Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо не произвеждат джипките с блокажи?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

    Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
    Не ми отговори на въпроса - къде и блокажа? Най вече от този тип коите обсъждаме в момента?
    Слушам и отговарям: Тъй вярно, на задния диференциал /невиртуално.../
    Попитали радио Ереван може ли да се "оправи" жена на площада. Отговорът бил: Да,може, но не е препоръчително, защото всеки ще дава акъл.

    Коментар


    • #77
      До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

      Първоначално публикуван от ilko75bg Преглед на мнение
      Слушам и отговарям: Тъй вярно, на задния диференциал /невиртуално.../

      Свободно 100%-ов? С копче?`
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #78
        До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

        Такааа..
        Ще ме изкарате,че богохулствам
        Да обясня:
        Не съм се занимавал професионално с джипове и състезания,нито пък съм го правил като хоби.В момента не притежавам джип,а когато съм карал ежедневно преди няколко години,е било по работа,с цел транспорт при лоши атмосферни и пътни условия.
        Карал съм предимно УАЗ(модификацийте-джипка,фургон,бордови) и Лада Нива 1600.
        Та както каза tef4o,когато не си търси човек,целенасочено белята,рядко закъсва и рядко му трябва блокаж(не,че не е имало и такива случаи).
        Машините,които съм карал тогава не бяха специално подготвени,а в напълно заводски вид.
        Често се случваше да карам УАЗ,в над 50см сняг,така че дори се случваше на някои от машините да им пада ремъка на алтернатора и водната помпа,от натрупване на сняг пред предния мост(само на фургоните,явно защото двигателят им е по-назад).
        Вървяха си машинките,въпреки че нямаха блокажи.Когато съм закъсвал,обикновенно е било по моя собствена вина.
        Нивата не съм я карал на толкова дълбок сняг,защото беше с някакви гуми без грайфер,но пък на лед,това не и пречеше по никакъв начин-дори блокаж на раздатката не се налагаше да включвам.

        За използването и ползата от блокажи съм наясно(по неволя) от няколко години.По стечение на обстоятелствата работата ми от няколко години е да карам самосвал.Там често ми се налага да карам на разкаляни,в различна степен терени,по разни разтоварища.Камиона е 6х4,с три блокажа.Имало е дни,когато работата е цял ден да се шофира в разкаляна нива или ливада(кал повече,отколкото на снимката на Чавдар),и постоянно да се включват и изключват блокажите.Имало е и други всякакви случаи-на сняг,на лед...или просто при специфично разтоварване настрани,когато дърпам ремарке.
        Също така ми се е случвало да забравям включени блокажите и на сухо и на мокро,заради липсващи индикаций на таблото(добре,че трансмисийте при камионите са много преосигурени и много здрави).Знам и за недозвиването и за това което Чавдар описва,предотвратяване на пребоксуването с включването на блокажите.
        Та за мен,от този опит който имам(наистина,не е голям и не претендирам за това),ми става пределно ясно защо на джиповете е нормално да няма серийни блокажи и защо пък няма камиони,без серийни блокажи.Просто в единия случай,те се използват задължително,в условията на нормалната му експлоатация и то понякога по десетки(стотици) пъти на ден.
        Като човек си купува джип с блокаж,почти нормално е,блокажа да не работи,заради нередовна употреба,докато в един камион,който е работил по предназначението си,варианта да не е употребяван редовно блокажа го няма.

        Понеже в темата участват хора,които несъмнено имат много по-голям опит от мен(а и от други участници в темата),и в сравнение с тях наистина мога да се оприлича с виртуален джипар,засега е най-добре да спра да пиша,а и каквото имах да казвам го казах.
        Ще следя темата с интерес,но не мисля че тя ще даде някакви уникално нови отговори на поставения въпрос.
        Имаше някъде и друга тема,в която се коментираха блокажите и ползите от тях,та общо взето ще се попреповторят нещата.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #79
          До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

          Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
          Свободно 100%-ов? С копче?`
          С копче, 100%. Вижте, колега, това,че не си играя с вас и колегите ви, не означава,че не съм виждал мечки в гората Затова и казах,че KJ90 е симпатично возило, което си има някакво предназначение и заслужава уважение.
          П.П. Поздрави и моля ви, не се отнасяйте с обикновените водачи на МПС с пренебрежение, и ние ходим на майстори да ни ремонтират
          Попитали радио Ереван може ли да се "оправи" жена на площада. Отговорът бил: Да,може, но не е препоръчително, защото всеки ще дава акъл.

