Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо не произвеждат джипките с блокажи?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

    В повечето от случаите стигне ли се ползването на твърд блокаж се налага ползването на друга сила - я лебедка, я някой трактор А всеки, който си купува "джипка" може да прецени нивото на оборудване
    Попитали радио Ереван може ли да се "оправи" жена на площада. Отговорът бил: Да,може, но не е препоръчително, защото всеки ще дава акъл.

    Коментар


    • #47
      До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

      Първоначално публикуван от ilko75bg Преглед на мнение
      В повечето от случаите стигне ли се ползването на твърд блокаж се налага ползването на друга сила - я лебедка, я някой трактор

      Мале, колко мъка има на тоя свят......
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #48
        До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

        А защо ли няма танкове на гуми?

        Коментар


        • #49
          До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

          Щото не могат да носят толкова резервни.
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #50
            До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

            Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
            Мале, колко мъка има на тоя свят......
            Много.
            Който не е ползвал блокаж в различни ситуации,никога няма да разбере предимствата му,колкото и да се опитват някои от колегите да обяснат.

            Защо не произвеждат джипките с блокажи?-Защото ако бяха всички с блокажи,щяхте да питате защо няма без блокажи,защо трябва да плащам това което вероятно никога през живота на автомобила няма да го ползвам защото незнам кога и как.
            ТЛК 80 4,2ТД-95г

            Коментар


            • #51
              До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

              Първоначално публикуван от ilko75bg Преглед на мнение
              В повечето от случаите стигне ли се ползването на твърд блокаж се налага ползването на друга сила - я лебедка, я някой трактор ...
              Колко пъти си включвал блокажа на Теракан-а?

              Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
              ... Като не ги искаш - не ги пускай ...
              Като искаш блокаж - купувай си джип, който се предлага с такива опции - ТЛК80, Г-класа, Патрол, Паджеро. Щом производителят не е предвидил такава опция, значи тази кола не е мислена да се кара на места, където ще ти трябва блокаж ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #52
                До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

                Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                Ненапразно отварям тази тема в точно в спама.
                Та, реших, че ще минавам на 4х4 след като една одрънкана УАЗ-ка ни качи на Рилските езера. За Кефа, цената, ползите и технически дискусии тук има предостатъчно написано. Та, като пълен невеж тогава си мислех, че абсолютно всички 4х4 се произвеждат фабрично с възможности на part-time с преден и заден блокаж. Или full-time с 3 блокажа. Понеже много обикалях докато си купя, това беше и най-често разпространената заблуда и сред хората, дето са карали с години 4х4. 80% от собствениците не знаеха що е то блокаж.
                Виждам в последствие, че малка част от джипките излизат от завода с блокажи. Защо? Толкова много "излишни" чаркове се произвеждат серийно... Примерно не е проблем да си купиш с готов климатик. Или какъвто се сетите гъдел. До колкото разбирам, дори коравите УАЗ-ове нямат щатни блокажи. При Самурай има една по-рядкосрещана серия с блокаж, но пък с 1 л. двигател, който според патили колеги е прекалено слаб. Паркетниците ги изключвам от този въпрос. Едва ли има еднозначен отговор. Аз вече се питам 2 г. и нямам обяснение. 1 кг. желязо, да му се не види... много по-просто от климатика! И много по-важно из горите, за които джипката е мислена!
                Има много теми тук... Opel, Mitsubishi, Suzuki, Rover, УАЗ... как да монтираме... Все признати за корави офроуд железни машини. Май не е нормално.
                Здравей колега хубава темичка си задал може да си я спамим яко поне нали сме в този и раздел то за блокажите и аз съм се питал много но на този се оште одговор си немам .Както и ми например за лебетки те например по сторите верси на НИСАН от 19.. до 1993 година имат и завотски лебетки на НИСАН но на живо съм виидял само три броя до досегашната ми практика въпреки че масата на този продукт надвишава многократно масата на един блокаж и от където следва че този продукт може да те истегли джипа не само хоризонтално а и вертикално
                Луд не се мори,само се поти...и охлажда с бира 0884480846

                Коментар


                • #53
                  До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

                  А някой от вас да е карал Нива без преден кардан и с блокиран изходящ вал от раздатката и всичко това за икономия на гориво . Нали ви става ясно какво става с междинния диф и ако се качи някой който не знае и го блокира . МАЗАЛО . Иначе напоследък хората си купуват ЖИП за да са модерни и за да демонстрират и аз не знам какво , а не да ходят в гората и в най голямата кал .Така че наистина на много малка част от собственниците на Жипове им трябват БЛОКАЖИ или както мнозина смятат че втората ръчка до скоростния лост е за "БЛУКАЖА" . Моето МПС го купих за софт разходки и за да мога да си разкарвам иструментите и материалите за работа . За почивки вече и то се оказа малко за всички багажи . Мисля за експедиционно ремарке ама криза ама не знам каква .
                  По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

