Обява

Свий
Няма добавени обяви.

GYSMI 165 (IMS-1700) или KiTIn 165

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: GYSMI 165 (IMS-1700) или KiTIn 165

    На Кемпито като почнеш за заваряваш и ако е много тихо го чуваш как си увеличава скоростта вентилатора още при допира на електрода, иначе е постоянно пуснат, но е толкова тих, че не се чува направо
    Моите снимки...
    https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
    https://500px.com/ivankoo

    Коментар


    • До: GYSMI 165 (IMS-1700) или KiTIn 165

      Първоначално публикуван от Ivanko Преглед на мнение
      На Кемпито като почнеш за заваряваш и ако е много тихо го чуваш как си увеличава скоростта вентилатора още при допира на електрода, иначе е постоянно пуснат, но е толкова тих, че не се чува направо
      Това принципно е проста схема. Не ми е ясно защо не я слагат във всеки модел инвертор. Струва наистина стотинки, произведена серийно.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • До: GYSMI 165 (IMS-1700) или KiTIn 165

        Явно е въпрос на някаква полотика на фирмите, а не че не могат
        Моите снимки...
        https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
        https://500px.com/ivankoo

        Коментар


        • До: GYSMI 165 (IMS-1700) или KiTIn 165

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Това принципно е проста схема. Не ми е ясно защо не я слагат във всеки модел инвертор. Струва наистина стотинки, произведена серийно.
          Стотинки ама при десетки хиляди произведени бройки си става значителна сума при положение че производителите гонят максимално ниска себестойност. С един постоянно включен вентилатор икономисват термодвойка платка управление и вероятно други елементи. Не съм специалист по електроника но според един колега специалист елементната база в един среден клас инвертор не надхвърля 100 - 120 лева и то цени на дребно.
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • До: GYSMI 165 (IMS-1700) или KiTIn 165

            Еми с чаркове от произволен магазин за ел.компоненти, единична бройка ще е от порядъка на 2-3 лева. Не с термодвойка, а с терморезистор или силиконов датчик. Дори с най-обикновен диод за датчик също е елементарно. Вече има всичко. Цената от завода ще е под, или най-много лев.

            По себестойност не могат да стигнат китайците. Остава да ги бият по качество, така че спестените 1-2 лева максимум за мен са несъстоятелни. Нито заемат кой-знае колко място - колкото кибритена кутия.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • До: GYSMI 165 (IMS-1700) или KiTIn 165

              Това е елементарно да се направи...аз съм го правил десетократно при други устройства.....не съм се сещал да го направя на инвертора но не ме е дразнило........досега и не ми е направило впечатление.......В момента съм на една ремонтна база....и за какви заваръчни машини става въпрос .....имам апарат и ще снимам.....
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • До: GYSMI 165 (IMS-1700) или KiTIn 165

                Миналата седмица на един крив покрив заварявахме стойки за един пилон за антена на сграда до която достъпа е труден и бавен до покрива.....та заваля пороен дъжд малко преди края и за да не слизаме,чакаме и после пак качване....в дъжда продължихме да работим....само сложих едната маска от колегата върху инвертора и така 10-15 мин електрод след електрод .....като се наведеш и от брадата ти капе върху детайлите....... та с базачен норд подгизнал от вода си пали и си работи без проблем..............кофти е когато детайлите са мокри и стават леко шупли отгоре...........сега прегледах темата и се сетих че колегата който спомена за обратната полярност на вежена е точно така..........с минус на ръкохватката и вежена си работи екстра с инвертора........а обратно пука ,пръска......


                п.с Колегата се пошегува да не съм взел някакви електроди за подводни заварки.......!
                Последно редактирано от Roninn; 04-11-09, 14:01.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • До: GYSMI 165 (IMS-1700) или KiTIn 165

                  Въпросът ми е към Roninn - опитвал ли си с КИТин на А-макс. с 4мм рутилов електрод? Добре или трудно го топи и най-вече кога ще изключи защитата (примерно през 10 сек. електрод). Все пак тези електроди са и по-дълги и предполагам, че след втория ще изключи.

