Обява

Свий
Няма добавени обяви.

работно АТВ, какво?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: работно АТВ, какво?

    Търговците, въпреки, че имат малко по-различна гледна точка от крайният потребител, в същото време могат да дадат доста адекватни и хубави мнения. Каквито всъщност виждаме и на Керкелов. Така, че и от търговци има нужда, особено споделящи това което знаят.

    В началото на навлизане на инжекционите при моторите, също имаше известна доза колебания и мнения, че една куикшот помпа е 30долара и мотора литва още от ниски, но като гледам сега едва ли някой ще и помисли да вземе по-нов на години мотор с карбуратор - повече мощност, по-малък разход, възможност за различни карти, по-адекватно реагиране на газта - все плюсове, е има и минуси, но определено плюсовете са в повече.
    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

    Коментар


    • #17
      От: работно АТВ, какво?

      Ами колега "Газ" мненията ви минават през модератор точно защото сте неопитен и всяко ваше мнение го чете първо модератор за де Не напишете някоя глупост който така или иначе си пишете. На знам какво против търговците имате ама аз в момента имам 2 (две) Гризлита за продажба и ако мнението ми беше пристрастно щях да хваля само тях. Имам и Поларис и ако мнението ми беше на търговец нямаше да пиша на колегата да не си взима Поларис. Искам да ви кажа че прекаленно много се вживявате във вашето гризли и от там си личи, че нямате опит и нищо не разбирате, понеже сте имали само едно АТВ (вашето) и два три пъти сте карали някви други на ваши приятели, но това не значи, че имате опит. Даже и в момента при мен имам налични всички машини за който пиша и ако аз си сложа снимка от гаража вас ще ви е срам да сложите вашата Но не съм тук за да си меря П..ката с някой а да бъда полезен на съфорумците със адеквато и компетентно мнение а не като вашето което в общи линиии е "само гризли 660 е атв и всичко друго не става". А най-лошото е че някой може да ви повярва на глупостите който пишете.
      Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
      Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

      Коментар


      • #18
        От: работно АТВ, какво?

        Интересна дискусия се заформи Боре кога стана търговец? Аз мога да дам мнение за сузуки кинг куад. Имам 2 и съм си доволен, с едното започнах да се състезавам и аз се бях вкарал в някви филми като колегата gaz, ама то пубертет.... Приличен разход и здравина, тежка предница като повечето 4х4 и може да те подлъже в завоите, може би с фланци ще се оправи. Имаш 3-ти фар който ти осветява пътя при завиване, но пък първи заминава при обръщане. За фрапантни проблеми не се сещам. Резервните части пристигат за 1 седмица. Спрямо кавазакито е по-мудно, но пък го бие по разход Ако имаш въпроси - насреща съм На мен доста ми допада кан-ам аутлендъра 1000цц, той е светлинни години пред сузукито като комфорт на возене, ускорение и начин на поведение, но и в друг ценови клас

        Коментар


        • #19
          От: работно АТВ, какво?

          Първоначално публикуван от Емил Трайков Преглед на мнение
          Интересна дискусия се заформи
          Ектра, че и ти се включи в дискусията. Аутлендър 1000ка, не съм го заглеждал, ама май е хем скъп, хем по състезания "ш му се евемамата", въпреки, че навремето в Дълбок дол, май едни Хървати си ги караха доста успешно. Чета, че ренегада 1000, е вече съвсем друга бира, за разлика от 800. Излекувани са му всичките /е почти де/ болести и спокойно издържа на натоварване. Ама, както се казва - тези не познават парите.

          Ако сравним Гризли и Кинга, с какво е по-добро Кинга според вас?
          Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

          Коментар


          • #20
            От: работно АТВ, какво?

            Преди много години мислех да купувам кинг куад. Добре вървеше, малък разход, но висок център на тежестта. Купих ренегад 800 и не съжалявам. Повече гори, но пък повече върви и повече се чупи. Пълно щастие няма.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #21
              От: работно АТВ, какво?

              Той тоя на Дълбок дол беше нечовек....За ренегад нищо не мога да кажа, на мен самата му визия не ми допада За гризли не знам, докосвал съм се до кодиак 400/450 (не помня точно колко беше) и мога да кажа, че е много непритенциозна и носеща на бой машина. Другото което мога да кажа за ямахата е, че частите са им скъпи. Ако има как качи се, покарай и двете машини и виж кое ще ти допадне на начина и стил на каране.

              Коментар


              • #22
                От: работно АТВ, какво?

