Обява

Свий
Няма добавени обяви.

UTV Polaris rzr 800s. Поредната играчка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • В крайна сметка, след голямо мислене как да вдигна още малко максималната скорост, така и не ми роди главата. В един момент дори реших, че така ще е. Е да ама пак не. Оказа се, че с тая малката зъбчатка веригата започва да грее зверски много и за едно каране 100 на километра буквално се скапва. Поразрових се из нета и видях за сходни проблеми при такъв суап. Дори скоро попаднах на едно УТВ в БГ с присаден двигател от Сузуки което стои на обяви от 4-5г купуват го и след месец два пак е за продан. Проблема е същия и ако някой има мераци за него първо да ме пита
    В един момент при тая безисходица ми дойде на ум да мина с някакви ремъци. Докато го умувах направих една разходка уж лекичко за да пазя веригата и нещата се наредиха. Както казват хората всяко зло за добро.
    Задния диф не издържа и роди.
    Прикачени файлове

    Коментар


    • Това със счупването на дифа беше преломен момент
      Осъзнах, че тея американци стават единствено да гледат крави, осъзнах, че за да карам тази машина, трябва да изхвърлям всичко свързано с тях, освен пластмасите.
      И в тоя ред на мисли, понеже се занимавам с БМВ та и имам доста части за които знам, че са доказано здрави, реших да сложа задния диференциал от БМВ.
      Тежък, чугунен, и неразрушим, ето го и него.
      Прикачени файлове

      Коментар


      • Преправянето на полуоските не беше трудна задача. Заварявал съм и друг път чашки. Носачите също трябваше да станат по-дълги и бутнах и тях.
        Всичко стана много прилично и най вече надеждно.
        До тук ок, но както изхвърлих диференциала, така трябваше да изхвърля и раздатката, докато все още е здрава. То хубаво да я махна, но какво да сложа на нейно място ? Доста умувах, пробвах какви ли не от различни марки и нищо не ми пасна на мястото. Целта беше най вече да е здрава, да се събира на мястото, да е бюджетна за ревизия и да имам задна скорост. След доооста мислене, реших да си я направя сам. Купих две раздатки от Лада Нива, разглобих ги и им взех карантиите. Изработих към тях още един вал и няколко зъбни колела за да имам задна скорост. Корпуса също беше мое дело. Отне ми цели два месеца да я проектирам така, че да може всичко да се разглобява при повреда и да се отремомонтира. Беше предизвикателство да изработя избирачите с лостовия механизъм и с всички пружинки и части. Да може да се регулира и да работи безупречно. изключително много се гордея с това си творение.
        Прикачени файлове

        Коментар


        • Ето и едно видео на реверса

          https://m.youtube.com/watch?v=DVXsio-0wHw

          Коментар


          • genadi.tsvetkov
            genadi.tsvetkov коментира
            Редактиране на коментар
            Ми ти все едно си го правиш от нулата.Да не беше хвърлял пари за първоначалната техника-една рама винаги щеше да напаркаш.Евала за мерака, упоритостта и изобретателността.

        • Абсолютно си прав. Осъзнах го в един момент, но вече го бях разкостил. Тя даже и рамата отзад е изцяло преправена и само пластмасите са оригинални. Така или иначе вече е късно.

          Коментар


          • Лошо няма.Важното е мерак да има.
            Тъпото в случая е че тая американска прехвалена кашкавалост не е мислена за сериозен мотор.
            Иначе,ако успееш и сега да счупиш диференциала ще те призная.
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
              Лошо няма.Важното е мерак да има.
              Тъпото в случая е че тая американска прехвалена кашкавалост не е мислена за сериозен мотор.
              Иначе,ако успееш и сега да счупиш диференциала ще те призная.
              Със същия диф съм на БМВ то ми 270кс и 360нм и 1400кг. Трета година го мъча и не е мръднал

              Коментар


              • Задния диф хубаво, а предния? Съмнява ме предавателното отношение да е еднакво на УТВто и ебемтивето.
                Последно редактирано от danail_3; 14-02-23, 07:13.
                Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

                Коментар


                • Предполагам е водещо задното предване?
                  Е36цата още я караш значи, а Славяне?
                  Голямо куче излезе тоя иначе рахитичен мотор който и аз съм имал през далечната 2006/7г. в купе дето хептем неще и да мръдне с него.
                  Няма страшно в умирачката...
                  Страшното е да си жив!...

