Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Клуб 1.3i

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Вальо, срещу две китайски пинти бира се кандидатирам за бай-член! (1 китайска пинта ≈ 0,64 l)

    Коментар


    • drukman
      drukman коментира
      Редактиране на коментар
      Войводо, тебе ще те вземем за почетен член. Тогава клуба може и да просъществува.
      Що се отнася до 2 те пинти, мисля, че се майтапиш, или това е за закуска? Че не си спомням с тебе да сме пили някога по 2 пинти....само.

      ПП вЕрно ли никой не знае кога умря музиката?

  • #17
    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    Всичко под 1.4i е мизерия...
    Новата Фронтера 2025г, направо паднах като разбрах че е с 1.2 бензинов двигател, моята дето е 3.2 V6 на това тежко купе, каква е тая мания на големи и тежки купета да слагат двигатели от косачки че и насилени с турбо за да има изобщо някакъв вървеж
    Последно редактирано от Еделвайс; 03-07-25, 06:42.

    Коментар


    • #18
      Това мисля, отговаря на въпроса.
      https://youtube.com/shorts/Nwl43I36u...lfXxHT1oDQO6CD

      Добре дошли в клуб 1.3i
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • #19
        Аз рекох, че това "1200-1300 / 1,3" са кубиците на климатиците за тея коли ...
        Спрете Земята, искам да сляза!

        Коментар


        • #20
          Аз климатиците ги мразя. Ползвам си 4(на Шевито-5) зоновите стандартни климатици.
          По веселото е, че за последните 30г съм сменил много 4х4 каляски, но ни една не е харчила под 11-13/100л/км.
          Това което сега карам има ангренаж (оригинален) за 17$, 30см дълъг. Тежи 3 тона и харчи 13-14/100. От 0 до 100 за 5.5 секунди.
          Обмислям да си купя Фронтера. 1.3
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #21
            Наскоро пообиколих с. Труд за първа кола на вече 18 годишния ми син- в момента кара курсовете и съм убеден, че трябва да се качи от учебната на негова кола. Всеки месец "некаране" е загуба на време. ТА, на темата:
            Освен масовото лъжене, впечатление МИ прави, че продължава намаляването на кубатурата на мотора и увеличаването на мощността. Двете неща, едновременно. Колкото по- нов, толкова по такъв. Германците държат някакъв минимум от 1.6 за среден клас шосейка, но японците и особено корейците изобщо не се свенят да ти пробутат 1.1 с 105 к.с. Припомням, това е по "моргите". Какво става из официалните шоуруми, дори не смея да си представя. Не съм си купувал кола от магазин от 9 години.
            Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

            Коментар


            • blackfirefly
              blackfirefly коментира
              Редактиране на коментар
              По официалните шоуруми са с по 3 цилиндъра...

            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Същото го играя в момента . Голямата дъщеря взе книжка преди 1 месец и за първа кола и взех от един приятел Фиат Стило 1.6 16 V 103 кс . Газ / бензин. Върви и се кара много леко и приятно . Смисъл за първа кола да взимаш нещо много лъскаво няма щото вероятността да заприлича за няколко месеца на войнишко канче е много голяма . В никакъв случай не я пиши на негово име . ГО му отива като на млад водач от нормалните 300 лева на 800 - 1000 и нагоре . Това преди да се е качил на колата .
              Последно редактирано от sek.1; 06-08-25, 10:11.

          • #22
            Като гледам на къде върви еврогейската работа, скоро ще станат по 2 цилиндъра.

            ПП Колата която най ме е впечатлила е ДКВ Ауто Юнион 1943г.
            Мотора е 1:1 Варбург от 80те години.
            3 цилиндъра с различен размер, по 1 ремонт.
            За основен ремонт трябва 1 (ЕДНО) бутало, по-голямо с един размер от най-голямото заложено в колата. Другите се мастят с една дупка и готово.
            Почти като гейския модерен мотор на Мерцедес ОМ651 Там ремонте се прави с нови бутала, ангренаж, валове, блок, и пр. шо 'сичко е некасил и не се шлайфа.
            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
            Вальо. О888 557Ч7Ч
            Silverado 1.3 i

            Коментар


            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Това беше при стария Варбург . При новия се сменяха и трите бутала .

            • drukman
              drukman коментира
              Редактиране на коментар
              Стария ВартБург (така би трябвало да се казва) е 1;1 ДКВ Атоюнион 1943г.

          • #23
            Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
            Като гледам на къде върви еврогейската работа, скоро ще станат по 2 цилиндъра.

            ПП Колата която най ме е впечатлила е ДКВ Ауто Юнион 1943г.
            Мотора е 1:1 Варбург от 80те години.
            3 цилиндъра с различен размер, по 1 ремонт.
            За основен ремонт трябва 1 (ЕДНО) бутало, по-голямо с един размер от най-голямото заложено в колата. Другите се мастят с една дупка и готово.
            Почти като гейския модерен мотор на Мерцедес ОМ651 Там ремонте се прави с нови бутала, ангренаж, валове, блок, и пр. шо 'сичко е некасил и не се шлайфа.
            Показваха некасил с набити стоманени ризи и съответно сменени сегменти подходящи за стоманата.

            Коментар


            • drukman
              drukman коментира
              Редактиране на коментар
              .... и закаляване и шлайфане на вала с лагери от друга кола. ..ми, супер съвремие.

            • Гаврил Груев Хлътев
              Гаврил Груев Хлътев коментира
              Редактиране на коментар
              За вала не обърнах внимание - МБ не са ми интересни.

          • #24
            При този Модел Вартбург 311 се прави основен ремонт само с едно ремонтно бутало . Същия трицилиндров двутактов двигател го има и на един модел СААБ 96 от тия години . . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Wartburg_311_Coupé_Lahti.JPG
Прегледи:78
Размер:61.2 КБ
ID:7007540 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Wartburg_1000_(5957809245).jpg
Прегледи:77
Размер:84.9 КБ
ID:7007541
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X