Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на V8-к

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Тунинг на V8-к

    Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
    ГАЗката на Коста е с кормилна кутия от Дайхатцу Фероза.
    От Роки е. Мисля, че ще стане добре.
    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

    Коментар


    • От: Тунинг на V8-к

      Малко инфо за V8-ците:
      Към това семейство се отнасят карбураторните двигатели с V-образно разположение на цилиндрите под ъгъл-90о
      При двигателите ЗМЗ-511.10 и ЗМЗ-513.10 се използват глави с вихрови камери,и извити смукателни тръби.Всички двигатели от това семейство,използват система за рециркулация на отработените газове,понижаваща количеството вредни вещества изхвърляни в атмосферата.Има версии работещи на втечнен и природен газ.Двигателите имат унифицирани скоростна кутия и съединител.
      ЗМЗ-511/предназначен за монтиране в товарни автомобили средно-тонажен тип-->ГАЗ-3307.
      ЗМЗ-513/предназначен за монтиране в товарни автомобили с повишена проходимост тип-->ГАЗ-6611,ГАЗ-3308,"Садко".
      ЗМЗ-5233/предназначен за монтиране в товарни автомобили "ОАО-ГАЗ" и "ОАО-КАвЗ"
      ЗМЗ-5334/предназначен за монтиране в автобуси "ОАО-ПАЗ".





      Технические характеристики




      ЗМЗ-511.10 ////////ЗМЗ-513.10 ///////ЗМЗ-5233.10 ///////ЗМЗ-5234.10





      Количество цилиндров
      8
      8
      8
      8
      Рабочий объем, л
      4,25
      4,25
      4,67
      4,67
      Степень сжатия
      7,6
      7,6
      7,6
      7,6
      Ном.мощность брутто кВт (л.с.)
      при частоте вращения кол.вала мин-1
      92(125)
      3200-3400
      92(125)
      3200-3400
      96(130)
      3200-3400
      96(130)
      3200-3400
      Макс.крутящий момент брутто Н.м.(кгс.м)
      при частоте вращения кол. вала мин-1
      294(30)
      2000-2500
      294(30)
      2000-2500
      314(32)
      2000-2500
      314(32)
      2000-2500
      Минимальный удельный расход топлива г/кВт.ч(г/л.с.ч.)
      286(210)
      286(210)
      279(205)
      279(205)
      Диаметр цилиндра х ход поршня,мм
      92х80
      92х80
      92х88
      92х88
      Масса,кг
      262
      275
      265
      257
      Топливо
      А-76
      А-76
      А-76
      А-76


      Някои от двигателите имат конструктивни изменения (подобрения в следствие на откриване на дефекти):
      Подмяна при модели ЗМЗ-511,513,5233,5234 на старата пружина с по-твърда такава за сланика на ротора на водната помпа -елеминиране на теча от контролния отвор на водната помпа.Взаимозаменяеми.
      Подмяна при модели ЗМЗ-511,513,5233 на горивопроводите,неразделен филтър с хартиен филтърен елемент,и промяна на закрепването му-подобряване на ремонтопригодноста.Взаимозаменяеми.
      На моделите ЗМЗ-511,513 се монтират бензинови помпи от "ООО-Топливные системы" -напълно взаимозаменяеми със стария вид помпи.
      Има и номенклатурните номера на старите и нововнедрените изделия,ама ще стане много дълго за писане(че са едни цифриииии.....)
      Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.

      Коментар


      • От: Тунинг на V8-к

        Е,страшни мотори са.125 коня на 300 нМ...Па са и леки,като гледам...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • От: Тунинг на V8-к

          колега направо не виждам смисъл от цялата тая работа предвид мощноста и Nm които ти предлаг тоя двигател
          Михаил Войнов 0988814423

          Коментар


          • От: Тунинг на V8-к

            пак ще кажете, че се обаждам, дето не ми е работа, обаче: тая степен на сгъстяване 7.6 и работно гориво АИ76 не ви ли притесняват?
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • От: Тунинг на V8-к

              ....
              Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.

              Коментар


              • От: Тунинг на V8-к

                Какво ви притеснява тази степен на сгъстяване? Все пак темата е за Тюнинг на V8-к.
                Добре ще е от някъде да се намери характеристиката на газоразпределението, защото ако то е безнадеждно, нещата ще опрат до проектиране и изработване на нов разпр. вал.

                Коментар


                • От: Тунинг на V8-к

                  Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                  ...Добре ще е от някъде да се намери характеристиката на газоразпределението, защото ако то е безнадеждно, нещата ще опрат до проектиране и изработване на нов разпр. вал.
                  Не е необходимо.Има готов,щатски.Все пак този двигател не е разработен в Съюза...
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • От: Тунинг на V8-к

                    Ами тогава няма какво да му се плашите на мотора

                    Коментар


                    • От: Тунинг на V8-к

                      Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                      Ами тогава няма какво да му се плашите на мотора
                      Да де,ама не е произведен у щатско...
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • От: Тунинг на V8-к

                        Няма страшно, важното е че е произведен за щатско. Доста, да не кажа и повечечето части за тюнинг, които се предлагат в каталозите на американските тюнинг фирми са с произход Тайван и други азиатски д-ви, и може би това обяснява относително ниските им цени.
                        Специално за този вал е интересно дали все пак ще съвпадне по р-ри на руския блок, защото блока е произведен в метрична с-ма.
                        Другото което никой не знае е, за какви пружини и клапани е изчисляван профила на гърбиците. Абе има голямо поле за експерименти, но пък ще е интерсно за този който се захване.

                        Коментар


                        • От: Тунинг на V8-к

                          добро утро колеги!Ето какво намерих във руски сайт за газ 66

                          http://www.gaz66.ru/forum3/viewtopic.php?f=41&t=12279
                          основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

                          Коментар


                          • От: Тунинг на V8-к

                            Здравейте Виждам, че от една година вече, темата е забравена. Нека авторите да внесат малко свежест и да кажат има ли някакво развитие с "Франкенщайн"? Ще е интересно да се види, та дори и на снимки, а ако има и някой клип ще е перфектно. Не всеки ден, човек може да види Руски джип с V8 сърчице А и е много гадно да се оставят толкова интересни теми недовършени. Това е като приказка, която трябва да завърши с "3 дена яли, пили и се веселили и джипа подкарали"

                            Коментар


                            • От: Тунинг на V8-к

                              ако може и аз да вметна нещо относно разхода в казармата служих на кран урал камаз ама имаше и урал зил които бил по думите на стршината със същтия двигател като на газката та урала си е с постоянно включени три моста и опция за блокажа им разхода които са засекли от любопитство е 100/100 + - 20 литра в зависимост от дали е валяло преди учение но все пак трябва да вземем под влияние тежеста на крана и трите моста но сам патувал от белене до търново със 131 със 9 сандъка със казанлъшка продукция и като се заговорихме с шофьора каза че не е виждал по малак разход от 30 тина на 100

                              Коментар


                              • От: Тунинг на V8-к

                                Първоначално публикуван от rado_b Преглед на мнение
                                ако може и аз да вметна нещо относно разхода в казармата служих на кран урал камаз ама имаше и урал зил които бил по думите на стршината със същтия двигател като на газката
                                Няма как подобна машина да е била със ЗМЗ двигател.Варианта е да е била със ЗиЛов мотор,който няма почти нищо общо с ГАЗковия,освен че и давата са V8 и работят на бензин.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X