Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електро усилвател за волана на "нивата" и климатик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Автоматик...

    Едно московско тунинг ателие предлага автоматична скоростна кутия на ZF за Нива. А на снимките е и доработения двигател който е 1.9л и около 160kс.





    VPetrov.photography

    Коментар


    • #17
      Днес възникна въпроса ВСЪЩНОСТ КОЛКО коня е нивата (21213-карбураторната) в книжката пише 58kW и аз си мислех че е 78коня ама днес ми казаха друго???
      Които знае по-научно обяснение да пише че много върви тази нива за 78коня само

      Коментар


      • #18
        Нова Нива

        Днес си купих нова Нива
        Дайте съвет какви подобрения е добре да направя и кой се занимава със качествен тунинг
        10x

        Коментар


        • #19
          Честито ще черпиш
          За тунинг да кажат разбирачите че и мойта е нова

          Коментар


          • #20
            Честито и поздравления за добрия избор!

            Най-важното е да се разработи добре (поне до около 3000 км.)
            През този период не трябва да се кара нито на много ниски, нито на много високи обороти, като все пак ако се наложи инцидентно е по добре за двигателя да се вдигнат обороти отколкото да се мъчи на ниски такива (т.е. по добре на ниска предавка с по-високи обороти отколкото на висока с ниски обороти). Като се покара колата ще усетиш как постепенно започва да се отпуска и да върви все по добре и по добре .
            Задължителните ъпгрейди са:
            силиконови кабели, западни свещи (напр.NGK BP6ES), дистрибуторна капачка и палец (BOSCH), качествени масла (в двигателя до първи преглед- 2500 км. НЕ СЕ СМЕНЯ !!!, в завода е заредено специално масло за разработване на двигателя), газови амортисьори, западен (LUK) съединител, качествени чистачки (евентуално и гуми - зависи от това какви цели се поставят) и колата е готова за каране
            Темата за усъвършенстването и подобряването на характеристиките на NIVA-та в една или друга посока е почти необятна и при конкретно задание или въпрос сме готови в OFFRoad-Bulgaria да предоставим необходимата информация и услуги.

            Коментар


            • #21
              mozete li da mi preporu4ate ka4estven serviz v koito da mogat da se smeniat suedinitel amortesioti i dr

              Коментар


              • #22
                Подобрения...

                Днес си купих нова Нива Very Happy
                Дайте съвет какви подобрения е добре да направя и кой се занимава със качествен тунинг
                10x
                Към написаното по-горе трябва да се добави и допълнително оборудване, което е важно, когато сте извън пътя:

                1. Едно или две качествени въжета за теглене (задължително елaстични и минимум 5 тона).
                2. Правилно подбран набор инструмент.
                3. Хай-Джек (Hi-lift) - за да се използва на Нивата трябва да се направят места за поставянето му!
                4. Ако нямате по специални цели при разходките извън пътя ви препоръчвам и малка преносима лебедка, която може да се закача отпред и отзад. Ще ви помогне да си спестите много бутане и нерви някой ден.
                5. Кабели за прехвърляне на ток.
                6. Качествено универсално ножче от типа на Victorinox, LeatherMan…
                7. CB радиостанция. Това е световно приет стандарт за връзка между произволни групи от хора. Където и да отидете всеки добре оборудван автомобил има CB. Разрешен е за свободно използване за некомерсиални цели навсякъде по света. Грешка е да се разчита на GSM за връзка между автомобили при пътуване из планините. Независимо от уверенията на GSM компаниите моето лично наблюдение е, че има сигнал там, където може да се види нещо построено от човешка ръка. В условията на сложен релеф единствената връзка ще бъде радиостанцията, която е с вас.
                8. И на последна позиция но в никакъв случай последен по важност е GPS приемника. Като не забравяте да „поствате” тук по интересните места, покрай които минавате

                Има и много други неща но е добре да се започне с най-важното пък с течение на времето ...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #23
                  Мощност...

