От: За HEMI, Меган и безсмъртни карачи ...
М`да. Дъ живейт Бокувити мъгистрали. Добрал се до "Хемито", за 2 и половина часа стигнах до Бургас
Тръгнах в 5 сутринта, нямаше движение... сега ще видим дали ще има честитки от камери
. Понеже рано пристигнах, рано си свърших работата, на връщане пуснах круиза на 130... ама много заспала работа ми се видя, пак нямаше движение, реших отново да понастъпя и ... на подскоци (три напред, два назад, жалко, че нямах "даш"-камера, че много интересни едни такива, хем решителни, хем предпазливи движения извършваше), на платното изскочи размахващ палка КАТ-аджия...
Спрях... километър след него и смирено се върнах на заден ход, подадох си документите без думи...
А той ме гледа някак озадачено и вика "Не Ви искам документите, но защо, защо карате така ???" Аз: "ами хън-мън, да видя колко вдига..." А той тъжно-загрижено ме гледа и: "Ами явно сте видели и няма нужда да Ви казваме с колко карахте ?"
Та, можем да приключим темата със следната "техническа"
констатация: над 220 км/ч при само 4000 оборота / мин., се усеща как прекъсва подаването на гориво, т.е. електронно ограничение все пак има, като не мисля да го махам (който иска повече - да се ориентира към "Рено Меган" и други подобни класни возила)
Круизът пък работи само до 170 км/ч, над тях не иска да се включва. Среден разход ~ 16 л. / 100 км., много приятна изненада. От високото седене го няма специфичното "оптическо събиране на пътя / лентите" каквото съм имал на младини с "Ланчата" при същите скорости. В завоите е учудващо стабилно, за разлика от "Liberty". Както беше написал един участник тук "Вот такой вот, интересный зверек".
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic
Преглед на мнение




Та, можем да приключим темата със следната "техническа"


Коментар