Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НОВИ КЛАСОВЕ ПРИ АТV

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: НОВИ КЛАСОВЕ ПРИ АТV

    Първоначално публикуван от kerkelov Преглед на мнение
    Браво супер са новите класове. Дано само трасетата в клас Хоби вече да са наистина Хоби а не както беше досега Хобито да минават по дерета и част от трасето на Експерт. Така хората който са дошли само за раходката и кефа ще са по доволни. Другото важно е, че досега трасетата ги правиха трасе координатори с мотоциклети и не можеха реално да преценят как се чувстват АТВ-тата по тези трасета а сега вече след като си има координатори с АТВ поне ще бъдат съобразени със възможностите на АТВ.
    Абе с две думи на добре отива спорта
    Аз съм несериозен АТВ ползвател, и един ден от уйкенда, като измина 50-60 км. и после цяла седмица имам мускулна треска. От всички организирани карания състезания от РШЕ и др. на които съм карал най много се изморих на 130-те км, които Жоро Хаджиев ни организира за скубането на руното. Трасето на хобито на Хисаря също не беше тежко, такова го направи проливния дъжд в комбинация с това, че трябваше на няколко пъти да форсираме реката. Сина ми, който е на 9 г. също кара с мен по трасетата на хоби и много, много рядко закъсва и има нужда от помощ. Така, че трасето за навигация не е тежко в досегашните кръгове, а ме изтормозват затворените кръгове, защото на Хисаря АТВ-то ми се изправи и застана в равновесно положение върху предния бар пред радиатора при спускането, а в Габрово и Шумен останах "без ръце". Така че според мен проблема за хобито е в това, че експерт и хоби на затворения кръг въртят по едно и също трасе и именно там трябва да се помисли за облекчаване, а не за навигацията. Там нещата са добре т.к. въртим двойно по- малко км. от експертите.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #32
      До: НОВИ КЛАСОВЕ ПРИ АТV

      Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
      Аз съм несериозен АТВ ползвател, и един ден от уйкенда, като измина 50-60 км. и после цяла седмица имам мускулна треска. От всички организирани карания състезания от РШЕ и др. на които съм карал най много се изморих на 130-те км, които Жоро Хаджиев ни организира за скубането на руното. Трасето на хобито на Хисаря също не беше тежко, такова го направи проливния дъжд в комбинация с това, че трябваше на няколко пъти да форсираме реката. Сина ми, който е на 9 г. също кара с мен по трасетата на хоби и много, много рядко закъсва и има нужда от помощ. Така, че трасето за навигация не е тежко в досегашните кръгове, а ме изтормозват затворените кръгове, защото на Хисаря АТВ-то ми се изправи и застана в равновесно положение върху предния бар пред радиатора при спускането, а в Габрово и Шумен останах "без ръце". Така че според мен проблема за хобито е в това, че експерт и хоби на затворения кръг въртят по едно и също трасе и именно там трябва да се помисли за облекчаване, а не за навигацията. Там нещата са добре т.к. въртим двойно по- малко км. от експертите.
      Говорим за едно и също нещо с теб, но ти не си ми разбрал правилно горното мнение. Аз също имах предвид затворените трасета а не навигацията но явно не съм се изразил правилно. В общи линии това което исках да кажа аз, ти си го изразил по подробно и с примери
      Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
      Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

      Коментар


      • #33
        До: НОВИ КЛАСОВЕ ПРИ АТV

        Краси как го приехте последно че да знам накъде да се ориентираме?

        Абе Каранов е като нашите депутати в Н.С., гласува с две "карти" ! Това сигурно е защото сте най-големия клуб в България?

        Коментар


        • #34
          До: НОВИ КЛАСОВЕ ПРИ АТV

          Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
          Краси как го приехте последно че да знам накъде да се ориентираме?