          Коментар


          • #80
            До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

            Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
            Благодаря, много добре и структурирано написано, вярно, че иска подсилване на полуоски! Че 5000 лева фабрично - малко по спомен цитирам - май 700 долара за Витара, и то май с цяла нова касета. И говорим за тунинг, кожодерене... не за поточна линия.
            Точно с Витара ти си много напред с материала, блокажи не си спомням слагал ли си... но беше направил почти максималното. Тогава ме беше яд, че малко след като си купих аз - ти запродава твоята. Та, вече имаш поглед и от другата страна на барикадата (Тойота). Кажи моля те нещо повече като сравнение.
            Иначе като казваш опасно било - на новите коли отгоре на сенника пише с червено НЕ ВОЗЕТЕ ДЕЦА ОТПРЕД!!! Ербега може да ги убие! Е, на джиповете ще добавят още едно изречение - ПРОЧЕТЕТЕ КОГА СЕ ПОЛЗВАТ БЛОКАЖИ!!!
            Верно че направих каквото можах с Витарата за да я направя максимално проходима,но блокажи за нея не сложих от съображения за сигурност :
            - Витарата е с алуминиев преден диф,първото което счупих по нея,после почва да се чупи само ухото на дифа към гредата,прави се обръч и ще изкара още известно време,някои сменяха кожуха на дифа с един чугунен от 2.0 ако не се лъжа ама са редки.....
            -Остава проблема с полуоските дори да защитиш дифа,полуоските на Витарата са като солети,трошат карета в несвяст като ги понапънеш,камоли ако си с твърд блокаж...но и тва си има временен лек като казах първото което се прави след 100% блокаж въздушен,е да се подсилят полуоските,за витара решението е от дизеловите модели,те са подсилени,но пак са доста рядки.....
            -Независимото окачване и твърдия блокаж според мен не са създадени един за друг,освен ако не се вложат куп средства за да се подобри.....
            Това донякъде дава отговора на въпроса защо Тоyota а не Витара,частите на Витарата в сравнение с аналозите си на ТЛК изглеждат като от детско камионче,иначе Витара е много лека което и дава много добра проходимост но и липсват други качества като здравина на окачване и трансмисия,както и да е не са по темата другите неща....
            LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
            Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

            Коментар


            • #81
              До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

              Първоначално публикуван от ilko75bg Преглед на мнение
              С копче, 100%. Вижте, колега, това,че не си играя с вас и колегите ви, не означава,че не съм виждал мечки в гората Затова и казах,че KJ90 е симпатично возило, което си има някакво предназначение и заслужава уважение.
              П.П. Поздрави и моля ви, не се отнасяйте с обикновените водачи на МПС с пренебрежение, и ние ходим на майстори да ни ремонтират
              Защо мислиш че се отнасям с пренебрежение? И ние си ходиме по майстори - едни по често, другите не до там. А заигравките много често позволяват да натрупаш определен опит, и да създадеш база за сравнение между различни видове играчки. Като и да се научиш как правилно се използват определени налични благинки....

              Относно 90-ка, си мислех че излизат с ЛСД в задния мост..... Да не би да бъркаш заключване на средния диф с блокажа на задния мост?
              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

              Коментар


              • #82
                До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

                Копам! Може би темата е за Зузуки форума в комплект с темата на Славин с чертежите как се прави блокаж. Ще попрочета още малко и ще събирам фенове за количество. За мене два :-) Не посмях да питам колко от джиповете с блокажи излизат заводски и с преден. За да не помисли някой, че се лигавя! Да го ева и железата...
                http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=16489&page=5

                Иначе знам, че не ми трябват щото засега и аз карам основно по асфалт. Защо ли?

                Коментар


                • #83
                  До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

                  Така си и знаех, че говориме по тема: Защо Витарите фабрично не ги произвеждат с твърди блокажи....
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • #84
                    До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

                    Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                    Защо мислиш че се отнасям с пренебрежение? И ние си ходиме по майстори - едни по често, другите не до там. А заигравките много често позволяват да натрупаш определен опит, и да създадеш база за сравнение между различни видове играчки. Като и да се научиш как правилно се използват определени налични благинки....

