Обява

Свий
Няма добавени обяви.

работно АТВ, какво?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • работно АТВ, какво?

    Здравейте, след като обсъдихме канго 4х4, ще имам ли помощ и в тази тема.

    За напролет мисля да си взема АТВ, за да участвам в няколко Хоби ендура състезания /ако ми остане време/. Тъй като леко си одъртявам, мисля да е работно 4х4. Тук съм обаче доста бос, и нямам и познати с подобни машини, че да преценя какво ще ми хареса.

    Само да вметна, че съм минал през Раптор 660, Кава 700 кфх, ктм 525, ренегад 800. Та имам поглед като цяло върху АТВтата.

    В момента, избора ми като, че ли се свежда на Поларис 800 /2008-2009г/. Как се представя той в сравнение с инжекционовите Брут Форс, Гризли като мощност? Усеща ли се тежко? Как му е баланса при странични наклони? И изобщо все такива общи въпроси които да внесат малко яснота в избора ми.
    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

  • #2
    От: работно АТВ, какво?

    Тоя туч като се окопае в калта, как ще го вадиш?

    Коментар


    • #3
      От: работно АТВ, какво?

      Хаха, с лебедката Дени, тия за това им качват, щото иначе тря се ходи за трактор.
      Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

      Коментар


      • #4
        От: работно АТВ, какво?

        Поради не толкова много информация по нашият форум, а и изобщо в Бг, порових малко и в Руските форуми, те руснаците обичат да се завират в калта с работни АТВта, и все повече стигам до впечатление, че няма да е Поларис. Конкретно за Поларис 800, общи систематизирани мнения - шумен, харчещ и с лош въртящ момент двигател, течащи гарнитури и лесно прегряващ вариатор, ниско разположен радиатор, полуоски от говнолин не издържащи на натоварване. Като плюсове - по-добра максимална скорост и ускорение в сравнение с брутфорса, по-адекватна работа на окачването, хубави светлини.

        Чакам собственици, да се включат с компетентни мнения.
        Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

        Коментар


        • #5
          От: работно АТВ, какво?

          Здрасти колега, имал съм ги и Поларис 400,500,550,700,800 и всичките модели на Брут Форса. Не се занимавай с Поларис въобще. И това че Поларис 800 има по добро ускорение от Брут Форс 750 въобще не е вярно, слагали сме ги много пъти и резултата е винаги в полза на Кавата. Даже имах и клипчета да ти пратя ама не можах да ги намеря явно са в стария комп. Като цяло единствения + на Полариса е по добрата стабилност на завой и на странични наклони но това на Брутака се оправя с едни фланци. Тогава почва да разбива много бързо гония носач от към рамата (там им е слабото място на тия Брутаци) Има едни иглени лагерчета правят ги леш и са скъпи на всичкото отгоре. Иначе като цяло Кавата е доста по здравата машина и V образния мотор си е доста по пъргав от мудния 800 редови на поларис. Ако намериш Поларис 850 там вече е друга бира върви доста по добре и някой от недоразуменията с вариатора са изчистени. Ако те интересува още нещо пиши ми.
          Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
          Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

          Коментар


          • #6
            От: работно АТВ, какво?

            Според мен Гризли е правилният избор, ако исакш да го подготвяш за състезания има строук китове с които отвява всякакви Кавазакита и Полариси,дори Кан-Ам 800. Като цяло ако четеш руските форуми бързо ще се ориентираш,че нито Кава нито Поларис са пригодни за подобни мероприятия. Предполагам си забелязал, че ползват Кан-Ам, Гризли и Цф-Мото, като от последните съм виждал подготвени експедиционни мапини, ами честно казано, не бих се замислил за друго, но това са лични пристрастия, които във подобен Кава ориентиран форум , трудно биха били разбрани...За мен брут-форс е тежка и неповратлива машина със странен център на тежестта, която на всичкото отгоре иска не само фланци, но и други амортисьори и окачване...Изобщо за трасе си трябва максимално ниско тегло , плюс максимална стабилност, нещо с което Брутовете не се славят. В момента подготвям едно Гризли , като съм започнал със строук до 686куб/см без да увеличавам степента на сгъстяване, портване на главата, допълнително маслено охлаждане, нови жигльори, нова генерация , фланци и ъпгрейт на вариатора , допълнително управление на газта, изнасяне на радиатора , укрепване на кормилото, полиуретанови втулки и допълнителни светлини. Има идея за EPS и увеличаване на клиренса, както и по-агресивни валове , като в момента ще сменяме стоковите пружини на клапаните с по-твърди, но последното е просто евентуална поготовка . На трасето постояната скорост , управляемостта, стабилното поведение и теглото са от най-голямо значение, докато ускорението има значение най-вече при драг...Не рядко , мотори с по-малка кубатура, но с правилно разпределен въртящ момент и скорости, засрамват "големите батковци" на път със завои. Понякога ниския център на тежестта и малкото тегло, оказват много по-голямо влияние от кубатурата и ускорението. Затова може да срещнеш доста предпочитания относно спортни АТВта на лек пресечен терен, където неподготвени работни машини се представят по-зле , въпреки по-голямата кубатура и степен на проходимост. Хубаво е да знаеш точно какво искаш от машината, останалото само ще дойде като отговор. За мен Поларис и Кавазаки не се вписват в нито един аспект , нито като издръжливост, нито като база за тунинг, нито като проходимост, система 4х4 и дори спирачна система при Поларисите.