                Това е проблема, че нямам никой под ръка, който да остави машината за една хубава разходка, че да преценя.

                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                ... и повече се чупи. Пълно щастие няма.
                моята Гад бе от първите - 2008г, може би за това ама, за не кой знае колко много каране - два пъти шарнири, два пъти втулки на носачи, накрайници кормилни, кривих кормилен прът два пъти, две карета, заден диференциал, кардан, най-накрай му усуках и рамата, сред среща с едно дърво и като за капак почна и да забива софтуерно и се отказах ......

                По форумите, точно това пишат, че 1000 е съвсем друга бира - съвсе друга и силна рама, адекватни кардани и полуоски, различни преден и заден дифове. Не знам как е междинният модел, май 800хх беше, че го карам по памет, ама някак си, не ми се иска пак да го играя този филм.
                Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                Коментар


                • #23
                  От: работно АТВ, какво?

                  Ехее сега вече темата стана добра. Хубаво е както се включат хора който разбират имат реален опит и наблюдения. Всичко което казаха Емил и "s_s 1" е напълно вярно.
                  Моят опит за 1000-ката на Кан-ам е че рамата и диференцялите са по-добре от на предишния модел, кормилните щанги са още по зле от на стария модел, от кашкавал са. Раздатката обаче май са я оплескали защото има два гаранционни със сериозен проблем в раздатката. Два не са много но все пак. Наблюденията са ми на Кан-Ами около обкражението ми, нямал съм такава машина и не мога да говоря от личен опит.
                  Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
                  Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

                  Коментар


                  • #24
                    От: работно АТВ, какво?

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4ko.jpg
Прегледи:1
Размер:85.8 КБ
ID:5690985

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4ko3.jpg
Прегледи:5
Размер:13.4 КБ
ID:5690986

                    това го продадох преди 2-3години. беше много добро.проходимо,леко,удобно и не се е трошило.препорьчвам ти такава машина.
                    Последно редактирано от Преслав Василев - preskata; 16-11-15, 20:11.

                    Коментар


                    • #25
                      От: работно АТВ, какво?

                      Благодаря ти Зил, но основно са ми в поглед 700/750сс машини. А и ако с тези гуми си го карал и е било проходимо, то значи нищо не си карал.
                      Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                      Коментар


                      • #26
                        От: работно АТВ, какво?

                        Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                        Благодаря ти Зил, но основно са ми в поглед 700/750сс машини. А и ако с тези гуми си го карал и е било проходимо, то значи нищо не си карал.
                        Що се вкарваш зорлем у некви филми, като искаш АТВ много добре знаеш кое е пък и си имал такова,ако ли не нека Жорко ти подскаже пак, минавал е там където надали ще мине некое от по-горе изброените, евтино е за подръжка с частите няма никакъв проблем ако не ти се чака седмица пристъпяш при първите моторджии и нема начин да не ти извадят това което ти трябва, все пак искаш да се пускаш в съзтезания а не да брулиш програмики към фонд "Земеделие". Друг е въпроса ако ти трябва за разходки, скара-бира и чоплене на семки.
                        Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                        Коментар


                        • #27
                          От: работно АТВ, какво?

                          Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
                          Що се вкарваш зорлем у некви филми, като искаш АТВ много добре знаеш кое е пък и си имал такова,ако ли не нека Жорко ти подскаже пак, минавал е там където надали ще мине некое от по-горе изброените, евтино е за подръжка с частите няма никакъв проблем ако не ти се чака седмица пристъпяш при първите моторджии и нема начин да не ти извадят това което ти трябва, все пак искаш да се пускаш в съзтезания а не да брулиш програмики към фонд "Земеделие". Друг е въпроса ако ти трябва за разходки, скара-бира и чоплене на семки.

                          Даммм, Пламене ти на глас озвучи това, което вътрешно го знам .....Ма някак си ме чопли, да пробвам това което не съм имал, въпреки, че съм почти сигурен, че няма да ми хареса.
                          Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                          Коментар


                          • #28
                            От: работно АТВ, какво?

