От: работно АТВ, какво?
Търговците, въпреки, че имат малко по-различна гледна точка от крайният потребител, в същото време могат да дадат доста адекватни и хубави мнения. Каквито всъщност виждаме и на Керкелов. Така, че и от търговци има нужда, особено споделящи това което знаят.
В началото на навлизане на инжекционите при моторите, също имаше известна доза колебания и мнения, че една куикшот помпа е 30долара и мотора литва още от ниски, но като гледам сега едва ли някой ще и помисли да вземе по-нов на години мотор с карбуратор - повече мощност, по-малък разход, възможност за различни карти, по-адекватно реагиране на газта - все плюсове, е има и минуси, но определено плюсовете са в повече.
Търговците, въпреки, че имат малко по-различна гледна точка от крайният потребител, в същото време могат да дадат доста адекватни и хубави мнения. Каквито всъщност виждаме и на Керкелов. Така, че и от търговци има нужда, особено споделящи това което знаят.
В началото на навлизане на инжекционите при моторите, също имаше известна доза колебания и мнения, че една куикшот помпа е 30долара и мотора литва още от ниски, но като гледам сега едва ли някой ще и помисли да вземе по-нов на години мотор с карбуратор - повече мощност, по-малък разход, възможност за различни карти, по-адекватно реагиране на газта - все плюсове, е има и минуси, но определено плюсовете са в повече.
Но не съм тук за да си меря П..ката с някой а да бъда полезен на съфорумците със адеквато и компетентно мнение а не като вашето което в общи линиии е "само гризли 660 е атв и всичко друго не става". А най-лошото е че някой може да ви повярва на глупостите който пишете.
Ако имаш въпроси - насреща съм
За гризли не знам, докосвал съм се до кодиак 400/450 (не помня точно колко беше) и мога да кажа, че е много непритенциозна и носеща на бой машина. Другото което мога да кажа за ямахата е, че частите са им скъпи. Ако има как качи се, покарай и двете машини и виж кое ще ти допадне на начина и стил на каране.
Коментар