                    Относно 90-ка, си мислех че излизат с ЛСД в задния мост..... Да не би да бъркаш заключване на средния диф с блокажа на задния мост?
                    Без някакви претенции от моя страна - има си и на междуосовия... Знам,че излизат дори и без ЛСД, има и такива.Имам известен опит на парт тайм, само с такава трансмисия съм карал,също така,че едното трудно може да се нарече сериозна машина, но мен си ме кефи, поне се мъчи Теракана. Тойотата е друга категория, сериозна машина
                    П.П. Между другото, ако вярвам на книжката, има и Теракан със заключен заден диф. Много редки бройки Но не съм срещал в продажба такива...
                    Попитали радио Ереван може ли да се "оправи" жена на площада. Отговорът бил: Да,може, но не е препоръчително, защото всеки ще дава акъл.

                    Коментар


                    • #85
                      До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

                      Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                      Така си и знаех, че говориме по тема: Защо Витарите фабрично не ги произвеждат с твърди блокажи....
                      Не! Твърдо условие беше, че ми трябва дребосък. Доколкото знам и Ферозите нямат, за Джимни не съм проверявал... Самураите вече писах... основно слабите двигатели имат. Териос имали, но нещо се отказах (цени...). Просто няма къде да паркирам рейс пред къщи! И Фронтера КБ ми големее. Нива... Като се замислиш единици имат. Иначе исках и можех да си взема по-голямо.
                      И питам да има и преден. Знам, че много искам, ама колко е 1 кг. железце? Това беше темата. Питай Адвоката, питай Голди що са се накачулили така... аз не разбирам! И техните не са фабрични май.
                      Последно редактирано от Rabin; 21-02-10, 16:50.

                      Коментар


                      • #86
                        До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

                        Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                        Не! Твърдо условие беше, че ми трябва дребосък. Доколкото знам и Ферозите нямат, за Джимни не съм проверявал... Самураите вече писах... основно слабите двигатели имат. Териос имали, но нещо се отказах. Просто няма къде да паркирам рейс пред къщи! И Фронтера КБ ми големее. Иначе исках и можех да си взема по-голямо.
                        И питам да има и преден. Знам, че много искам, ама за мен това е джип.
                        Всеки двигател 1.6 от Витара пасва на Самораи с фланче за кутията,или си правиш Витара с Самурайски мостове,и тогава блокажи за триална концепция,накрая удряш чертата и разбираш че за половината пари и 50% по малко труд си можел да се сдобиеш с Тoyota която е податлива на тунинг,и блокажите няма да са и излишни.....
                        LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                        Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                        Коментар


                        • #87
                          До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?




                          Значи това е твоята игра.....


                          Тойота с три блокажа, маскирана като Самурай..... Може да я маскираш и като Витара лошо няма
                          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                          Коментар


                          • #88
                            До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

                            Има едни трактори Владимировец май бяха. На 10% от цената на тоя звер! Имат си всички блокировки и отпред. С тракторни гуми естествено, бавните са им 700 метра на час. Само една лебедка връзвам с тел на теглича отзад да има, даже и вертикално движение ще има! За Булбар отпред - нож за сняг. Хидравлика за лапи отсрани (hijack). Има един вал отзад се върти, не съм измислил още за какво да го ползвам. Па да видим кой кого!
                            Последно редактирано от Rabin; 21-02-10, 17:05.

                            Коментар


                            • #89
                              До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

                              Няма да изпълниш изискването за габарити.....

                              Обаче темата бавно я тласкаш към заключване....
                              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                              Коментар


                              • #90
                                До: Защо не произвеждат джипките с блокажи?

                                Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение



                                Значи това е твоята игра.....


                                Тойота с три блокажа, маскирана като Самурай..... Може да я маскираш и като Витара лошо няма
                                Тва ако вземе да го прави от нула,господ да му е на помощ,толкова подготвени машини са си цифра и то каква,за да достигнат това състояние,обаче виждам как също не по зле подготвени машини се продадоха за по 5-6 000лв от Острова,ето тези,Витарата е с 8цил. и здрави цели мостове с блокажи,Самито и то,така наречените проекти Ланд-Зуки
                                Прикачени файлове
                                LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                                Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X