                            Първоначално публикуван от kerkelov Преглед на мнение
                            Ами колега "Газ" мненията ви минават през модератор точно защото сте неопитен и всяко ваше мнение го чете първо модератор за де Не напишете някоя глупост който така или иначе си пишете. На знам какво против търговците имате ама аз в момента имам 2 (две) Гризлита за продажба и ако мнението ми беше пристрастно щях да хваля само тях. Имам и Поларис и ако мнението ми беше на търговец нямаше да пиша на колегата да не си взима Поларис. Искам да ви кажа че прекаленно много се вживявате във вашето гризли и от там си личи, че нямате опит и нищо не разбирате, понеже сте имали само едно АТВ (вашето) и два три пъти сте карали някви други на ваши приятели, но това не значи, че имате опит. Даже и в момента при мен имам налични всички машини за който пиша и ако аз си сложа снимка от гаража вас ще ви е срам да сложите вашата
                            Изглежда със вас ще влезем в някакъв задочен спор, но нищо , аз ще продължа с конкретиката, а вие си продължавайте с общите приказки. Не знам откога стаж и "опит " се преценяват според броя мнения, но изглежда за вас е така, особено когато мнението на някого Не съвпада с вашето. Не се вживявам в нищо, обосновал съм се защо именно Гризли . Направил съм осъзнат избор, още преди да взема конкретния екземпляр и целта винаги е била да се подготви една експедиционна машина, готова дори и за състезания . Не говорим за машини под наем, за туристически пътешествия или за най-мощното АТВ, най-комфортното, най-надеждното или други качества...нещо което не е по-темата. Колегата пита какво може да си вземе, евентуално да участва в състезание, аз конкретно отговарям на този въпрос. А вие ? Не видях някаква конкретика, с какво точно не сте съгласен и не ви прави чест евтиния опит за неглижиране на нещата , личното отношение и ироничната проява на снизхождение към мен. Нека спрем до тук със това и да говорим по темата, щом имате опитът и знанията , ще се радвам да науча нещо от вас . За целта ви моля да спрете с Горубленските изказвания и да говорим конкретно с факти, както предполага спецификата на форума. За мен, за да участва една машина в състезание, тя трябва да бъде подготвена до известна степен за това. Моля да ми обясните, коя е тази база, която в нашите БГ условия позволява това да бъде направено и то успешно, за да бъде крайния резултат нещо повече от фланци и лепенки...и машината да е започната от нулата или както е при мен, от нещо в почти насипно състояние. Не ми е било проблем покупката на каквото и да е било друго АТВ, не са ми го подарили , а и не ми е първото в живота и не съм се хвърлил в този проект, защото това съм го намерил . Сам съм стигнал до моята преценка , на база много часове четене и изследване на възможностите на повечето модели за ъпгрейт, както и на някакъв опит от ремонти и проблеми по повечето познати марки. Не твърдя ,че съм супер на ти със всички, но голямата част са ми достатъчно познати. На финала ще видим дали съм бил прав, но като цяло не успях да намеря във форума някой , който да се е похвалил със някакъв значим проект , създаден от самия него. Може и да съм пропуснал, не знам ! Не ,че не харесвам Кан-Ам,дори напротив но заради кашкавалената рама и цените на частите, както и трудното им намиране, предпочетох да заложа на Гризли и според мен, не съм сбъркал по ред причини, най-вече цена, време , възможности за развитие, както и след запознаване с представянето на Гризли именно по състезания. Успея ли да завърша всичко по план, предполагам ще имам възможността да покажа на какво е способна техниката. Ако на мен не ми вярвате, можете сами да се поинтересувате, как стоят нещата с доработени Гризлита, за да не цапаме темата излишно със клипчета и линкове, ако успеете разбира се, да се абстрахирате от собствения си опит, който изглежда е най-вече върху фабрични машини. Засега поздрави !

                            Коментар


                            • #29
                              От: работно АТВ, какво?

                              Ако ще се гониш с другите Кан-ам, ако ли ти трябва работно и здраво АТВ то е Кавазаки 650KVF.

                              Коментар


                              • #30
                                От: работно АТВ, какво?

                                GAS съгласен съм с теб , аз си карам гризлито по състезанията и почти нямам проблеми (проблемите които ми е създавало са си изцяло заради мой грешки ,а именно части различни от оргиналните неиздъжащи на натоварването) , иначе за тези години който карам Гризлито съм видял къде са му слабите места и съм коригирал до колкото е възможно. В групичката си караме и с Canam 800, хубав е ДА , върви много ДА , но наложи ли се да правиш ремонти трябва да си готов за даването на много пари ! Да не говориме че ако е нещо по-сериозно няма кой да ти помогне, и става малко проба грешка! Но човек трябва да знае какво иска и с каква цел , гризлито е муле влачи много но е доста по-бавно,а и max speedа е ограничен в сравнение от двуцилиндрово canam-че ( канама е малко мелез между спорт и 4х4 е но нито едното нито другото )

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X