Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Днес ми се бъгна фронтерата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Днес ми се бъгна фронтерата.

    Ми тогава, решението е още по-просто. Четворна бобина за Нива 2112 е 45 лева в ЕМК. Ако са читави и не горят всеки месец, не е проблем да се присади на Фронтера.
    П.П. Писали сме едновременно ... Румба, все пак огледай сноповете и виж да не се е протрил някой и да те изненада в неподходящ момент.
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #32
      От: Днес ми се бъгна фронтерата.

      Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
      Румба, все пак огледай сноповете и виж да не се е протрил някой и да те изненада в неподходящ момент.
      Като нищо може да се окаже нещо такова,ама времето днес-бррр,неподходящо,а на лов така и не отидох..Май проблема ще се окаже в ниската страна на бобината,и онзи ден майсторчето като е разбутвал сноповете за да вади дюзите,просто е раздалечил кабелчетата които си прехвърлят при мокрене.Трябва да ги огледам хубавичко.Ама там е един сноп,и едно криво място.Между другото някой знае ли къде се продава от този гофриран маркуч който се ползва за инсталациите за колите.Че някои снопове са хептен разплетени.
      Румен Николов

      0888 358 572

      Коментар


      • #33
        От: Днес ми се бъгна фронтерата.

        Разглобявал съм двоина бобина от X16XEL на опел с 4 извода и вътре има една керамична платка осеяна с SMD елементи.Комутатор някакъв.Още е някъде по мазето.Бобините са здрави,ако се направи външен комутатор...
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар


        • #34
          От: Днес ми се бъгна фронтерата.

          Първоначално публикуван от Румен Николов-sineto Преглед на мнение
          .Между другото някой знае ли къде се продава от този гофриран маркуч който се ползва за инсталациите за колите.Че някои снопове са хептен разплетени.
          Влез в някой магазин за електро материали има всякакви размери гофрета цепиш на дължина с ножката нанизваш върху снопа и е като нова
          ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

          Коментар


          • #35
            От: Днес ми се бъгна фронтерата.

            Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
            Влез в някой магазин за електро материали има всякакви размери гофрета цепиш на дължина с ножката нанизваш върху снопа и е като нова
            Притеснявам се че обикновеното гофре няма да издържи на температурата на двигателя,там където опира в него,затова питах за такова за автомобилни инсталации.А иначе -да ,начина на монтаж ще бъде този.
            Румен Николов

            0888 358 572

            Коментар


            • #36
              От: Днес ми се бъгна фронтерата.

              Гофрето се спича и става много гадно, а и по закона на Мърфи в момента, в който затвориш всички снопове ще се наложи да ги отвориш за да търсиш някой кабел... Намери си от бялата лента и тиксо за изолация на тръбите на климатиците. Те не горят толкова бързо от топлото и лесно се размотава ако се наложи.
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар


              • #37
                От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                Разглобявал съм двоина бобина от X16XEL на опел с 4 извода и вътре има една керамична платка осеяна с SMD елементи.Комутатор някакъв.Още е някъде по мазето.Бобините са здрави,ако се направи външен комутатор...
                А, значи имало и 4-изводна с комутатор. И тях ги има на някой модел Лада.

                Първоначално публикуван от Румен Николов-sineto Преглед на мнение
                Притеснявам се че обикновеното гофре няма да издържи на температурата на двигателя,там където опира в него,затова питах за такова за автомобилни инсталации.А иначе -да ,начина на монтаж ще бъде този.
                Ами не, няма да издържи. Гофре като за автомобили имат снабдителите на части за АГУ, автомобилна музика и аларми.

                Коментар


                • #38
                  От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                  Да направя малко съживяване на темата.Джипа сега хептен не съм го карал,щото и лов нямаше и време нямаше,ама днес все пак успях да го поразтъпча до ловното поле на село.Рекапитулация-от лов -нищо.От полезна информация относно проблема-май дойде правилен отговор.Датчик за положението на колянов вал.Това разбира се също е предположение,ама има логика ,защото при диагностика освен ламбда и дебитомер дава и хол.Досега не му обръшах внимание-отдавах го на случайна грешка,ама патили ми казаха че това е вероятния проблем при x22xe при застаряване.Хайде сега ми кажете точно положение на датчика ,за да го намокря подобаващо , и естествено да добия представа за ситуацията.Ако се намира някъде ниско има логика ,защото при локва веднага гасне.
                  Румен Николов