                    Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение
                    А някой от вас да е карал Нива без преден кардан и с блокиран изходящ вал от раздатката и всичко това за икономия на гориво . Нали ви става ясно какво става с междинния диф и ако се качи някой който не знае и го блокира . МАЗАЛО .
                    Примера с Нивата,не струва.Ако някой е правил това и то с цел икономия на гориво,значи абсолютно нищо не разбира.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #55
                      До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

                      Блокажа не е всичко, трябва си и ход на окачването ...
                      А ако не 100%-тов блокаж, то поне някакъв вид LSD да има поне отзад.
                      Грандоман WJ 3.1 QD

                      Коментар


                      • #56
                        До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

                        Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение
                        А някой от вас да е карал Нива без преден кардан и с блокиран изходящ вал от раздатката и всичко това за икономия на гориво . Нали ви става ясно какво става с междинния диф и ако се качи някой който не знае и го блокира ...
                        Може просто да не успее да тръгне. Гледам че е да не кажа лошо, ама много безполезно това блокажите. Ако забравиш предния даже смъртоносно. Може би си заслужава икономията от страна на производителя. Нали така и така рядко излизаме по черно... 3%. Прави сте (който твърди това)!

                        Иначе се сещам да цитирам... забравих кого тук. Понякога от малката разлика в проходимостта зависи дали ще минеш или не!
                        Последно редактирано от Rabin; 20-02-10, 23:52.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

                          Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                          Може просто да не успее да тръгне. Гледам че е да не кажа лошо, ама много безполезно това блокажите. Ако забравиш предния даже смъртоносно. Може би си заслужава икономията от страна на производителя. Нали така и така рядко излизаме по черно... 3%. Прави сте (който твърди това)!

                          Иначе се сещам да цитирам... забравих кого тук. Понякога от малката разлика в проходимостта зависи дали ще минеш или не!
                          Вярно е това, което цитираш. Само че то няма нищо общо с отговора на въпроса ти, защото никой (или хайде да е почти никой) не произвежда коли с мисълта за максимална проходимост. Поне не и масовите 4х4.

                          Ти си знаеш защо упорито продължаваш да пренебрегваш това, което се каза вече повече от един път.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #58
                            До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

                            Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                            Гледам че е да не кажа лошо, ама много безполезно това блокажите. Ако забравиш предния даже смъртоносно. Може би си заслужава икономията от страна на производителя. Нали така и така рядко излизаме по черно... 3%. Прави сте (който твърди това)!

                            Иначе се сещам да цитирам... забравих кого тук. Понякога от малката разлика в проходимостта зависи дали ще минеш или не!
                            Добре че го редактира,та да схвана ироничния тон.
                            Прав си естествено,блокажа не е напълно излишен,но и статистиката не е изсмукана от пръстите,а производителите я гледат.
                            А от излизане извън пътя,до ползване на блокаж,има още много голяма разлика,та ако се направи такава статистика,ще излязат още по-ситни цифри.
                            На сняг,на лед,на кал...където и да е,ако терена е горе-долу равен,та колелата да имат сравнително еднакъв контакт и сцепление с пътя,блокажа е излишен.
                            Малките изключения когато трябват блокажите,са при окантарване или накланяне на една страна(дайте и други предложения,може да пропускам).
                            По какви черни пътища трябва да се движиш,та да се окантарваш и накланяш непрекъснато?!
                            Иначе малката разлика,между минаването и оставането,наистина може да е блокажа,но в каква част от експлоатацията на всички произведени бройки?!Статистически много малка и неоправдаваща инвестицийте в проектирането и поставянето на серийни блокажи.
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #59
                              До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

                              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                              Малките изключения когато трябват блокажите,са при окантарване или накланяне на една страна(дайте и други предложения,може да пропускам).
                              По какви черни пътища трябва да се движиш,та да се окантарваш и накланяш непрекъснато?!
                              Май не е само срещу окантарване, а и срещу буксуване по равно. Кал и сняг.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

                                Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                                Май не е само срещу окантарване, а и срещу буксуване по равно. Кал и сняг.
                                Добре,при еднакво сцепление на колелата,независимо дали на сняг или кал,каква ще е разликата от използването на блокаж?
                                Наистина,сцеплението на различните колела не е винаги еднакво и се променя постоянно,но когато се кара на еднородна настилка,без големи неравности е достатъчно еднакво за всички колела,та да се въртят едновременно.
                                В диференциала,все пак има малко триене(дори и в обикновенния),та няма нужда от абсолютно точно равенство на сцеплението под колелата,за да могат да се въртят и да предават задвижваща сила на пътя(респективно на автомобила).
                                Колко УАЗки закъсват на сняг,без да имат никакъв блокаж?Колко от Нивите закъсват?
                                Има още примери и със западни и източни машини...
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X