Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко ръжда - премахване и защита

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Малко ръжда - премахване и защита

    1. Телена четка.
    2. Грунд Hammerite. Ако успеете да си намерите светлобежов такъв - най-добре. Ама вече е трудно.
    3. Боя (не на спрей, макар че и спрей съм ползвал, но поне 2 ръце) Hammerite.

    Имам няколко места по шасито и пода, третирани така. До сега си стои. Основното е че грунда хваща здраво за основата. Пробвано е и само с боя (Hammerite пак се брои 3 в 1), обаче по шасито се лющи, ако основата не е ръждива, а където е ръждива не е достатъчна за да защитава от ръжда заради химиите, дето пръскат по пътищата.

    Иначе ултимативното решение за шаси е горещо поцинковане - вече няколко човека от форума са го правили. Виждал съм единия на живо. Много блага картинка е да видиш такова шаси. После може ецване и боядисване. Ще продадеш или бракуваш джипката много преди да имаш проблеми със шасито. Обаче и разправията е ултимативна, най-малкото защото ти трябва гараж с подемници и прочие, пък е и времеемко.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • От: Малко ръжда - премахване и защита

      А преди грунда може ли да се сложи ръждопреобразувател? Ще подобри ли нещата?

      Коментар


      • От: Малко ръжда - премахване и защита

        Най-много грунда да не хване като хората. Въросния грунд е правен да се разправя с ръждата. Ако ще слагаш ръждопреобразувател на Вюрт - доколкото съм чул върху него хваща добре епоксидна боя. Не съм го пробвал по простата причина че и за вюртовския преобразувател, и за епоксидната боя после всичко трябва да е добре почистено и обезмаслено, което не винаги е възможно. Въпросния грунд и боя на Hammerite са алкидни, не са чувствителни към тия неща чак толкова, което при мен е важно защото цялото ми возило отдолу е напръскано с парафин за кухини. Чистя с обезмаслител на TRW (червен спрей), обаче когато всичко е напръскано обилно с мазньоч, почти няма как да го изчистиш съвсем освен ако не ползваш промишлени количества обезмаслител и чистиш до метал. А на редица места дори чистенето до метал е невъзможно без да разпръцафръцаш возилото на кванти.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: Малко ръжда - премахване и защита

          Спарки, това ли е?
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:grund-za-metali-cherven-oksid-hammerite-12922.jpg
Прегледи:1
Размер:39.7 КБ
ID:5767518

          Коментар


          • От: Малко ръжда - премахване и защита

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Най-много грунда да не хване като хората. Въросния грунд е правен да се разправя с ръждата. Ако ще слагаш ръждопреобразувател на Вюрт - доколкото съм чул върху него хваща добре епоксидна боя. Не съм го пробвал по простата причина че и за вюртовския преобразувател, и за епоксидната боя после всичко трябва да е добре почистено и обезмаслено, което не винаги е възможно. Въпросния грунд и боя на Hammerite са алкидни, не са чувствителни към тия неща чак толкова, което при мен е важно защото цялото ми возило отдолу е напръскано с парафин за кухини. Чистя с обезмаслител на TRW (червен спрей), обаче когато всичко е напръскано обилно с мазньоч, почти няма как да го изчистиш съвсем освен ако не ползваш промишлени количества обезмаслител и чистиш до метал. А на редица места дори чистенето до метал е невъзможно без да разпръцафръцаш возилото на кванти.
            Добре. Значи мажем с грунда след телената четка. След грунда мисля да я напръскам с парафин. Можеш ли да ми препоръчаш марка?

            Коментар


            • От: Малко ръжда - премахване и защита

              Първоначално публикуван от petrashkov Преглед на мнение
              След грунда мисля да я напръскам с парафин. Можеш ли да ми препоръчаш марка?
              Тъй като и аз тормозих Спарки за съвети миналата година, да кажа - Новол. Аз също съм доволен. Тази година ще мия пак стсрателно и ще пръскам още по-обилно с парафин, даже миналата седмица го купих. Препоръчително е да е за пистолет, а не на спрей. Провери обаче къде го има, че аз го намерих от втория опит и оставих само една налична бутилка в магазина, от който пазарувах.
              Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
              Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

              Коментар


              • От: Малко ръжда - премахване и защита

                Първоначално публикуван от smng0303 Преглед на мнение
                Спарки, това ли е?
                Към момента е това, но точно това не съм го пробвал. Моето е "предния модел" - нещо като бананово на цвят. Още имам почти пълна кутия от 2 купени.

                Първоначално публикуван от petrashkov Преглед на мнение
                Добре. Значи мажем с грунда след телената четка. След грунда мисля да я напръскам с парафин. Можеш ли да ми препоръчаш марка?
                След грунда е редно да намажеш с боя. Където не ми се маже пръскам със спрей на Hammerite - съвместим е с грунда, не е ацетонов и до сега никъде не се е олюпило или подкожушило.

                Чак след това пръскай с парафин. На Novol за пистолет според мен е най-добър, поради 2 причини:
                - Рядък е като масло - прониква навсякъде и не можеш да направиш по-дебел слой отколкото е нужен, защото просто се стича.
                - Като изсъхне става по-гъст от другите - да речем малко по-мек от восъка на свещите, които продават в църквите.

