрая отсякох две дървета до Чирпан.
        Ендурото наистина не е шега работа и умората навярно ще е 2 пъти по-голяма, а 50% от маршрута изисква много голяма концентрация.
        Мисля, че всички сме специалисти в дългите преходи, така че, трябва да се справим !
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #79
          До: Ком-Емине NON STOP-Възможно ли е?

          Аз поемам до Узана!!!
          Кой ще провери от Узана до Бузлуджа
          offroad фен
          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

          Коментар


          • #80
            До: Ком-Емине NON STOP-Възможно ли е?

            Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
            Аз поемам до Узана!!!
            Кой ще провери от Узана до Бузлуджа
            Аз ще ви го проверя,и ще ви преведа гарантирано.Само кажете кога.Даже ще покарам с вас до някъде и ще се върна.Естественно без никакви ангажименти.Не се бойте има какво да научите от мен което ще ви съкрати маршрута.

            Коментар


            • #81
              До: Ком-Емине NON STOP-Възможно ли е?

              Няма лоши мисли,просто обяснявам че се занимавам с много хора от спорта,това ми е работата на мен,а и съответно аз самият съм тренирал борба на национално ниво,и знам как за мен сътм си го правил ,хем да има сила и хем издръжливост.това искам да кажа,не да се пиша на голям специалист,но все пак е минало през мен,а никои не отрича храната,но протеинът(пр.фафли ) е добър вариант защтото се усвоява доста по бързо и съответно възтановява по бързо а и не прави организма ленив,а за останалите работи които съм писал,то така или иначе трябва да се почнат м,алко по рано за да си дадът добър ефект както и тренировките с мотора ,те са си ръка за ръка двете,поздрави

              Коментар


              • #82
                До: Ком-Емине NON STOP-Възможно ли е?

                Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                Аз ще ви го проверя,и ще ви преведа гарантирано.Само кажете кога.Даже ще покарам с вас до някъде и ще се върна.Естественно без никакви ангажименти.Не се бойте има какво да научите от мен което ще ви съкрати маршрута.
                Знаех си ,че ще има хора които ще помогнат ПОЗДРАВИ

                Коментар


                • #83
                  До: Ком-Емине NON STOP-Възможно ли е?

                  Браво за идеята! Успех на всички участници.
                  Англичаните имат една поговорка , която ще ви я кажа на български-"Пиян и луд господ ги пази" ! То може би за това все още сме живи.
                  Давайте ,че Дакар чака българи(нали Бизнак)-трябва да се трупа опит в рейдовете(въпреки , че двете нямат много общо все пак могат да се извлекат ценни изводи от такива рейдове).Знам че повечето сте карачи със сериозен опит,но помислете и върху следните неща:
                  -подобно начинание изисква страхотна физическа подготовка.Едно е да направиш преход 300км да спиш 10часа и след това да направиш още 300км, а съвсем друго е да се навъртят 650 км на екс.Натоварванията са коренно различни.Виждам , че Краси Грудев е писал че вече тренират,но просто да се тренира не е достатъчно.Консултирайте се с кондиционни треньори от маратонските спортове-гребане,колоездене,маратонско плуване,маратонско бягане и т.н.(виждам , че във форума има специалисти). До колкото схващам трасето ще е скоростно и лишено от тежки ектреми(няма да има големи изсилвания , а по-скоро натоварването ще е с ниска интензивност , но дълго време) и тренировки във фитнес зала с дъмпели и щанги няма да ви свършат никаква работа(само ще ви създадат илююзия за сигурност).Освен това специалистите могат да ви светнат на правилно хранене по време на прехода и на тънки номера , които страшно много да ви улеснят живота(например как да си пестите силите).Медикаментите също не са за подценяване(особено витамините),но трябва да са ПРАВИЛНИТЕ.Абсолютно съм съгласен с Близнака , че да се яде по време на прехода е вредно.Като гледам Крейзитата какви софри опъват в средата на деня онемявам.Аз надумкам ли се на обяд направо каталясвам(а пък ако вкарам и една биричка-не ме търси за каране).Това разбира се не значи , че организма няма нужда от енергия(варианта изобщо да не се яде не издържа).Най-добре се чувствам , когато предишната вечер(преди деня на карането) се нафраскам яко с мръвка-ама толкова яко , че едвам гледам.На другия ден съм в перфектна кондиция(и без да ям целия ден) и само добавям с шоколади и ядки.Явно организма си изгражда запас.Много е важно да се подберат правилните храни и да се приемат правилно. Без преувеличение мога да кажа , че правилната система на тренировки и хранене може да ви увеличи възможностите двойно.Консултирайте се със сериозни специалисти!
                  -да се тръгва в края на пролетта или началото на лятото , за мен е безумие.След зимата има огромно количество паднали дървета,свлечени участъци от пътя и изровени от пороите коловози , които все още никой не ги знае(или не са разчистени).В началото на лятото времето е страшно нестабилно(Май и Юни винаги вали и то с дни). Най-подходящото време според мен е края на Юли/началото на Август.Ако става дума за разходка и през пролетта може,но все пак гоните постижение нали? Всяко едно непредвидено обстоятелство може да ви удължи маршрута с десетки километри.Отделно , че най-добрата тренировка(и физическа и като техника) е карането-много по-добре е такова тежко изпитение да се прави в средата/края на активния сезон , от колкото в началото.
                  -идеята за щафетен съпорт е много добра.Например трасето може да се раздели на 4-5 етапа,като във всеки етап има местен водач , който познава терена не само по принцип а и състоянието му в момента(само за седмица трасето може да се промени коренно,особено през пролетта-спомнете си кръга в Хисаря през 2008 ). Освен това след 15-20 часа каране при тежко и еднообразно натоварване , човек се зомбира и губи концентрация.Винаги е хубаво да има един свеж мозък , който да мисли трезво независимо дали става дума за навигация,технически проблем или травма на някой от участниците(не се знае дали рейдърите ще успеят да реагират адекватно-представете си 20-25 часа непрекъснато каране което включва и нощен етап).
                  -за пръв път от както съм във форума не съм съгласен със Събин-за мен най-добрата конфигурация за каране в група е трима души(става дума за мотори-при АТВ не съм достатъчно в час).Става и двама , но при сакатлък има шанс здравия да рухне психически(особено когато е изтощен).Група над пет човека е страшно тегава(дори и за разходка-превръща се в низ от спирания и почивки поради най-различни причини).Най-добре е трима или четирима.
                  Ако мислите ,че ще се справите за 24-36 часа най-добре е да го правите без преспиване.След 18-20 часа има една жестока криза , която се преодолява и организма преминава на резерва(кондицията ти се възстановява на 70-80%).В тази ситуация 2-3-6 часа сън са в състояние да те сринат жестоко(или си трябва нормално наспиване или изобщо да не се ляга). Естествено резервата те държи още 10-12часа и после пак рухваш(тоя път направо като мъртъв),но тия 10-12 часа ги печелиш.Много е важен конкретния организъм-тествайте се в небойни условия.
                  -разделете се на групи в които влизат хора близки като кондиция и с подобни машини.Така няма заради един да отпадне цялата група.
                  -помислете за медицински съпорт-след такъв дълъг и тежък рейд,шанса за грешки(падания) и/или изтощтение със съответните последствия е огромен.
                  Надявам се да съм бил полезен.Ще следя темата внимателно.
                  Последно редактирано от ЕМО; 22-01-09, 17:03. Причина: допълване
                  Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                  "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                  Джон Кенеди

