Обява

Свий
Няма добавени обяви.

T-40 мнения за и против

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: T-40 мнения за и против

    Не е по-мощно, разликата е че има повече грайферна площ чрез която може да се реализира движещия момент на колелата. При МТЗ 4х2 и 4х4 от двигателя движещата сила която може да се реализира е една и съща, но почвата позволява да се реализира определена движеща сила. Ако тази от почвата е по-малка от тази на двигател предадена на колелото се получава буксуване. при 4х4 движещата сила предавана от двигателя на колелата е на половина от тази предавана от двигателя на колелата при 4х2. Това е предимството на 4х4, но не означава че е с 20коня повече. На асвалт обаче е малко по-голямо предимството на 4х2.
    На Т-40 са хубави тракторчета за работа в малки стопанства, но лек проблем има с предния мост. Не знаеш кога ще се изключи сам. Баща ми преди няколко години по едно надолнище щеше да се пребие. Каза че се е изклучил предния мост и трактора хукнал надолу. След това пак го направи подобен проблем но вече бяхме подготвени.

    Коментар


    • #17
      От: T-40 мнения за и против

      Предния мост по начало не е включен.Включва се автоматично при промяна периферната скорост на колелата,а това става когато задните гуми започнат да приплъзват /боксуват/предните спират да се движат или забавят своето въртене и тогава се зацепва моста с един храповик-руснаците му казват сабачки които се задейства от кардана който продължава да се върти.И в двата ръкава има такъв механизъм. При надолнище предния мост е винаги изключен по-простата причина,че задните и предните колела не променят периферната си скорост.Така,че в надолнище не разчитай на двойно.Механизма включва двойното и при движение назад.
      Има един проблем с захващането на предния мост към гредата.Там има 4 болта и два щифта.Когато болтовете се разхлабят моста започва да се мести и разбива гнездата на щифтовете и се получава доста голямо изместване при което се изкривява кардана и къса.При този кардан няма карета захванат е с фланци,а има само възможност за аксеално изместване благодарение на валчето което влиза в касетата на предния мост.
      Колегата е прав за "конете". Няма промяна на мощността,а има по-добро сцепление с почвата и по-добра реализация на въртящия момент.
      Успех с машината.

      Коментар


      • #18
        От: T-40 мнения за и против

        Първоначално публикуван от Stefan55 Преглед на мнение
        Предния мост по начало не е включен.Включва се автоматично при промяна периферната скорост на колелата,а това става когато задните гуми започнат да приплъзват /боксуват/предните спират да се движат или забавят своето въртене и тогава се зацепва моста с един храповик-руснаците му казват сабачки които се задейства от кардана който продължава да се върти.И в двата ръкава има такъв механизъм. При надолнище предния мост е винаги изключен по-простата причина,че задните и предните колела не променят периферната си скорост.Така,че в надолнище не разчитай на двойно.Механизма включва двойното и при движение назад.
        Има един проблем с захващането на предния мост към гредата.Там има 4 болта и два щифта.Когато болтовете се разхлабят моста започва да се мести и разбива гнездата на щифтовете и се получава доста голямо изместване при което се изкривява кардана и къса.При този кардан няма карета захванат е с фланци,а има само възможност за аксеално изместване благодарение на валчето което влиза в касетата на предния мост.
        Колегата е прав за "конете". Няма промяна на мощността,а има по-добро сцепление с почвата и по-добра реализация на въртящия момент.
        Успех с машината.
        А,дойдохме си на думата!Подкрепям те напълно за това,че предния мост е доста кекаво хванат!Когато изкарвах от гаража,понеже е на пътя,един гледа да не идват коли,а аз си изкарвам!Изкарвам,изкарвам,оно кат размята ръце,развика се,аз викам от де идат коли бе(понеже нищо не се чува в кабината)???Спрях там пред къщата,след като изкарах,то моста останал на един болт!Последици:счупен вал за предния мост и три болта откъснати и резбите на корпуса на диференциала,бяха се разбили!Рецепта:болтове с дължина 20см,зегерки,контра гайки и обикновени гайки,каре от вторични,ЯКО,ЗДРАВО!Начин на приготвяне:болтовете се поставят на мястото си и се слагат по две зегерки,след това обикновена гайка,накрая контра гайка!Повтаряте процедурата на останалите болтове!След това се изрязва излишната част от кардана(дължината която ще се изрязва да е толкова,колкото и на карето)!Резултат:няма мърдане,поне от една година,от както стана таз работа,съм нямал проблеми!Поздрави,Момчил!
        Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