                На мен за късо терано с пръскане изцяло отдолу (шаси отвътре и отвън, подкалници, под) отидоха нещо като 5 бутилки, от които май само една беше Novol. За съжаление това рядкото го има само на флакон за пистолет. На спрей си е класическото. Подозирам обаче че може да го дадеш да ти го напълнят в спрей. Подозирам и че ще може да се пръска и с бояджийски пистолет - достатъчно е рядко. То не че е велика драма де - китайски пистолет за шагрен струва 20 кинта.

                2 дни колата ти ще мирише гадно, имай предвид (по-силно и по-гадно от "стандартен" парафин). После изведнъж спира да мирише.


                ПП: Пак - това го препоръчвам от собствен опит само за места, където не може да се изчисти качествено до метал или не може да се изчисти от мазньочи и други боклуци. Компромис е, но според опита ми е най-добре работещия компромис от всичко, дето съм пробвал.
                Последно редактирано от sparkybg; 26-09-17, 12:09.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • От: Малко ръжда - премахване и защита

                  То,ако ще купува пистолет колегата,по-добре за същите 20-25 лв да си купи такъв за подови покрития с допълнително маркуче и дюза,та като се е хванал,да вракара малко парафин и в кухините,щото шаситата гният доста успешно и от вътре.
                  Според мен,парафина на мипа е по- добър от този на Новол,но и новола бива.В никакъв случай не ползвай Боди,като изсъхне се нацепва и все едно нищо не си направил.
                  Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                  Коментар


                  • От: Малко ръжда - премахване и защита

                    Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                    То,ако ще купува пистолет колегата,по-добре за същите 20-25 лв да си купи такъв за подови покрития с допълнително маркуче и дюза,та като се е хванал,да вракара малко парафин и в кухините,щото шаситата гният доста успешно и от вътре.
                    Въпросния китайски за който говоря има и маркуче с дюза. Пълно мазало става навсякъде.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • От: Малко ръжда - премахване и защита

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Въпросния китайски за който говоря има и маркуче с дюза. Пълно мазало става навсякъде.
                      Моя грешка,нещо ми се привиде пистолет за боядисване,а не за шагрен...Шъ прощаваш.

                      П.П. за мазалото си прав
                      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                      Коментар


                      • От: Малко ръжда - премахване и защита

                        Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                        Моя грешка,нещо ми се привиде пистолет за боядисване,а не за шагрен...Шъ прощаваш.

                        П.П. за мазалото си прав
                        Предполагам че новолския ще може да се пръска и с бояджисйки пистолет, ако такъв има наличен. Иначе покрай една поръчка на бояджийски истории купих два за шагрен - единия отиде при Дядо Владо по тоя случай. Там правих и мазалото.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: Малко ръжда - премахване и защита

                          Не е много по темата, но си правих стълба от стоманени тръби от парно, и арматура за стъпалата. Омацах я с 2 ръце кафяв български грунд. Почна да ръждясва единствено на заварките. Където се предполага, че е било чисто откъм ръжда. Жалко, че ми е далеч да я наснимам.

                          Коментар


                          • От: Малко ръжда - премахване и защита

                            Първоначално публикуван от Ivan Terziev Преглед на мнение
                            Не е много по темата, но си правих стълба от стоманени тръби от парно, и арматура за стъпалата. Омацах я с 2 ръце кафяв български грунд. Почна да ръждясва единствено на заварките. Където се предполага, че е било чисто откъм ръжда. Жалко, че ми е далеч да я наснимам.
                            Е то и на моята генерация на колата ръждите са само на заварките. Предполагам, че е така защото там метала е изцяло открит. Опитай с боя 3в1 за тези неща май е доста добра като цяло. Аз бях мазал оградите в нас и държи вече две години. Алкидната не изкарваше и една година

                            Коментар


                            • От: Малко ръжда - премахване и защита

                              Здравейте, на мен скоро ми смениха праговете и веждите на хондата. Веждите ги купих, бяха от светла и май поцинкована ламарина, а праговете ги поръчах в един арматурен завод от по-дебела стомана - 1мм. Майстора добре се справи, обработи всичко от всички страни с епоксиден грунд. Колата беше в добро състояние като изряза ръждата - нямаше гнило отвътре никъде. Колата е швейцарка и не е като германките и австрииките чак гнила, личи си и по окачването - запазена е фабричната боя
                              Обаче на новите прагове не е пробил никъде дренажи и това малко ме притеснява. Каза че се е постарал да ги затвори отвсякъде херметически и като гледах от страните на калниците наистина е така.
                              Възможно ли е да се образува конденз в праговете от температурните разлики и след някоя друга година (едва ли скоро) да ръждясат пак поради това. Все пак има и заварки и отвътре сигурно има по някое нe омазано с епокси петно. Ако пробия по една дупка откъм калниците и ги напълня с масло, после и да кондензира вътре ще ги предпазя ли?

                              Коментар


                              • От: Малко ръжда - премахване и защита

                                Наливането на горяло масло е най добрата консервация.
                                Ако имаш възможност,разпръсквай със пистолет и компресор.
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 г.
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                                Зареждам...
                                X