Вальо, срещу две китайски пинти бира се кандидатирам за бай-член!
(1 китайска пинта ≈ 0,64 l)
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Клуб 1.3i
Свий
X
-
Новата Фронтера 2025г, направо паднах като разбрах че е с 1.2 бензинов двигател, моята дето е 3.2 V6 на това тежко купе, каква е тая мания на големи и тежки купета да слагат двигатели от косачки че и насилени с турбо за да има изобщо някакъв вървежПървоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеВсичко под 1.4i е мизерия...
Последно редактирано от Еделвайс; 03-07-25, 06:42.
Коментар
-
Това мисля, отговаря на въпроса.
https://youtube.com/shorts/Nwl43I36u...lfXxHT1oDQO6CD
Добре дошли в клуб 1.3iФаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
Аз климатиците ги мразя. Ползвам си 4(на Шевито-5) зоновите стандартни климатици.
По веселото е, че за последните 30г съм сменил много 4х4 каляски, но ни една не е харчила под 11-13/100л/км.
Това което сега карам има ангренаж (оригинален) за 17$, 30см дълъг. Тежи 3 тона и харчи 13-14/100. От 0 до 100 за 5.5 секунди.
Обмислям да си купя Фронтера. 1.3Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
Наскоро пообиколих с. Труд за първа кола на вече 18 годишния ми син- в момента кара курсовете и съм убеден, че трябва да се качи от учебната на негова кола. Всеки месец "некаране" е загуба на време. ТА, на темата:
Освен масовото лъжене, впечатление МИ прави, че продължава намаляването на кубатурата на мотора и увеличаването на мощността. Двете неща, едновременно. Колкото по- нов, толкова по такъв. Германците държат някакъв минимум от 1.6 за среден клас шосейка, но японците и особено корейците изобщо не се свенят да ти пробутат 1.1 с 105 к.с. Припомням, това е по "моргите". Какво става из официалните шоуруми, дори не смея да си представя. Не съм си купувал кола от магазин от 9 години.Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.
Коментар
-
По официалните шоуруми са с по 3 цилиндъра...
-
Същото го играя в момента . Голямата дъщеря взе книжка преди 1 месец и за първа кола и взех от един приятел Фиат Стило 1.6 16 V 103 кс . Газ / бензин. Върви и се кара много леко и приятно . Смисъл за първа кола да взимаш нещо много лъскаво няма щото вероятността да заприлича за няколко месеца на войнишко канче е много голяма . В никакъв случай не я пиши на негово име . ГО му отива като на млад водач от нормалните 300 лева на 800 - 1000 и нагоре . Това преди да се е качил на колата .Последно редактирано от sek.1; 06-08-25, 10:11.
-
-
Като гледам на къде върви еврогейската работа, скоро ще станат по 2 цилиндъра.
ПП Колата която най ме е впечатлила е ДКВ Ауто Юнион 1943г.
Мотора е 1:1 Варбург от 80те години.
3 цилиндъра с различен размер, по 1 ремонт.
За основен ремонт трябва 1 (ЕДНО) бутало, по-голямо с един размер от най-голямото заложено в колата. Другите се мастят с една дупка и готово.
Почти като гейския модерен мотор на Мерцедес ОМ651 Там ремонте се прави с нови бутала, ангренаж, валове, блок, и пр. шо 'сичко е некасил и не се шлайфа.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
Показваха некасил с набити стоманени ризи и съответно сменени сегменти подходящи за стоманата.Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнениеКато гледам на къде върви еврогейската работа, скоро ще станат по 2 цилиндъра.
ПП Колата която най ме е впечатлила е ДКВ Ауто Юнион 1943г.
Мотора е 1:1 Варбург от 80те години.
3 цилиндъра с различен размер, по 1 ремонт.
За основен ремонт трябва 1 (ЕДНО) бутало, по-голямо с един размер от най-голямото заложено в колата. Другите се мастят с една дупка и готово.
Почти като гейския модерен мотор на Мерцедес ОМ651 Там ремонте се прави с нови бутала, ангренаж, валове, блок, и пр. шо 'сичко е некасил и не се шлайфа.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар