Обява

Свий
Няма добавени обяви.

HONDA TRX700XX

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: HONDA TRX700XX

    Първоначално публикуван от АНТИМ Преглед на мнение
    да де ама не един съединител съм виждал гръмнал в гората я е изпушил ч е скъсал жило дори преабана лостова система съм виждал а преебан вариятор нито един най много скъсан ремък и то само на тежка работна машина основно поларис на японец не

    то имаше и един друг модел с независимо отзад ама нещо никакъв го няма в действие става дума за поларис аут лоу дажв на хуевос 10 гледам карат такива ама са им сложили цял мост с един амортесьор що ли

    За вариатора имам предвид че на дълги рали очастаци "ДАКАР" може да се скъса ремъка, докато съединитела ще издържи. Ако обаче ги сравняваш на траиал, както караме ние, съединитела няма шанс.
    Какво ги споменаваш POLARIS като ги знаеш какви ги правят!?

    Коментар


    • #47
      До: HONDA TRX700XX

      Какво ги споменаваш POLARIS като ги знаеш какви ги правят!?
      имах предвид концепцията
      Николай Гогов 0898676912

      НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

      Коментар


      • #48
        До: HONDA TRX700XX

        Аз лично карам трети сезон вече атв със скорости и верига и и двете са здрави. Веригата скоро ще е за смяна и пинйоните но не още а съединителя не дава никакви признаци за повреда или износеност. Достатъчно здрави са си просто им трябва доста повече подръжка. Веригата трябва да се мие след всяко каране и то не с пароструйка както е разпространената практика. В Наръчника за ползване си го пише изрично "пароструйката скапва о-ринговата верига". Вода с леко нялягане твърда четка и някякъв препарат и готово. Даже няма нужда от скъпи смазки важното е да е редовно. Доста е досадно но ако се прави веригата живее много пък и като цяло смяната и не е толкова скъпа.Относно съединителя грешките най-вече са в карането и по спецялно в това че някой като затъне дава яко газ на полусъединител или в някое дере го държи или просто докато кара го държи пак несмазани жила също водят до проблем. Това не кола тука полусуединител не се ползва. Пуска се бързо и рязко независимо от оборотите. Има даже и някой които го ползват само на тръгване после сменат скоростите без съединител трансмисията на моторите го позволява и в този случай съединителя дори след дълго време не се хаби но едно грешно подаване на газ при по долна сериозно вреди на трансмисията.Така че при правилна подръжка и каране и механичната трансмисия си е ок.
        It's not the Ride, It's the RIDER

        Коментар


        • #49
          До: HONDA TRX700XX

          ATV_RIDER не се обиждай ама съм ти виждал Раптора при Ники в Ямаха и имам бегла представа как го подържаш газ докато нещо не откаже а специално за веригата няма смисъл да и робуваш със сумати процедури и време все пак е 100+лв. бройката и се сменя за 5 минути, за ползването на полу-съединител не съм много съгласен зависи много от терена защото ако се налага бавно преминаване през някъкав екстрийм /пример страничен наклон с баяти камъняци/ рискуваш или да ти изгасне или да се пречукаш като куче иначе напоследък и аз го ползвам само при тръгване после не го барам. А иначе за опазване на съединителя голяма роля има и маслото с което караш все пак съединителя е в маслена баня и там разните му вискозитети си оказват влияние като се позадържи повечко карания, марката на маслото също е от значение макар че две смени на масло струват почти колкото и един съединител и дввайсетина минути труд на по дългите преходи вече си нося туба силикон, дискове за съединител, свещ и заключващо звено за верига всичко на всичко 200-300грама части, малко инструмент и като се случи белята най много след час пак си караш спокойно
          Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

          Коментар


          • #50
            До: HONDA TRX700XX

            А не е ли проблем това превключване без съединител,щото много мнения съм чувал

            Коментар


            • #51
              До: HONDA TRX700XX

              Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
              ATV_RIDER не се обиждай ама съм ти виждал Раптора при Ники в Ямаха и имам бегла представа как го подържаш газ докато нещо не откаже а специално за веригата няма смисъл да и робуваш със сумати процедури и време все пак е 100+лв. бройката и се сменя за 5 минути, за ползването на полу-съединител не съм много съгласен зависи много от терена защото ако се налага бавно преминаване през някъкав екстрийм /пример страничен наклон с баяти камъняци/ рискуваш или да ти изгасне или да се пречукаш като куче иначе напоследък и аз го ползвам само при тръгване после не го барам. А иначе за опазване на съединителя голяма роля има и маслото с което караш все пак съединителя е в маслена баня и там разните му вискозитети си оказват влияние като се позадържи повечко карания, марката на маслото също е от значение макар че две смени на масло струват почти колкото и един съединител и дввайсетина минути труд на по дългите преходи вече си нося туба силикон, дискове за съединител, свещ и заключващо звено за верига всичко на всичко 200-300грама части, малко инструмент и като се случи белята най много след час пак си караш спокойно
              Ми не отричам. Карам го като душманин тия скачаници и и най -вече пусти катастрофи му еб..т майката но не е за скъпи ремонти. Та идеята ми е че дори и при мене още се държат добре и веригата и съединителя вече трети сезон. Не казвам че сам фанатик по подръжката и майсторенето но ако се прави издържат много. Трипер ти не караше ли автоматик?
              It's not the Ride, It's the RIDER

