Обява

Свий
Няма добавени обяви.

UTV Polaris rzr 800s. Поредната играчка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: UTV Polaris rzr 800s. Поредната играчка

    Първоначално публикуван от kalin3000 Преглед на мнение
    ...тогава не е лоша идея да му завлечеш и двигателя...ако ги прави на нож резбите ,ще може да нагласи новите шпилки да не хлопчат ....
    Има резбоуплътнители/резбови фиксатори за тая цел - в течна форма. Една капка на резбова сглобка и няма нужда да се мъчи стругаря часове наред да докара сглобката.
    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

    Коментар


    • От: UTV Polaris rzr 800s. Поредната играчка

      Малко късно се включвам, но за ARP-та колега не провери ли ?
      Non scholae sed vitae discimus.

      Коментар


      • От: UTV Polaris rzr 800s. Поредната играчка

        Мнго по евтин е варианта с болта.Аз и на багери съм го играл същото за главините като ми поискат една шапка пари за нещо оригинално.
        Важното е да си сигурен в изходящия материал.
        Няма страшно в умирачката...
        Страшното е да си жив!...

        Коментар


        • От: UTV Polaris rzr 800s. Поредната играчка

          Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
          Мнго по евтин е варианта с болта.Аз и на багери съм го играл същото за главините като ми поискат една шапка пари за нещо оригинално.
          Важното е да си сигурен в изходящия материал.
          И ти си прав. По камионите има 12.8 якостни по супортите на спирачките, имам една кофа такива
          Non scholae sed vitae discimus.

          Коментар


          • От: UTV Polaris rzr 800s. Поредната играчка

            Първоначално публикуван от Преслав Василев - preskata Преглед на мнение
            Малко късно се включвам, но за ARP-та колега не провери ли ?
            Честно да ти кажа търсих за арп- та но не намерих. Аз така или иначе се изръсих по 7лв на болт и стругаря и той ми обяви 50- 60лв. Пак ще ми излязат над 100лв за 6 шпилки. Ако имаше щях да ги купя и да не се занимавам три дена да диря болтове и стругари на които им се работи. Другото което много ме изнервя е чакането за всака част от USA. Утре сутринта уж трябва да са готови и тръпна в очакване дали ги е направил кадърно. Ако всичко е ок ще пусна снимки.

            Коментар


            • От: UTV Polaris rzr 800s. Поредната играчка

              Ето една снимка както обещах. Бай стругар се е справил добре с изработката. Но разбира се както всеки стругар винаги ще има нещо което да не е разбрал когато съм му обяснявал. Изрично му подчертах да направи шпилките една идея по-дълги от оригиналните болтове. Все едно не му казах така, ами да ги направи едно към едно. И по тоя начин няма да имам грижи но въпреки всичко днес цял ден се ядосвах

              Коментар


              • От: UTV Polaris rzr 800s. Поредната играчка

                На какви кг. му дават да се стяга ....или Nm и градуси след това?
                Последно редактирано от kalin3000; 16-11-18, 20:35.

                Коментар


                • От: UTV Polaris rzr 800s. Поредната играчка

                  Първоначално публикуван от kalin3000 Преглед на мнение
                  На какви кг. му дават да се стяга ....или Nm и градуси след това?
                  С оригиналните болтове на 60нм и втора стъпка 90* Сега обаче в горния край шпилките са със нормална резба и няма как да ги стегна по тоя начин. И аз все още се чудя на какви килограми. Шпилките са вече 12мм и якост 12.8 и ще държат и на над 130нм но нито има смисъл от толкова, нито пък резбите в долния край при алуминия ще устискат. Чудя се 90 или 100нм да ги пробвам, хем да не прекалявам, хем да не духна гарнитура
                  Последно редактирано от slavianko; 17-11-18, 02:02.

                  Коментар


                  • От: UTV Polaris rzr 800s. Поредната играчка

                    ....това ми беше мисълта , че сега ще ги стягаш от страната с по-голяма стъпка на резбата. Много подобно бензинките на vw audi 40Nm 60NM и на два пъти по 90 ° ....на първите 90°ключа щраква на 11.2 кг. пробвано многократно. Макар че съм пробвал на 9 кг. ...болтовете бяха кашкавалени но си кара след това колата 80 000 без никакви драми. Мда и аз бих ги стегнал без никакви притеснения на на твое място след 40-те и 60Nm до 100 Nm ....или 10 кг. все тая.

