Обява

Свий
Няма добавени обяви.

UTV Polaris rzr 800s. Поредната играчка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Отново съм тук. С две изречения. Поларис никога повече ако ще и подарък. Мислих дълго и реших п

    Коментар


    • Отново съм тук. С две изречения. Поларис никога повече ако ще и подарък. Мислих дълго и реших.
      suzuki hayabusa

      Коментар


      • Juiced
        Juiced коментира
        Редактиране на коментар
        Ще сменяш мотора ? Атмосферка ли ще остава?

    • Колеги дайте съвет как да качвам снимки тук за да се виждат не само месец два ? Не съм писал две години а имам стотици снимки по проекта и съм сигурен, че на повечето от вас ще ви е интересно да споселям

      Коментар


      • Еделвайс
        Еделвайс коментира
        Редактиране на коментар
        Отиваш под полето с емоджитата има бутон - Прикачи, от там файла, от там избираш размер на снимката, среден размер е напълно достатъчна и така на следващата снимка.

    • Накратко, че не съм писал от 2г а имам хиляди снимки и преправянки.
      Взех двигател Gsxr 1300 hayabusa и приключението започна. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20230128-194220_Gallery.jpg
Прегледи:301
Размер:379.8 КБ
ID:6909651
      Прикачени файлове

      Коментар


      • Коментар


        • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20230128-194329_Gallery.jpg
Прегледи:306
Размер:279.4 КБ
ID:6909655

          Коментар


          • От начало беше доста стресиращо дарежа, но после му свикнах
            Прикачени файлове

            Коментар


            • Наложи се да го направя по-дълго с 15см. Искаше ми се още малко но вече щяха да дойдат и пластмасите къси. Това беше максимума за да не изглежда после като.франкенщайн
              Прикачени файлове

              Коментар


              • За много години Славяне.
                Загуби се в БМВ форума добре,че поне тук се завърна.
                Я кажи с тоя двигател стъпва ли на гумите си въобще машинката,а предполагам като мине време ще почне и сърбежът за турбиниране,ако вече не си стигнал и до там.
                Няма страшно в умирачката...
                Страшното е да си жив!...

                Коментар


                • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                  За много години Славяне.
                  Загуби се в БМВ форума добре,че поне тук се завърна.
                  Я кажи с тоя двигател стъпва ли на гумите си въобще машинката,а предполагам като мине време ще почне и сърбежът за турбиниране,ако вече не си стигнал и до там.
                  Жив и здрав братле. Ще кача и клипчета, но нека ми остане време да постна всички снимки, че бая станаха.
                  Едва ли ще искам да го турбинирам. То сега няма каране понеже е накъсено и с тези 200кс на 450кг си е ужасия.

                  Коментар


                  • Целта първоначално беше да зацепя двигателя към настоящата раздатка. Така щях да си запазя 4х4 бавни и да си спестя изработка на нови такива, както и да ги измислям тепърва.

                    Коментар


                    • Всичко си пасна перфектно и нещата станаха прекалено лесно. Тогава все още не знаех, че такъв начин на сглобка води до редица други проблеми
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • Ще издържи ли раздатката, предния диф и полуоските на повишените мощност и въртящ момент?
                        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                          Ще издържи ли раздатката, предния диф и полуоските на повишените мощност и въртящ момент?
                          Хич даже

                          Нямам време да кача всички снимки, пък и така е по интересно.
                          в случая обаче има и редица други проблеми при подобен сетъп. Тая седмица ще кача още

                          Коментар


                          • Ето още малко снимки, както обещах.
                            Понеже в оригинал нямам педал за съединителя се наложи да си направя такъв. От близката морга взех нещо, което ми допадна и си го сътворих. Дълго мислих каква помпа да инсталирам, понеже оригиналната е на кормилото и е доста малка. В крайна сметка избрах от Хонда Сивик горна помпа за съединител. Слагал съм такива за хидравлични ръчни и работеха.
                            До тук ок с ръчната. Оказа се обаче, че имам друг голям проблем. Раздатката е предназначена за работа с вариатор ( CVT) а при тоя вид раздатки, оборотите на вторичния съединител са доста високи. За целта раздатката е доста понижаваща. Първоначално сметнах, че ще реша проблема, като сложа достатъчно голяма забчатка на двигателя и малка на раздатката. Да ама не. Сложих най-голямата възможна отпред 20 зъба и 15 отзад и ..... Резултата беше 80км макс. След доста мислене и четене по форуми открих, че в щатите продават китове с 18% повишаване.
                            Извадих зъбаците и направих нови, които бяха на максимума в корпуса. След месеци чакане и пари по майстори, резултата беше 105км.
                            Прикачени файлове

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X