                  Днес възникна въпроса ВСЪЩНОСТ КОЛКО коня е нивата (21213-карбураторната) в книжката пише 58kW и аз си мислех че е 78коня ама днес ми казаха друго???
                  Които знае по-научно обяснение да пишеWink че много върви тази нива за 78коня самоWink
                  Определянето на мощността на един двигател е и много прост и същевременно сложен процес. Защо?

                  Мощността може да бъде реално измерена единствено на специален стенд. Но какъвто и да е резултатът той няма особено практическо значение защото няма два еднакви двигателя – винаги производителя дава мощност която според него е средното значение за модела и не отразява възможните разлики. Мощността зависи от това с каква изпускателна система е двигателят при теста. Също така и с какви регулировки е хранителната система – различните стандарти или не регламентират този параметър или дават възможност за мощностна регулировка, която след това не се използва при серийните двигатели. Освен това е ясно, че един и същи двигател монтиран в различни автомобили и с различни изпускателни системи ще дава съвсем различни резултати. По всеки двигател постоянно се извършват различни подобрения и промени, но това почти никога не се отразява от производителя като разлика в мощността – това е така по чисто бюрократични причини, представете си на всеки два месеца да се иска одобрение на нов тип, да се променят митнически документи и т.н.. Дотук бяха описани само някои от възможните разлики, които ще бъдат получени при различни конфигурации на тестовете. А сега малко и за стандартите. Мощността, която вие цитирате е според ГОСТ, освен този стандарт има и DIN, ISO и всеки от тях има по много разновидности. Т.е., за да се разбере какво всъщност означава цифрата за мощност посочена от производителя следва да се вземе в предвид описанието на съответния стандарт. И мога да ви уверя, че и след това нещата не са по ясни, защото всеки производител има и някаква политика по отношение на това какво определя като реална мощност и тя е съобразена с потенциалните му пазари и начина на финансово облагане на автомобилите на тях. Т.е. специално за Нивата, ако се пише по голяма мощност в Русия ще бъде облагана с по-голям данък, което е икономически неизгодно за производителя и той използва хилядите вратички, които има, за да запише такава, каквато му е нужна. При западните производители обичайно политиката е точно обратната – там стремежът е показването на по-голяма мощност, за да е по продаваем продукта. – Разни пазари – разни идеали. Като заключение мога да уверя, че показателя за мощността е най-относителния параметър в документацията на вашия автомобил.
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #24
                    До VPetrov Вие да не сте Юрист или Политик ??? Чудесен пост но няма отговор на въпроса, но приемам че е повече (за мое успокоение)

                    Коментар


                    • #25
                      Някои да е чувал къде (и за колко) се намира в БГ самоблокиращ се заден диференциал за нива?
                      Предварително благодаря.

                      Коментар


                      • #26
                        за чистачките стават 45см (Проверено е)

                        Коментар


                        • #27
                          Re: Нова Нива

                          Първоначално публикуван от N.Medarov
                          Днес си купих нова Нива
                          Дайте съвет какви подобрения е добре да направя и кой се занимава със качествен тунинг
                          10x
                          zawisi kyde 6te q kara6.w grada ili w poleto...
                          ako e w grada i si biznesmen,towa e tuninga)))

                          ako si stroitel taka si q tuningowai)))


                          a ako e za poleto,warianti mnogo)))


                          БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
                          (това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).

                          Коментар


                          • #28
                            Допълнение към тунинга...

                            След първоначалните малки допълнения към Нивата може да бъде започнат строежа на сериозен ултимативен 4х4 автомобил - ето и следващите стъпки:

                            Блокировки в диференциалите. Нивата им три диференциала, на предния мост, на задния мост и междинен, който работи постоянно и разпределя въртящият момент между двата моста. Този диференциал е с ръчна блокировка, така че за него няма какво повече да се направи - преминаваме към другите.
                            Има няколко типа блокировки: с ръчно задействане, с повишено триене, дискови, с палци и винтови. Специално за Нивата ще разгледам най разпространените, които могат да бъдат намерени на пазара, а именно дисковите, с палци и винтови.