                    Коментар


                    • От: UTV Polaris rzr 800s. Поредната играчка

                      Ето ги и монтирани вече.



                      За съжаление не можах да затворя двигателя, защото пустите сегменти още не са дошли. Платих си отделно 100лв за бърза доста и вече 12 ти ден все още ги няма. Днес бях бесен на тия куриери а се оказа че не са виновни те. Същественото забавяне станало в Щатите. Висеко са нямали тези сегменти налични и с тяхното зареждане от производителя е реалното бавене. Просто не са уведомили дилъра предварително. Нямам думи колко несериозно от тяхна страна за такава марка. Без думи.

                      Коментар


                      • От: UTV Polaris rzr 800s. Поредната играчка

                        А мислил ли си допълнително да уплътниш ризите със шпилки? Този тунинг го правят хондаджиите ,когато гонят големи налягания и над 500кс.
                        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                        Ford Fiesta 1.4 Tdci

                        Коментар


                        • От: UTV Polaris rzr 800s. Поредната играчка

                          Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
                          А мислил ли си допълнително да уплътниш ризите със шпилки? Този тунинг го правят хондаджиите ,когато гонят големи налягания и над 500кс.
                          Я кажи малко по-подробно как точно, че ми стана интересно. Иначе при мен цилиндрите са никасил не са с ризи.

                          Коментар


                          • От: UTV Polaris rzr 800s. Поредната играчка

                            Първоначално публикуван от slavianko Преглед на мнение
                            Я кажи малко по-подробно как точно, че ми стана интересно. Иначе при мен цилиндрите са никасил не са с ризи.
                            https://www.gencoupe.com/2-0t-discus...-my-block.html
                            Тука го има и на генеизса, но масово се ползва от хондаджиите в евтините турбо проекти иначе може да се купи тнар. block guard, но не вярвам да има някъде за полариса.
                            Аз поне не намерих , но пък с шпилките не блокираш така охлаждането както с гард-а.
                            Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                            Ford Fiesta 1.4 Tdci

                            Коментар


                            • От: UTV Polaris rzr 800s. Поредната играчка

                              Гледал съм подобни изпълнения за "подпиране на цилиндъра с пънчета", но не на Хонда, а на друг автомобилен производител.
                              В общия случай презумпцията е, че производителите на двигатели са кретени, не нищо не разбират от материята, и не са се сетили че цилиндъра ще мърда в блока и трябва да се укрепи. Затова тунинг майсторите прибягват до подобни самодейности.
                              Гледал съм и няколко така направени двигатели, след като са поработили, "давана им е газ", и са отворени. Ако добре си спомням, без изключение всичките имаха видими следи от деформация на цилиндъра в областта на "подпиране", с ясни следи от буталото върху цилиндъра.
                              Не чета коментари и не отговарям на такива.

                              И коментаторите...

                              Коментар


                              • От: UTV Polaris rzr 800s. Поредната играчка

                                Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                                Гледал съм подобни изпълнения за "подпиране на цилиндъра с пънчета", но не на Хонда, а на друг автомобилен производител.
                                В общия случай презумпцията е, че производителите на двигатели са кретени, не нищо не разбират от материята, и не са се сетили че цилиндъра ще мърда в блока и трябва да се укрепи. Затова тунинг майсторите прибягват до подобни самодейности.
                                Гледал съм и няколко така направени двигатели, след като са поработили, "давана им е газ", и са отворени. Ако добре си спомням, без изключение всичките имаха видими следи от деформация на цилиндъра в областта на "подпиране", с ясни следи от буталото върху цилиндъра.
                                Така е, всички се деформират,защото натоварването е в пъти по-голямо от предвиденото. Съответно ако ги нямаше подпиранията , нямаше да се констатира вобще двформация защото цилиндъра ще се разлети малко след настройката на диното. Блок гард-а е доста по-добър вариант и го има за всички серии двигатели на хонда(защо ли), за съжаление за не масови изпълнения не се предлага.
                                Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                                Ford Fiesta 1.4 Tdci

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X