Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Клуб 1.3i

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Вальо, срещу две китайски пинти бира се кандидатирам за бай-член! (1 китайска пинта ≈ 0,64 l)

    Коментар


    • drukman
      drukman коментира
      Редактиране на коментар
      Войводо, тебе ще те вземем за почетен член. Тогава клуба може и да просъществува.
      Що се отнася до 2 те пинти, мисля, че се майтапиш, или това е за закуска? Че не си спомням с тебе да сме пили някога по 2 пинти....само.

      ПП вЕрно ли никой не знае кога умря музиката?

  • #17
    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    Всичко под 1.4i е мизерия...
    Новата Фронтера 2025г, направо паднах като разбрах че е с 1.2 бензинов двигател, моята дето е 3.2 V6 на това тежко купе, каква е тая мания на големи и тежки купета да слагат двигатели от косачки че и насилени с турбо за да има изобщо някакъв вървеж
    Последно редактирано от Еделвайс; 03-07-25, 06:42.

    Коментар


    • #18
      Това мисля, отговаря на въпроса.
      https://youtube.com/shorts/Nwl43I36u...lfXxHT1oDQO6CD

      Добре дошли в клуб 1.3i
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • #19
        Аз рекох, че това "1200-1300 / 1,3" са кубиците на климатиците за тея коли ...
        Спрете Земята, искам да сляза!

        Коментар


        • #20
          Аз климатиците ги мразя. Ползвам си 4(на Шевито-5) зоновите стандартни климатици.
          По веселото е, че за последните 30г съм сменил много 4х4 каляски, но ни една не е харчила под 11-13/100л/км.
          Това което сега карам има ангренаж (оригинален) за 17$, 30см дълъг. Тежи 3 тона и харчи 13-14/100. От 0 до 100 за 5.5 секунди.
          Обмислям да си купя Фронтера. 1.3
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #21
            Наскоро пообиколих с. Труд за първа кола на вече 18 годишния ми син- в момента кара курсовете и съм убеден, че трябва да се качи от учебната на негова кола. Всеки месец "некаране" е загуба на време. ТА, на темата:
            Освен масовото лъжене, впечатление МИ прави, че продължава намаляването на кубатурата на мотора и увеличаването на мощността. Двете неща, едновременно. Колкото по- нов, толкова по такъв. Германците държат някакъв минимум от 1.6 за среден клас шосейка, но японците и особено корейците изобщо не се свенят да ти пробутат 1.1 с 105 к.с. Припомням, това е по "моргите". Какво става из официалните шоуруми, дори не смея да си представя. Не съм си купувал кола от магазин от 9 години.
            Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

            Коментар


            • blackfirefly
              blackfirefly коментира
              Редактиране на коментар
              По официалните шоуруми са с по 3 цилиндъра...

            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Същото го играя в момента . Голямата дъщеря взе книжка преди 1 месец и за първа кола и взех от един приятел Фиат Стило 1.6 16 V 103 кс . Газ / бензин. Върви и се кара много леко и приятно . Смисъл за първа кола да взимаш нещо много лъскаво няма щото вероятността да заприлича за няколко месеца на войнишко канче е много голяма . В никакъв случай не я пиши на негово име . ГО му отива като на млад водач от нормалните 300 лева на 800 - 1000 и нагоре . Това преди да се е качил на колата .
              Последно редактирано от sek.1; 06-08-25, 10:11.

          • #22
            Като гледам на къде върви еврогейската работа, скоро ще станат по 2 цилиндъра.

            ПП Колата която най ме е впечатлила е ДКВ Ауто Юнион 1943г.
            Мотора е 1:1 Варбург от 80те години.
            3 цилиндъра с различен размер, по 1 ремонт.
            За основен ремонт трябва 1 (ЕДНО) бутало, по-голямо с един размер от най-голямото заложено в колата. Другите се мастят с една дупка и готово.
            Почти като гейския модерен мотор на Мерцедес ОМ651 Там ремонте се прави с нови бутала, ангренаж, валове, блок, и пр. шо 'сичко е некасил и не се шлайфа.
            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
            Вальо. О888 557Ч7Ч
            Silverado 1.3 i

            Коментар


            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Това беше при стария Варбург . При новия се сменяха и трите бутала .

            • drukman
              drukman коментира
              Редактиране на коментар
              Стария ВартБург (така би трябвало да се казва) е 1;1 ДКВ Атоюнион 1943г.

          • #23
            Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
            Като гледам на къде върви еврогейската работа, скоро ще станат по 2 цилиндъра.