            Коментар


            • #7
              От: работно АТВ, какво?

              Благодаря ти, мислих да пиша на лично, но нека си остане и във форума, полезно инфо е.

              В с.Труд имат и 800 и 850 поларис, ама и за 850ки на 20мнения, дали ще намериш едно поне в негова защита. Така, че Полариса май го отхвърляме.

              Брут Форса е ясен, че е най-разпространен включително и в България, съответно и с резервни части предполагам, ще е по евтино. Но това е само предполагам, още навремето, вариатор за кфх700 при Еди беше около 1000лв. Така, че наличие на силен дистрибутор, е гаранция за налични части поне.

              Пак в Русия, доста хвалят Кинг Куада, 700 и 750ки. Предпочитат ги пред брут форса определено. Лошото е, че на нашите ширини Кинга пак не е застъпен много-много.

              Ти /kerkelov/ сега ако трябваше да избираш работно АТВ, което ще го мъчиш чат пат и на по-хард разходки какво би си взел? При условие че ренегад 800 отпада от надпреварата, а новият Ренегад е още прекалено скъп за да го мисля.
              Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

              Коментар


              • #8
                От: работно АТВ, какво?

                Първоначално публикуван от gaz Преглед на мнение
                Според мен Гризли е правилният избор,
                Благодаря ти, общо взето същото го чета и аз. Ще поразгледам какво има на пазара на гризлита у нас.

                Кан АМ и ЦФ мото са доста застъпени в Русия поради агресивната рекламна и ценова политика, спонсориране на собствени отбори, спонсориране на състезания, огромни шоуруми и доста модели насочени точно към това което се търси там - големи машини 4х4 с гуми 12 - 14".

                Тук и формата на нашите състезания, предполага използване на спортно-ендурови машини от типа на КТМ 525, поради липсата на трофи участъци, подходящи за тях. Ама решил съм да пробвам 4х4
                Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                Коментар


                • #9
                  От: работно АТВ, какво?

                  gaz, ще споделиш ли какво точно постигаш с това "строукване", че тръгва толкова зверски?! Предполагам говориш за стария 660см3?
                  [SIGPIC][/SIGPIC]

                  Коментар


                  • #10
                    От: работно АТВ, какво?

                    За 660 говоря, там е по-лесно с настройките на карбуратора после, иначе инжекционите искат нови горивни карти .С увеличаване на кубатурата се увеличава въртящия момент. Има възможност и за +4мм ход на буталото, което се взима и с по-голяма степен на сгъстяване, тогава се увеличават и к.с. Всичко е свързано с ъпгрейт и на вариатора и газоразпределението, за да има осезаем ефект. За мен Гризлитата са с най-много опции за тунинг и най-лесно достъпни части за това. Нещо като Голф 3 при АТВтата
                    Хонда са също много корави машини, но не ми харесват типтроник кутиите, на автоматичен режим, това превключва когато си поиска, което мен лично ме дразни...

                    Коментар


                    • #11
                      От: работно АТВ, какво?

                      След преглеждането на вторичният пазар в иммобиле, ситуацията хич не е розова. Един Кинг Куад и той дори не 750, две гризлита и една торба Брутфорсове, кеф ти стари, кеф ти средни, кеф на 2-3години.

                      А най добрия начин за ъпгрейд според мен на 660сс, е като го продадеш и си вземеш 700 инжекция.
                      Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                      Коментар


                      • #12
                        От: работно АТВ, какво?

                        Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                        След преглеждането на вторичният пазар в иммобиле, ситуацията хич не е розова. Един Кинг Куад и той дори не 750, две гризлита и една торба Брутфорсове, кеф ти стари, кеф ти средни, кеф на 2-3години.