                  Коментар


                  • До: GYSMI 165 (IMS-1700) или KiTIn 165

                    На моя фрониус съм пробвал,обаче имах само два електрода,защитата не успя да включи ,само духала се пусна-Трябва яко зор да заваряш,че да успееш да го прегрееш,поне аз не съм успявал до сега.Вероятно същото и с този инвертор.

                    Коментар


                    • До: GYSMI 165 (IMS-1700) или KiTIn 165

                      Първоначално публикуван от Tr1p1o Преглед на мнение
                      Въпросът ми е към Roninn - опитвал ли си с КИТин на А-макс. с 4мм рутилов електрод? Добре или трудно го топи и най-вече кога ще изключи защитата (примерно през 10 сек. електрод). Все пак тези електроди са и по-дълги и предполагам, че след втория ще изключи.
                      Пробвал съм с 6 мм базачен електрод стоял на открито след събаряне на склад и на агрегат .....стопи го целия към 40 см.....макар че не вървеше добре , агрегата клекна ......3.25 перкам с норд от 9 часа сутринта до 21:00 вечерта лятото на открито при 40 градуса. Електрод след електрод с време 10-20 сек почивка за смяна на електрода и едно прекъсване за обяд в стола.....защитата не съм я виждал никога ......ако някой иска можем да го пробваме колко издържа.....вежен 3.25 пее и съм сигорен че няма да има разлика 3.25 с 4 мм рутилов ....
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • До: GYSMI 165 (IMS-1700) или KiTIn 165

                        Бихте ли ме ориентирали какво сечение кабел да взема за споменатия KITIN 165 и/или 180 с дължина 3м. Предлагат се 16 мм2 и за двата, но ми се струва, че поне за 180 трябва да е 25 мм2.

                        Коментар


                        • До: GYSMI 165 (IMS-1700) или KiTIn 165

                          Първоначално публикуван от Tr1p1o Преглед на мнение
                          Бихте ли ме ориентирали какво сечение кабел да взема за споменатия KITIN 165 и/или 180 с дължина 3м. Предлагат се 16 мм2 и за двата, но ми се струва, че поне за 180 трябва да е 25 мм2.
                          По добре виж Kitin 190 или 165 .....техника от редко който ги ремонтира ми каза че това са моделите.... За кабелите сега ще ги погледна моите колко са ...

                          2*4 метра по 40 кв2 са моите.....Kitin 165 е моя.....и кабелите тежат колкото самия електрожен

                          Сега погледнах че 165 е поевтин с 14 лв....а 190 е поскъпнал с около 60 лв....?
                          Последно редактирано от Roninn; 31-01-10, 16:43.
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • До: GYSMI 165 (IMS-1700) или KiTIn 165

                            40 квадрата няма. има 16-25-35-50 и тн.
                            И за 160А инверторен електрожен повече от 16 квадрата е напълно ненужно

                            Коментар


                            • До: GYSMI 165 (IMS-1700) или KiTIn 165

                              Ние на служебния (150А) вземахме 25кв. за 5 метра ръкохватка... и пак започва да грее при снадките като се поузори малко а връзките са си ок. Но фабричните му са 16кв. на 3 метра и няма проблеми за сега ама не с аи зорени толкова колкото тези кадето ги правихме де
                              Моите снимки...
                              https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
                              https://500px.com/ivankoo

                              Коментар


                              • До: GYSMI 165 (IMS-1700) или KiTIn 165

                                Първоначално публикуван от Ivanko Преглед на мнение
                                Ние на служебния (150А) вземахме 25кв. за 5 метра ръкохватка... и пак започва да грее при снадките като се поузори малко а връзките са си ок. Но фабричните му са 16кв. на 3 метра и няма проблеми за сега ама не с аи зорени толкова колкото тези кадето ги правихме де
                                Тук http://www.elektrik90.com/index.php?itemID=196&group=1 е написано какво е препоръчителното сечение на кабелите. Тава зависи най-вече от дължината на кабелите и от натоварването на електрожена. При по-голяма обща дължина на кабелите и при по-галямо натоварване на ПВ% при заваряване, е необходимо да се монтират по дебели кабели.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X