        Коментар


        • #19
          От: T-40 мнения за и против

          Колега май искаш да кажеш "федерки", а казваш зегерки. Различни неща са.
          И няма нужда от две, една стига, ама да е качествена, а не като тези дето ги продават в масовите железарии-поцинковани, и още докато стягаш федерката се разчеква и изплюва. Едно време какви федерки имаше...
          А самата федерка става излишна щом слагаш контрагайка. Един начин за осигуряване против саморазвиване е напълно достатъчен. Другото е излишно преосигуряване, и обикновено не е нужно. Стига да е изпълнено както трябва де.

          А най-сигурно е яко стягане, и после една капка с електрода

          Майтап, ама в досегашната ми практика една контрагайка, стегната по правилата върши перфектна работа. Няма нужда от друго подсигуряване.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #20
            От: T-40 мнения за и против

            Кольо какво имаш предвид под стегната по правилата ?
            gsm - 0899388807

            Коментар


            • #21
              От: T-40 мнения за и против

              Да се стягат гайка с гайка, а не да се държи контра на болта, а с другия ключ да се стяга контрагайката. Това не води до осигуряване против саморазвиване. Винаго единият ключ е на основната гайка, а другия на контрагайката. Ако няма проблем с резбите или болта-такова законтряне държи безпроблемно.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #22
                От: T-40 мнения за и против

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Колега май искаш да кажеш "федерки", а казваш зегерки. Различни неща са.
                И няма нужда от две, една стига, ама да е качествена, а не като тези дето ги продават в масовите железарии-поцинковани, и още докато стягаш федерката се разчеква и изплюва. Едно време какви федерки имаше...
                А самата федерка става излишна щом слагаш контрагайка. Един начин за осигуряване против саморазвиване е напълно достатъчен. Другото е излишно преосигуряване, и обикновено не е нужно. Стига да е изпълнено както трябва де.

                А най-сигурно е яко стягане, и после една капка с електрода

                Майтап, ама в досегашната ми практика една контрагайка, стегната по правилата върши перфектна работа. Няма нужда от друго подсигуряване.
                Да прав си!Моя грешка!Федерки им се викаше,на тез назъбените шайби!Уж бяха от железо направени,не от китайска пластмаса Абе аз сложих от всичко по много,да е сигурно,че няма да заора нос,някъде из гората!
                Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                Коментар


                • #23
                  От: T-40 мнения за и против

                  При тези трактори е проблемно и захващането на хидравличната бутилка към корпуса на коритото често се изтръгва или чупи стойката или болта.Затова трябва да се проверява и да не се допуска разхлабване в този възел.
                  Ето как е преработено хидравличното управление и кардана.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP4270.jpg
Прегледи:1
Размер:170.1 КБ
ID:5414711Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP4271.jpg
Прегледи:1
Размер:148.3 КБ
ID:5414712Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP4272.jpg
Прегледи:1
Размер:141.0 КБ
ID:5414713Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP4273.jpg
Прегледи:1
Размер:158.3 КБ
ID:5414714Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP4274.jpg
Прегледи:1
Размер:159.9 КБ
ID:5414715Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP4275.jpg
Прегледи:1
Размер:162.5 КБ
ID:5414716Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP4276.jpg
Прегледи:1
Размер:172.7 КБ
ID:5414717Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP4277.jpg
Прегледи:1
Размер:132.6 КБ
ID:5414718Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP4278.jpg
Прегледи:1
Размер:135.1 КБ
ID:5414719

                  Коментар


                  • #24
                    От: T-40 мнения за и против

                    Първоначално публикуван от Driftacha Преглед на мнение
                    Федерки им се викаше,на тез назъбените шайби!
                    И пак не си прав. Тези назъбените и аз не знам как им се казва, но не са федерки.
                    Федерка се казва на срязана шайба краищата на която са разминати, и при стягане гайката или болта ги изравнява. Поради пружинното действие на шайбата тя постоянно напъва гайката навън, и по този начин не позволява да се саморазвие. Правилните федерки са от много високо качествена стомана, и след като се развие гайката-шайбата се отваря както е била като нова. Ако ще и 20 години да е стояла стегната.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #25
                      От: T-40 мнения за и против

                      Ето това е:

                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #26
                        От: T-40 мнения за и против