          Абе Каранов е като нашите депутати в Н.С., гласува с две "карти" ! Това сигурно е защото сте най-големия клуб в България?
          Всъщност имаше много дебати в КЕ за класовете и след събранието.
          БФМ и 90% от АТВистите са за делението до и над 450.
          Нали гоним Европа
          Решението остава в сила твърдо

          Който е решил да се преорентира към 450 не е зле да прегледа това
          Сравнение на новите 450-ки
          АНТИМ:
          Пускам тази тема поради определено нарасналият интерес към този клас атв-та
          излезе нов модел на поларис outlaw http://atv.off-road.com/atv/Reviews+Vehicles:+Polaris/VIDEO-2009-Polaris-Outlaws/ArticleStandard/Article/detail/531639
          забелязвам "лека" прилика в линята на новите модели дотолкова че ако ги боядисат еднакво и им махнат лепенките напрово ще ни е трудно да ги различим
          Това е Полариса


          А ето я и 450-ката на Ямаха



          Ето го и Can-AM-a


          това е КТМ-а който нещо добива популярност у нас в последно време



          А това е "ветерана " на SUZUKI които излезе с тази линия преди 3години в далечната 2005




          Кавазаки извадиха преди 2 години новият си модел но спред мен маи ще го променят малко е гърбав към резервоара което излиза от новите тенденций но пък имаха доста иноваций алуминиева рамка инжекцион и други разни глезотий



          и накрая остана 450-ката на Хонда която е изтински динозавър от далечната 2003 година крайно време е по традиция последни да извадат и те асото от ръкава си демек новият модел



          сега оставям поле за писане САМО на сериозни коментари аз просто зачекнах темата пък ще видим какво ще излезе
          и това
          АТV 2x4

          А Каранов гласува и за Еди,който както знаеш падна под АТВто и по спешност замина за София
          Последно редактирано от Краси Грудев; 24-12-08, 00:06.

          Коментар


          • #35
            До: НОВИ КЛАСОВЕ ПРИ АТV

            Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
            Краси как го приехте последно че да знам накъде да се ориентираме?

            Абе Каранов е като нашите депутати в Н.С., гласува с две "карти" ! Това сигурно е защото сте най-големия клуб в България?
            Краси защо не обясни, че после гласувахме и приехме всеки делегат да гласува с 1 глас(карта), независимо от това колко делегат има право клуба.

            Коментар


            • #36
              До: НОВИ КЛАСОВЕ ПРИ АТV

              A защо не до 450cc, ОPEN, и ендуро, това си е стария клас познат на всички! Всички карат според cc, а тези които имат машини за трошене карат ендуро! Лесно, ясно, чисто!

              Коментар


              • #37
                До: НОВИ КЛАСОВЕ ПРИ АТV

                Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                A защо не до 450cc, ОPEN, и ендуро, това си е стария клас познат на всички! Всички карат според cc, а тези които имат машини за трошене карат ендуро! Лесно, ясно, чисто!
                Десо вече е късно за промени, ако има такива те ще са догодина

                Коментар


                • #38
                  До: НОВИ КЛАСОВЕ ПРИ АТV

                  Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                  A защо не до 450cc, ОPEN, и ендуро, това си е стария клас познат на всички! Всички карат според cc, а тези които имат машини за трошене карат ендуро! Лесно, ясно, чисто!
                  `

                  То се е така ОPЕN е ХОБИ(Адвенчър през 2009г)
                  и A2 e OPEN

                  Коментар


                  • #39
                    До: НОВИ КЛАСОВЕ ПРИ АТV

                    А ''JUNIOR'' по какво трасе ще каратПо трасето на до 450cc ще карат или по друго
                    :twisted:

                    Коментар


                    • #40
                      До: НОВИ КЛАСОВЕ ПРИ АТV

                      Първоначално публикуван от a4kata_23 Преглед на мнение
                      А ''JUNIOR'' по какво трасе ще каратПо трасето на до 450cc ще карат или по друго
                      По трасето на 450, но по-малко обиколки
                      очакваме и се надяваме джуниърите с АТВ и Мотоциклети от сега нататък да са повече и ще направим всичко те да са достатъчно обгрижени. Една от основните мисии на КЕ и големите Ендуро клубове в БГ е да полулизираме ендуро спорта сред децата.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X