                  0888 358 572

                  Коментар


                  • #39
                    От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                    Първоначално публикуван от Румен Николов-sineto Преглед на мнение
                    Да направя малко съживяване на темата.Джипа сега хептен не съм го карал,щото и лов нямаше и време нямаше,ама днес все пак успях да го поразтъпча до ловното поле на село.Рекапитулация-от лов -нищо.От полезна информация относно проблема-май дойде правилен отговор.Датчик за положението на колянов вал.Това разбира се също е предположение,ама има логика ,защото при диагностика освен ламбда и дебитомер дава и хол.Досега не му обръшах внимание-отдавах го на случайна грешка,ама патили ми казаха че това е вероятния проблем при x22xe при застаряване.Хайде сега ми кажете точно положение на датчика ,за да го намокря подобаващо , и естествено да добия представа за ситуацията.Ако се намира някъде ниско има логика ,защото при локва веднага гасне.
                    Ако е датчик на колянов вал, трябва да ти изпише грешка 19 при самодиагностика.
                    Датчикът го търси в предната част на мотора/към радиатора/ в началото на блока/долу/, от него излиза кабел като за свещи, да речем.
                    На stroil му умря неговия оня ден и докато си говорехме защо не пали и какви грешки му изписва, го намери под компресора на климатика - той е с твоя мотор.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                      Има логика ,защото умираше ,след намокряне отпред.
                      Утре ще го тествам.
                      Румен Николов

                      0888 358 572

                      Коментар


                      • #41
                        От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                        Датчика го дава като грешка също ако не си запалил двигателя ,ако не се лъжа. Най-сигурната проверка според мен е- като спре да пали-даваш комтакт,включваш 3-та и някой те дръпва 4-5 метра---ако оборотомера не отчете нищо-датчика е за смяна Става и на стартер(-без да е на скорост) ,но само при много добър акумулатор

                        Коментар


                        • #42
                          От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                          Първоначално публикуван от ianely Преглед на мнение
                          Датчика го дава като грешка също ако не си запалил двигателя ,ако не се лъжа. Най-сигурната проверка според мен е- като спре да пали-даваш комтакт,включваш 3-та и някой те дръпва 4-5 метра---ако оборотомера не отчете нищо-датчика е за смяна Става и на стартер(-без да е на скорост) ,но само при много добър акумулатор
                          Да когато умря миналия път на лов и ме теглиха оборотомера беше на нула.Значи пак хол.Направо да го пазарувам.
                          Румен Николов

                          0888 358 572

                          Коментар


                          • #43
                            От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                            Въпрос от не-опелджия: При случайните ми срещи с Опелски мотори, забелязах, че на някои изолацията на кабела на въпросния датчик вътре става на прах. Това масово явление ли е или аз съм бил "късметлия"?

                            Втори въпрос: датчика на Хол (ако наистина е датчик на Хол, а не индуктивен, не знам на конкретния мотор какъв е), някой пробвал ли е да замени само "пълнежа", тоест конкретно датчиковата част? На средно-добър магазин за електронни елементи, струва около 2 лева, а силно се съмнявам това, дето е вътре в оригиналния датчик, да е нещо различно.
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #44
                              От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                              Въпрос от не-опелджия: При случайните ми срещи с Опелски мотори, забелязах, че на някои изолацията на кабела на въпросния датчик вътре става на прах. Това масово явление ли е или аз съм бил "късметлия"?

                              Втори въпрос: датчика на Хол (ако наистина е датчик на Хол, а не индуктивен, не знам на конкретния мотор какъв е), някой пробвал ли е да замени само "пълнежа", тоест конкретно датчиковата част? На средно-добър магазин за електронни елементи, струва около 2 лева, а силно се съмнявам това, дето е вътре в оригиналния датчик, да е нещо различно.
                              Ми аз за сега не съм имал проблем с кабелите на датчика ( на вектрата ми е на около 800000 км) А самият датчик според мен е индуктивен и достатъчно добре капсулован

                              Коментар


                              • #45
                                От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                                Първоначално публикуван от ianely Преглед на мнение
                                Ми аз за сега не съм имал проблем с кабелите на датчика ( на вектрата ми е на около 800000 км) А самият датчик според мен е индуктивен и достатъчно добре капсулован
                                Аз затова си казах, че не знам, щото съм забелязал, че май на всички магнитни датчици им викат "Хол", независимо от принципа на действие Включително и в магазините понякога, но това вече е за друга тема.
                                Повдигнах въпроса, защото доста народ се оплаква от подобни болежки, а по магазините за авточасти, на тия пусти датчици им искат (по мои наблюдения) от 30 до към 280 кинта, в засисимост от марката и модела на колата. На всичко отгоре, по-"евтините" имат навика да отказват след месец, а ми се е случвало да сменим 3 (на Корса) докато се уцели работещ. Не знам, може и само тук да продават чак такива боклуци, но се съмнявам...

                                Тия дни чакам едно приятелче да си докара дрънгела с подобен проблем (датчика бачка, но когато си иска). Ще експериментирам и ако има резултат ще докладвам.
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X