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                    Предполагам е водещо задното предване?
                    Е36цата още я караш значи, а Славяне?
                    Голямо куче излезе тоя иначе рахитичен мотор който и аз съм имал през далечната 2006/7г. в купе дето хептем неще и да мръдне с него.
                    Карам УТВ-то 99% на задно. Единия процент в който съм включил 4х4 толкова съм се укопал, че файда от него няма.
                    36 цата вече 3г си я карам всеки ден. Това лято понеже не ме свърташе, строукнах мотора на 2.1л и сложих 16 клапанова глава. Разредих още малко до 8/1 Сега съм готов за 500кс, но си го карам сейфти на 270

                    Коментар


                    • И понеже при мен всичко става по трудния начин, същото беше и с охладителната система. Оригиналния радиатор при Хаябуса стои пред двигателя и е с максимално къси водни пътища. При мен обаче реших, че не искам да монтирам водния радиатор над двигателя, което респективно е зад главата ми. От съображения за сигурност не бих допуснал вряла вода на 20см от врата ми. Тогава обаче не знаех, че това ще доведе до редица проблеми. Първият е, че когато машината се движи на обороти всичко е точно. Спра ли обаче на място и чайника кипва. Премахнах термостата и монтирах датчих на 70* за да има време перката да охлади и да върне вече охладената течност до двигателя. Имаше ефект, но разбира се не достатъчен за температури над 25*. За целта монтирах допълнителна ел помпа и всичко се нареди. Да ама не баш всичко. Докато мотора работи вдичко е ок. Изгася ли двигателя и след 2 мин водите шурват на пода. Шах и мат с пешката. След месец умуване ми светна, че оригиналния разширителен съд на тоя двигател е сметнат за дадено количество течност и всичко е шест. При мен обаче течността е двойно повече и в тоя ред на мисли ще се нуждая и от по-голям съд.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от slavianko Преглед на мнение
                        И понеже при мен всичко става по трудния начин, същото беше и с охладителната система. Оригиналния радиатор при Хаябуса стои пред двигателя и е с максимално къси водни пътища. При мен обаче реших, че не искам да монтирам водния радиатор над двигателя, което респективно е зад главата ми. От съображения за сигурност не бих допуснал вряла вода на 20см от врата ми. Тогава обаче не знаех, че това ще доведе до редица проблеми. Първият е, че когато машината се движи на обороти всичко е точно. Спра ли обаче на място и чайника кипва. Премахнах термостата и монтирах датчих на 70* за да има време перката да охлади и да върне вече охладената течност до двигателя. Имаше ефект, но разбира се не достатъчен за температури над 25*. За целта монтирах допълнителна ел помпа и всичко се нареди. Да ама не баш всичко. Докато мотора работи вдичко е ок. Изгася ли двигателя и след 2 мин водите шурват на пода. Шах и мат с пешката. След месец умуване ми светна, че оригиналния разширителен съд на тоя двигател е сметнат за дадено количество течност и всичко е шест. При мен обаче течността е двойно повече и в тоя ред на мисли ще се нуждая и от по-голям съд.
                        Браво златни ръце имаш и желязна воля!

                        Едно реле за време(забавяне 2-3 мин) с тази ел. водна помпа + вентилатор няма ли много лесно и бързо да реши проблемите с кипване след гасене на двигателя?
                        Бъдете живи и здрави!

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение

                          Браво златни ръце имаш и желязна воля!

                          Едно реле за време(забавяне 2-3 мин) с тази ел. водна помпа + вентилатор няма ли много лесно и бързо да реши проблемите с кипване след гасене на двигателя?
                          Със сигугност също щеше да се получи. Не го направих защото алумулаторчето е много малко а консуматорите в това УТВ са доста и дори така едва насмогва да зарежда.
                          Имах място за по голя съд и вече не съм имал проблеми

                          Коментар


                          • Ето и каква генерацийка сътворих на бързо. За хората ги правя красоти, но нали е за мен колкото да работи. Купих и две гърнета близнаци, уж да се позаглуши и да можем да се чуваме с пасажера. Не че се чуваме де, но това е друга тема
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                            • Ето малко звук

                              https://m.youtube.com/watch?v=_S-e9CUW7G8

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X