                  Коментар


                  • #84
                    До: Ком-Емине NON STOP-Възможно ли е?

                    Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                    Аз ще ви го проверя,и ще ви преведа гарантирано.Само кажете кога.Даже ще покарам с вас до някъде и ще се върна.Естественно без никакви ангажименти.Не се бойте има какво да научите от мен което ще ви съкрати маршрута.
                    Майтап бе, Джарта! Тая отсечка съм я минавал и аз не знам колко пъти, бях научил и коловозчетата по едно време
                    offroad фен
                    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                    Коментар


                    • #85
                      До: Ком-Емине NON STOP-Възможно ли е?

                      Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
                      Майтап бе, Джарта! Тая отсечка съм я минавал и аз не знам колко пъти, бях научил и коловозчетата по едно време
                      E майтап ся!! Щом ма нещете няма да дода бе.Аз там си карам постоянно,и не можеш да я знаеш по добре от мен,пък и не забравяй че тука падат големи дървета,ама поне има възможности за заобикаляне.Нищо де, имаш ми телефона,ако потрябвам ще помогна.

                      Коментар


                      • #86
                        До: Ком-Емине NON STOP-Възможно ли е?

                        Много хубаво начинание Краси, подкрепям Ви изцяло и ако има възможност бих се вмъкнал в групата да се пробвам.
                        Няколко размисли по темата и от мен:
                        - Може би е по-удачно да се направи прехода преди разлистването на дърветата - така видимостта нощем ще е по-добра и очите няма да се затормозяват допълнително от обилно обраслите дървета, храсти и треви.
                        - Да се изберат дни с възможно най-пълна луна и ясно небе - така видимостта нощем ще е много по-добра, а като вземеш и фактора неразлистени дървета, става идеално. Проблема е обаче кога да стане това, защото ако по ниските надморски височини дърветата са напъпили, то по билата ще има още сняг. Трябва и това да се съобрази спрямо маршрута.
                        - Пак по темата за по-ранния сезон - температурите денем също ще са по-ниски, което ще придава допълнителна свежест на каращите.
                        - Минуса е, че деня е по-кратък, но пък тъй или иначе ще има поне две нощни карания, поне да са по-леки.

                        Относно храната и оборудването, горните постове са достатъчно изчерпателни.
                        [URL="http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=3742&AlbumId=115312&PhotoId=6567279"][/URL]

                        Коментар


                        • #87
                          До: Ком-Емине NON STOP-Възможно ли е?

                          Много мнения по темата... Аз съм професионален спортист и ви давам съвет да вземете правилните хранителни добавки! Това не е във вашата сфера. Карането си го можете. Издръжливостта е от значение. За 1-2 дена нищо няма да ви стане на организма. Аз приемам добавки повече от 4 години и то какви... Не се занимавам с бодибилдинг , но има точно такива които разбират изключително много. Те са по-запоснати с НОВИТЕ медикаменти. За разлика от тренъорите по грабане и колездена(без да ги обиждам). За издръжливостта няма да се притеснявате ако се консултирате с правилния човек. В ДНЕШНО ВРЕМЕ ТОВА НЯМА ДА Е ПРОБЛЕМ Е това е от мен другото си го знаете... Поздрави и успех. Начинанието е напълно възможно!

                          Коментар


                          • #88
                            До: Ком-Емине NON STOP-Възможно ли е?

                            Какво стана с идеята

                            Коментар


                            • #89
                              До: Ком-Емине NON STOP-Възможно ли е?

                              Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                              Какво стана с идеята
                              през юли ще е,точна дата още няма

                              Коментар


                              • #90
                                До: Ком-Емине NON STOP-Възможно ли е?

                                Първоначално публикуван от Краси Грудев Преглед на мнение
                                през юли ще е,точна дата още няма
                                Аз мога да ви помогна с мерак на Бузлуджа.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X