От: T-40 мнения за и против
Не е по-мощно, разликата е че има повече грайферна площ чрез която може да се реализира движещия момент на колелата. При МТЗ 4х2 и 4х4 от двигателя движещата сила която може да се реализира е една и съща, но почвата позволява да се реализира определена движеща сила. Ако тази от почвата е по-малка от тази на двигател предадена на колелото се получава буксуване. при 4х4 движещата сила предавана от двигателя на колелата е на половина от тази предавана от двигателя на колелата при 4х2. Това е предимството на 4х4, но не означава че е с 20коня повече. На асвалт обаче е малко по-голямо предимството на 4х2.
На Т-40 са хубави тракторчета за работа в малки стопанства, но лек проблем има с предния мост. Не знаеш кога ще се изключи сам. Баща ми преди няколко години по едно надолнище щеше да се пребие. Каза че се е изклучил предния мост и трактора хукнал надолу. След това пак го направи подобен проблем но вече бяхме подготвени.
Не е по-мощно, разликата е че има повече грайферна площ чрез която може да се реализира движещия момент на колелата. При МТЗ 4х2 и 4х4 от двигателя движещата сила която може да се реализира е една и съща, но почвата позволява да се реализира определена движеща сила. Ако тази от почвата е по-малка от тази на двигател предадена на колелото се получава буксуване. при 4х4 движещата сила предавана от двигателя на колелата е на половина от тази предавана от двигателя на колелата при 4х2. Това е предимството на 4х4, но не означава че е с 20коня повече. На асвалт обаче е малко по-голямо предимството на 4х2.
На Т-40 са хубави тракторчета за работа в малки стопанства, но лек проблем има с предния мост. Не знаеш кога ще се изключи сам. Баща ми преди няколко години по едно надолнище щеше да се пребие. Каза че се е изклучил предния мост и трактора хукнал надолу. След това пак го направи подобен проблем но вече бяхме подготвени.
Коментар