              Коментар


              • #52
                До: HONDA TRX700XX

                Първоначално публикуван от brofa Преглед на мнение
                А не е ли проблем това превключване без съединител,щото много мнения съм чувал
                И аз много мнения съм чувал и затова по едно време се бях поразровил доста из интернет и американските форуми. Като цяло доста тукашни мотористи ми казват че нямяло проблем обаче после като се разрових видях че има. Аз лично си го ползвам съединителя почти за всяка предавка само като го карам на задни във въздуха ги сменям без. Като се сменя на по горна не толкова проблем колкото като се връща по долна щото трябва да се подава газ за да се изравнят предавките. По американските сайтове са твърдо против смяната без съединител и дори на състезание ги сменят със даже ако се загледата хубаво в някое ще видите че един или два пръста на състезателите са винаги на съединителя. Абе според мен е нещо като с цигарите. Няма да умреш ако изпушиш една но по много със сигурност вреди още повече че при атв-тата съединител и двигател са с едно масло и като ти се стърже трансмисията после стружките отиват и в двигателя.
                It's not the Ride, It's the RIDER

                Коментар


                • #53
                  До: HONDA TRX700XX

                  Първоначално публикуван от brofa Преглед на мнение
                  А не е ли проблем това превключване без съединител,щото много мнения съм чувал
                  Съкращаваш го наполовина ама един комплект дискове са 8бр.х 7-8$ парчето и идва смешно като цена на фона на цялата мъка мен преди левата ръка след 50-60км. почваше да ми откача сега лайф
                  Първоначално публикуван от ATV_RIDER Преглед на мнение
                  Трипер ти не караше ли автоматик?


                  преди от година и нещо съм със кфх450, а съединителя че е със общ картер със двигателя и като се изрони метала на дисковете и се омеша не му пречи кой знае колко тъй като дисковете са от някви много меки сплави и няма опасност нещо да задере казвам го от опит предишния съединител ми беше станал на сол проблем след това йок , просто като се отвори трябва колкото се може по добре да се почисти тъй като има опасност да запуши някоя маслена магистрала
                  Последно редактирано от Tpunep; 16-05-08, 13:26.
                  Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                  Коментар


                  • #54
                    До: HONDA TRX700XX

                    Готина моторетка си си направил Трипер гледам окачвания работи. Ако решиш някой път да я пробваш на писта се обади. Иначе аз имах впредвид не частите от съединителя да отидат при двигателя ами тия ако трансмисията се изрони от неправилно включване без съединител. Тя не е от мекиа сплав. Но то като се замисля тоя маслен филтър е не случайно там.
                    It's not the Ride, It's the RIDER

                    Коментар


                    • #55
                      До: HONDA TRX700XX

                      Здравейте не е за honda преди малко видях новото Banshee 500 4t в google излизат статии на испански !

                      Коментар


                      • #56
                        До: HONDA TRX700XX

                        Първоначално публикуван от vaskolini Преглед на мнение
                        Здравейте не е за honda преди малко видях новото Banshee 500 4t в google излизат статии на испански !
                        Това което си видял доколкото знам е някаква статия на американското списание Dirt Wheels в която си правят шега за 1 април.(американците са големи деца). Там се пише че Баншито използва двигателя на моторната шейна Phazer 500 който е 500кб 4 такт с 2 цилиндъра и инжекцион, и перфектно би паснал на баншито като се има впредвид че старото беше 2 цилиндъра един до друг. Там е работата че тоя двигател е над 80 коня и с него моторната шейна дето е бая по тежка и е автомат и върви като луда представям си атв със скорости. Това е с 40-50% повече мощност от сегашните най бързи атв-та. Въпреки че феновете на Ямаха може само да се надяват. Нищо чудно като се има в предвид че старото баншии нямаше кой да го бутне близо 20 год,
                        It's not the Ride, It's the RIDER

                        Коментар


                        • #57
                          До: HONDA TRX700XX

                          Днес от "Бултрако" потвърдиха участието си в Националната Оффроуд среща в Белоградчик
                          Ще представят новите модели АТV-та спортните TRX и ендуро мотоциклети !
                          Ще имат щанд и демонстрациии, а и ще разберем кога ще има и от модела TRX 700

                          Коментар


                          • #58
                            До: HONDA TRX700XX

                            Makeya motors Търново вече продаде една такава.

                            Коментар


                            • #59
                              До: HONDA TRX700XX

                              Първоначално публикуван от Николен ATV Преглед на мнение
                              Makeya motors Търново вече продаде една такава.
                              И какви са отзивите ?!?

                              Коментар


                              • #60
                                До: HONDA TRX700XX

                                Не сме ги чули още.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X