Ненапразно отварям тази тема в точно в спама.
Та, реших, че ще минавам на 4х4 след като една одрънкана УАЗ-ка ни качи на Рилските езера. За Кефа, цената, ползите и технически дискусии тук има предостатъчно написано. Та, като пълен невеж тогава си мислех, че абсолютно всички 4х4 се произвеждат фабрично с възможности на part-time с преден и заден блокаж. Или full-time с 3 блокажа. Понеже много обикалях докато си купя, това беше и най-често разпространената заблуда и сред хората, дето са карали с години 4х4. 80% от собствениците не знаеха що е то блокаж.
Виждам в последствие, че малка част от джипките излизат от завода с блокажи. Защо? Толкова много "излишни" чаркове се произвеждат серийно... Примерно не е проблем да си купиш с готов климатик. Или какъвто се сетите гъдел. До колкото разбирам, дори коравите УАЗ-ове нямат щатни блокажи. При Самурай има една по-рядкосрещана серия с блокаж, но пък с 1 л. двигател, който според патили колеги е прекалено слаб. Паркетниците ги изключвам от този въпрос. Едва ли има еднозначен отговор. Аз вече се питам 2 г. и нямам обяснение. 1 кг. желязо, да му се не види... много по-просто от климатика! И много по-важно из горите, за които джипката е мислена!
Има много теми тук... Opel, Mitsubishi, Suzuki, Rover, УАЗ... как да монтираме... Все признати за корави офроуд железни машини. Май не е нормално.
Та, реших, че ще минавам на 4х4 след като една одрънкана УАЗ-ка ни качи на Рилските езера. За Кефа, цената, ползите и технически дискусии тук има предостатъчно написано. Та, като пълен невеж тогава си мислех, че абсолютно всички 4х4 се произвеждат фабрично с възможности на part-time с преден и заден блокаж. Или full-time с 3 блокажа. Понеже много обикалях докато си купя, това беше и най-често разпространената заблуда и сред хората, дето са карали с години 4х4. 80% от собствениците не знаеха що е то блокаж.
Виждам в последствие, че малка част от джипките излизат от завода с блокажи. Защо? Толкова много "излишни" чаркове се произвеждат серийно... Примерно не е проблем да си купиш с готов климатик. Или какъвто се сетите гъдел. До колкото разбирам, дори коравите УАЗ-ове нямат щатни блокажи. При Самурай има една по-рядкосрещана серия с блокаж, но пък с 1 л. двигател, който според патили колеги е прекалено слаб. Паркетниците ги изключвам от този въпрос. Едва ли има еднозначен отговор. Аз вече се питам 2 г. и нямам обяснение. 1 кг. желязо, да му се не види... много по-просто от климатика! И много по-важно из горите, за които джипката е мислена!
Има много теми тук... Opel, Mitsubishi, Suzuki, Rover, УАЗ... как да монтираме... Все признати за корави офроуд железни машини. Май не е нормално.
Коментар