                        А най добрия начин за ъпгрейд според мен на 660сс, е като го продадеш и си вземеш 700 инжекция.
                        Ами гледам, че мислим по еднакъв начин. Кинга е супер но 700 е малко слаб в сравнение с Кава 750 , но като цяло Кинга е най-добрия японец взел по малко от добрите качества на всички други 4х4, и съответно не блести и с нещо кой знае какво повече като предимства. При Кинг 750 динамиката е доста по добра въпреки че мощноста е почти еднаква на к.с. Но както сам каза за Бг. много рядка машина ако ти светне чека май само аз мога да ги чета тея Кингове което е доста неудобно за други краища на България. Кавазаки е доста по разпространена машина и затова много по удобна за потдръжка. Не знам за Русия но в Сащ най-си тачат Кинг Куад 750 а все пак там е родината на АТВ-тата.
                        И въпреки, че колегата ГАЗ пак си хвали това дето има и му е познато, да знаеш , че няма по нестабилно 4х4 от Ямаха Гризли и това не го казвам аз а много хора от опит през годините. Даже ако върнеш фоума годни назад има и теми за това. Най-висок център на тежеста но това не най-трагичното, а то е най-късо междуосиие и най-къса колесна база съчетана с най-тясна следа между леви и десни гуми. Не ми се цитират размери но ги има навсякъде и всеки може да го провери това.

                        А най-добрият пост до тук в темата е твоят цитирам: "най добрия начин за ъпгрейд според мен на 660сс, е като го продадеш и си вземеш 700 инжекция"

                        Да кажа нещо и за Гризли 700 - страхотно АТВ много здраво като Кинг Куад и двете са по здрави от Кавазаки като цяло и като концепция. Икономично много маневрено и добре возещо за късото си междуосиие. Но има склонност към "къчове" защото е късак. Много проходимо- по висок клирънс от Кавазаки и от Сузуки. Предния блокаж е доста по добър от на Кавазаки на който мен лично не ме кефи с това лостче което трябва да държиш. Като цяло има само два проблема с тези Гризлита единия вече го казах а другия е прословутите карета на полуоските - е как не ги оправиха от толкова години не знам. То накрая стана така че ако не ти трака карето начи не караш гризли. Ако на някое Гризли не му трака карето начи или стой в магазина или се връща от сервиз при който му е сменено с ново.
                        Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
                        Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

                        Коментар


                        • #13
                          От: работно АТВ, какво?

                          Утре ще постна една снимка от "гаража" да ви покажа, дали само Гризли ми е познато. Не искам да споря с търговци, за вас нещата винаги са през призмата на "добрата сделка", а не на реалните качества. Ако Гризли е нестабилно, Брут Форс трябва да е най-опасното за каране АТВ, не че не е така. Късата колесна база ако беше недостатък, по оффроуд състезанията щяхме предимно машини дълга база да наблюдаваме...Покрай мен има още около 10-15 Гризлита, голяма част се ползват за дърпане на джетове по плажа. Как пък на едно не му тракат каретата...Проблемите на Ямаха са други, не е като да няма недостатъци, но за това трябва и да е запознат малко повече човек технически, а не само да е бизнес ориентиран...Говорейки за карета, какво пък трябва да кажем за Поларис ? Не знам какво ви харесва на Гризли 700, като 660 става с едно бутало същата кубатура и сте лишени от "предимството" на никасиловия цилиндър и последствията от нашите горива, както и липсата на възможности за ъпгрейт без сложни софтуерни изпълнения...
                          Избрал съм си Yamaha Grizzly 660, не защото го имам и само то ми е познато , а защото е машината с най-големи и реални възможности за тунинг, нещо с което трудно могат да се похвалят други марки. Не, че не ги ъпгрейтват и тях, но за нашите условия няма по-добър избор . Един кит за карбуратор струва колосалната сума от 40$.
                          П.С. Съжалявам, че не мога да пиша адекватно с вашите мнения във форума, но постовете ми минават през модератор и се появяват след дни...Не знам до кога ще продължи това мъчение, но ако е завинаги така, директно го "задрасквам" този форум...

                          Коментар


                          • #14
                            От: работно АТВ, какво?

                            Grizzly 700 е с разлика в окачването от 660 , и е доста по стабилно! Колкото до каретата там е ясно , но си има решения , харченето е на кантар с 660 , иначе здравината на мотора е ясна !

                            Коментар


                            • #15
                              От: работно АТВ, какво?

                              Първоначално публикуван от danchot Преглед на мнение
                              Grizzly 700 е с разлика в окачването от 660 , и е доста по стабилно! Колкото до каретата там е ясно , но си има решения , харченето е на кантар с 660 , иначе здравината на мотора е ясна !
                              Разликата в окачването е 5см по-голямо междуосие и други амортисьори.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X