                            Всички те са с автоматично задействане (не е необходима никаква намеса от страна на шофьора. Трите типа блокировки имат своите предимства и недостатъци, които трябва да се вземат в предвид при избора им за вграждане. Веднага искам да напиша, че палцевите блокировки за Нива са слабо разпространени и не се ползват с голяма популярност. Те са и най простите като конструкция, имат предимството, че на практика не могат да бъдат счупени (палците прескачат и толкова) но техен недостатък е твърдото им сработване, което е на резки удари и претоварването на останалите елементи от трансмисията, което довежда до чести повреди. Още по екстремни като действие са дисковите блокировки, които на практика се използват само при състезателни машини и то за състезания върху сравнително гладки повърхности. Тяхното задействане е рязко и почти 100%, което е неприложимо за тежки оффроуд приложения. Най-разпространени и съответно с най-добри резултати са винтовите блокировки които са два основни типа Квайф и Торсен.
                            В зависимост от търсения резултат се подбират с различни проценти на прехвърляне на усилието. При тях трябва да се има в предвид, че колкото е по голям процента толкова повече това се отразява на начина, по който реагира автомобила. По принцип всяка блокировка изисква от водача промяна на начина на управление на автомобила. При тестове със 70% блокировки на потегляне върху заледена повърхност се постига до 30-40% по-добър резултат. Ако има монтирани блокировки и в двата моста тогава всъщност автомобила става пълен 4х4 т.е. от 4 колела и 4-те едновременно предават усилие в болшинството случаи. Но трябва да се има в предвид и че блокировките чувствително подобряват проходимостта, но не са панацея. При винтовите блокировки принципа на работа е такъв, че те се явяват делители на въртящ момент т.е., ако едното от колелата на моста напълно загуби сцепление тогава към другото няма да бъде предадено никакво усилие.

                            VPetrov.photography

                            Коментар


                            • #29
                              и за предният

                              предполагам че говориш за предният,макар че не стана много ясно,но нали централният е фабрично блокиращ се...
                              а ет и малко за предният

                              KIT PROMOLADA 4X2


                              Става дума за един съставен комплект от назъбени оси и други аксесоари, които деблокират предното предаване на Лада Нива.
                              Това деблокиране се постига независимо от скоростта без да е необходимо да се спира колата и само с внимателно натискане на съединителя както при смяната на предавките.
                              Нива-та не губи своите серийни технически данни: 4х4 и 4х4 с блокаж, а с KIT PROMOLADA 4X2 печели и още нещо - задвижване само на задния мост.



                              KIT PROMOLADA 4X2 има следните подобрения:

                              ь По-малка консумация на гориво (до 25%)
                              ь По-малко износване на предните гуми
                              ь По-малко износване на предната трансмисия
                              ь По-меко управление(например при паркиране или на път с много завои)
                              ь По-голяма скорост
                              ь Намалява се шума


                              ако някой се интересува от това,ето и сайта им.
                              http://promolada.com/index2.html
                              270 евро е комплекта плюс доставката до БГ...ако има нещо неясно относно закопуването,пишете,ще бутна едно рамо до колкото мога)))
                              БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
                              (това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).

                              Коментар


                              • #30
                                Аз ако исках кола с две задвижващи колела със сигурност нямаше и да погледна нивата, за мен на нея най-доброто и е постоянното задвижване 4x4 (AWD). В предният пост (и в моят въпрос) става дума как да се блокира задният диференциял (само при нужда де иначе е лесно ама няма да върви колата) т.е. как от 2 задвижващи колела ( с блокиран междинен диференциял, без това дефакто имаме само едно задвижващо колело) да станат поне 3.
                                Сега остана проблема от къде може да се вземе това чудо, за колко и кой-може да го постави и потдържа?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X