                        Ето и останалите снимки.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP4279.jpg
Прегледи:1
Размер:163.6 КБ
ID:5414720Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP4280.jpg
Прегледи:1
Размер:120.9 КБ
ID:5414721Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP4281.jpg
Прегледи:1
Размер:181.0 КБ
ID:5414722Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP4282.jpg
Прегледи:1
Размер:190.1 КБ
ID:5414723Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP4283.jpg
Прегледи:1
Размер:155.0 КБ
ID:5414724Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP4284.jpg
Прегледи:1
Размер:156.4 КБ
ID:5414725Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP4285.jpg
Прегледи:1
Размер:195.7 КБ
ID:5414726Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP4286.jpg
Прегледи:1
Размер:197.8 КБ
ID:5414727Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP4287.jpg
Прегледи:1
Размер:164.5 КБ
ID:5414728Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP4288.jpg
Прегледи:1
Размер:196.1 КБ
ID:5414729Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP4289.jpg
Прегледи:1
Размер:139.8 КБ
ID:5414730Машината и сега върви,но смени стопанина си.Това между другото е ЛТЗ-55,но разлика има само в двигателя и кабината всичко останало е като на Т-40.

                        Коментар


                        • #27
                          От: T-40 мнения за и против

                          Има и пружинни шайби,но те са само вълнообразни.

                          Коментар


                          • #28
                            От: T-40 мнения за и против

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            Ето това е:

                            По нашия край им викаме и на тез сразаните федерки и на тез назъбените Ама слагах от назъбените,не е от тез сразяните!
                            Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                            Коментар


                            • #29
                              От: T-40 мнения за и против

                              Първоначално публикуван от Stefan55 Преглед на мнение
                              Ето и останалите снимки.[ATTACH=CONFIG]500015[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]500016[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]500017[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]500018[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]500019[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]500020[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]500021[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]500022[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]500023[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]500024[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]500025[/ATTACH]Машината и сега върви,но смени стопанина си.Това между другото е ЛТЗ-55,но разлика има само в двигателя и кабината всичко останало е като на Т-40.
                              Яяя,ЛТЗ 55,по широката кабина е от голямо значение!На т40 им много тесни кабините!Само да попитам,двигателите,каква им е разликата с тези на Т40?Аз не съм чувал да има разлика!?
                              П.П понеже коренспондирам с един виртуален колега,от Русия,който кара Т40,питам го и за някои работи,когато нещо се счупи на ЛТЗ-то,обаче,от него научих,че завода на ЛТЗ бил обявил банкрут 2010 година!А се бях навил да си докарвам от Русия,нов двигател за мойто ЛТЗ,но след като е затворил завода,надали ще има в наличност!Може да е останал някой по складовете!Някой знае ли нещо повече по въпроса или поне какъв е курса на рублите?Ето,къде видях двигателите: http://www.avtomash.ru/pred/vtz/d144.htm
                              Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                              Коментар


                              • #30
                                От: T-40 мнения за и против

                                Първоначално публикуван от Driftacha Преглед на мнение
                                Яяя,ЛТЗ 55,по широката кабина е от голямо значение!На т40 им много тесни кабините!Само да попитам,двигателите,каква им е разликата с тези на Т40?Аз не съм чувал да има разлика!?
                                П.П понеже коренспондирам с един виртуален колега,от Русия,който кара Т40,питам го и за някои работи,когато нещо се счупи на ЛТЗ-то,обаче,от него научих,че завода на ЛТЗ бил обявил банкрут 2010 година!А се бях навил да си докарвам от Русия,нов двигател за мойто ЛТЗ,но след като е затворил завода,надали ще има в наличност!Може да е останал някой по складовете!Някой знае ли нещо повече по въпроса или поне какъв е курса на рублите?Ето,къде видях двигателите: http://www.avtomash.ru/pred/vtz/d144.htm
                                За 100 рубли --> 4.85438 левчета
                                Руска рубла - RUB 100 4.85438 Лв.
                                Аз като поръчвах от Русия, го смятах по този начин: Делиш на 2 и махаш едната 0ла.. Ако имаш цена от 1 000 рубли, в левчета са ти около 50/като това е ориентировъчна формула/ Но става за представа, г/д как са цените...
                                http://www.bnb.bg/Statistics/StExter...cies/index.htm
                                За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                                Honda Dominator 650
                                088ЧЧ93979-->Борис
                                0878956Ч38-->Борис

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X