Обява

Свий
Няма добавени обяви.

HONDA TRX700XX

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • HONDA TRX700XX

    Мисля че се появи нещо конкурентно на KFX700 HONDA - TRX700XX. Има си всичко + задна скорост. Як двигател. Въпреки че е със спирачен диск отзад е доста защитен както и веригата. Инжекцион, и още много други бонуси фабрично. Малко съм скептичен с независимото окачване отзад НО ще видим все пак амортесьорите са с реглаж. Мисля че като форма естетично минаха покрай Yamaha с около 200. А и качеството на Honda всеки го знае.
    Интерсно ще е ако има някои представа кога ще може да се докара в BG и на каква цена ще доиде? Интересно ще е и да има евро-сертификат за регистрация в КАТ!?
    Немога да намеря само колко тежи, което според мен е доста важно при нашето каране. Но ми изглежда около 200кг.





  • #2
    До: HONDA TRX700XX

    Крайно време беше !
    Само не знам какъв двигател са ползвали ?!
    Изглежда съвсем нова разработка специално за ATV, тъй като Хонда нямат такъв едноцилиндров двигател.
    Работата тук е сериозна, да знаете !
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #3
      До: HONDA TRX700XX

      ako не се лъжа две такава трябва да цъфнът в БГ преди коледа едната мисля че е по поръчка а другата е за продаване ще проверя и ще кажа по точно,
      Хонда макар и на по рядко ама за сметка на това вадят добри модели надявам се да е читав тоя модел
      Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

      Коментар


      • #4
        До: HONDA TRX700XX

        Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
        ako не се лъжа две такава трябва да цъфнът в БГ преди коледа едната мисля че е по поръчка а другата е за продаване ще проверя и ще кажа по точно,
        Хонда макар и на по рядко ама за сметка на това вадят добри модели надявам се да е читав тоя модел
        доколкото знам ако имаш напредвид този човек който имам и аз е капарирал 4 в US но официялната примиера на пазара на модела е април 2008 цената засега се спряга около 17000лв. максимум но каза че може и да се коментира тази е малко надута заради неяснотите до тогава
        иначе на мен не ми харесва прекалено скутерски изглежда с тези безброй декоративни пластмаски и това независимо окачване специялно съм голям скептик но маи това е единственното решение при което атв с верига има достатъчно голям просвет отзад за горско каране поне е направено по кадърно от поларис там ако ти падне веригата ти къса маншона на полуоската веднага както каза Десислав всички знаем каяеството на HONDA но и знаем и цените на резервните им части един носач на KFX струва 50$ ако се претърколиш с тези алуминиеви красоти отзад не ми се мисли каква цифра ще изкочиш в бултрако но поне има успокоението че идват за една седмица
        Николай Гогов 0898676912

        НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

        Коментар


        • #5
          До: HONDA TRX700XX

          На мен ми прави впечатление дължината на амотесиорите,особено предните.Ако това всичкото е ход това би трябвало да се държи доста добре.Не съм карал със независимо отзад и не знам то как ще е.А бе прави руснака,две мненеия няма.

          Коментар


          • #6
            До: HONDA TRX700XX

            На външен вид сам сагласен с АНТИМ много извънземно изглежда но мойе да е добро ще се види някои като си купи ще каже до тогава ще се облизваме покраи тази хонда

            Коментар


            • #7
              До: HONDA TRX700XX

              на външен вид е добре,ама това независимо нещо не съм му фен,но пък щом са го направили-незнам,като доиде ще се види

              Коментар


              • #8
                До: HONDA TRX700XX

                Значи има няколко неща които всички ни претисняват: 1-во независимото окаване отзад. - Ако са се справили по някакъв начин със стабилноста ще е добре. Все пак амортесьорите имат реглаж. 2-ро едноцилиндровия двигател е по нервен и обикновено няма добър въртящ момент които помага при кал и качване на голями наклони. Всички знаем баланса и силата на V-Force. 3-то Теглото според мен прави KFX-a проходим но мисля че и малко прекалено. Според мен ако това ATV е от200до210кг. ще бъде най добре.
                Това са нещата които са важни за едно ATV + още куп други, но ако тези не са в добри параметри - зле.

                Та никои незнае колко кг. е този мотор?!?

                Коментар


                • #9
                  До: HONDA TRX700XX

                  Хондата тежи 508 lbs незнам това колко килограма са
                  06' Yamaha Raptor 700R
                  08' BMW E92 335i

                  Коментар


                  • #10
                    До: HONDA TRX700XX

                    около 250 кг. а те са си бая

                    Коментар


                    • #11
                      До: HONDA TRX700XX

                      ето тук има повечко неща http://www.powersportstv.com/2008/Ho...0XX/ATV/24863/
                      Honda CRE 250
                      Nissan Patrol GR

                      Botevgrad Racing Team

                      Коментар


                      • #12
                        До: HONDA TRX700XX

                        Значи все пак е около 230 кг.
                        Фул инджекшън ще е яката работа !
                        Ще стане ясно скоро, но регулировката на амортисьорите за компрешън и ребаунд си е чудесно.
                        Досега имаше ли го в други модели ?
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #13
                          До: HONDA TRX700XX

                          Значи да почнем от създаденото начало а то е KFX700. На един KFX проблемите са му разхода на гориво, стабилноста (отчасти), малката мощост на скорост. И не на последно място спирачки.
                          Не Жоре, за сега не е имало такава регулация на амортесьорите на други ATV-та и мисля че това е революция и е нормално някои да започне да го прави особено HONDA. Мисля че това няма да има нищо общо със стабилноста на другите АТV-та с независими окачвания.
                          Ако това ATV е 230кг. с 60ps. е повече от мечта но ако е 50ps. мисля че е трагедия за HONDA.
                          Все пак е нормално някоя от водещите марки а те са според мен YAMAHA, HONDA, SUZUKI, и най-накрая KAWASAKI да направят някъкъв отговор на този клас "KFX700" .

                          Коментар


                          • #14
                            До: HONDA TRX700XX

                            какво искаш да кажеш с това : "малка мощност на скорост" ?а и как би могло да е трагедия за хонда 50 коня и 230 кг като и кфх е така а немисла че е трагедия.... ? oops:

                            Коментар


                            • #15
                              До: HONDA TRX700XX

                              Аз мисля,че няма да е нещо особенно.
                              Ръчни скорости....независимо...задните гуми ми се виждат тясни...калници като на слон ушите....един цилиндър...

                              Скоро и при Еди ще цъфнат десетина бройки,ще го огледаме обстойно

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X