            ПП Колата която най ме е впечатлила е ДКВ Ауто Юнион 1943г.
            Мотора е 1:1 Варбург от 80те години.
            3 цилиндъра с различен размер, по 1 ремонт.
            За основен ремонт трябва 1 (ЕДНО) бутало, по-голямо с един размер от най-голямото заложено в колата. Другите се мастят с една дупка и готово.
            Почти като гейския модерен мотор на Мерцедес ОМ651 Там ремонте се прави с нови бутала, ангренаж, валове, блок, и пр. шо 'сичко е некасил и не се шлайфа.
            Показваха некасил с набити стоманени ризи и съответно сменени сегменти подходящи за стоманата.

            Коментар


            • drukman
              drukman коментира
              Редактиране на коментар
              .... и закаляване и шлайфане на вала с лагери от друга кола. ..ми, супер съвремие.

            • Гаврил Груев Хлътев
              Гаврил Груев Хлътев коментира
              Редактиране на коментар
              За вала не обърнах внимание - МБ не са ми интересни.

          • #24
            При този Модел Вартбург 311 се прави основен ремонт само с едно ремонтно бутало . Същия трицилиндров двутактов двигател го има и на един модел СААБ 96 от тия години . . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Wartburg_311_Coupé_Lahti.JPG
Прегледи:208
Размер:61.2 КБ
ID:7007540 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Wartburg_1000_(5957809245).jpg
Прегледи:207
Размер:84.9 КБ
ID:7007541
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • #25
              На колегата аваланжа . Единствения в България с 8.1 бензинов мотор. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20251114_112142_529.jpg
Прегледи:133
Размер:828.3 КБ
ID:7015458 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20251114_112122_329.jpg
Прегледи:129
Размер:360.2 КБ
ID:7015459
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #26
                Баси. Това по нищо не влиза в гЕвропейските норми. Даже броните не са пластмасови..... от тая пластмаса дето не се лепи.
                Коя година е това Шеви?
                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                Вальо. О888 557Ч7Ч
                Silverado 1.3 i

                Коментар


                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  По документи се произведат от 2001 до 2013 .

                • drukman
                  drukman коментира
                  Редактиране на коментар
                  2006 последно с L18. После тръгва деградацията, или както съединителите му викат даун грейд, пардон, даун сайзинг. Бе, Даун. И у хората го има такъв синдром. А у еврогейците е особенно силно развит.

                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  С тоя двигател и трансмисия в щатите има на по 2 милиона мили без някакви особени ремонти . Тоя специално е 5 тона теглителен клас .

              • #27
                Клуба явно няма да го бъде.
                Остава си само мечта и носталгия.
                Спомени от времето когато рок енд рол-а беше млад.
                Когато за едно кафе ходехме до Бургас.
                Когато Джорджо отряза бутафорния аспух на джипа.
                Когато още не гърмеше чалга от всяка кръчма.
                Когато Цвети заведе Стефан по ливадите над София.
                Когато сурия идиоти се събраха в село Мечка да спретнат барбекю.
                Когато за 6 часа минавахме 12 км до пържолите.
                Когато Бат Димо ни разказваше за Птиците.
                Когато Мария мина на кон в онова измъчено село.
                Когато събирахме боклуци по Въча.
                Когато Соти подкара Кията.
                Когато Асен се напиваше като мотика само ако сме с него.
                Когато се споделяше как се прави джип, не политика.
                Когато от другия край на масата се чуваше:
                Наздраве дружина!

                На здраве Войводо!
                Остана само ти да държиш темпо.
                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                Вальо. О888 557Ч7Ч
                Silverado 1.3 i

                Коментар


                • chrichri
                  chrichri коментира
                  Редактиране на коментар
                  Наздраве, Дружина...!
                  пп: Живи сме още...и сме си същите.
                  https://www.youtube.com/watch?v=erqjbU6NQGY

                • drukman
                  drukman коментира
                  Редактиране на коментар
                  На здраве, Войводо!

              • #28
                когато бензинът беше 13 ст'инки
                когато билетчето за градския транспорт беше 4 / 6 ст'инки
                когато въглеродният двуокис беше въглероден двуокис, а не карбонов диоксид

                и така нататъка...
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #29
                  Ицо ... Вальо, гоеори за едни времена, когато ТИ не си присъствал на споменатите събития!
                  Затова МОЛЯ, те недей да злословиш!
                  Форумът беше не, ... чеши клавиатура, а ОБЩЕСТВО. За добро за лошо за ВСИЧКО!.
                  Бил съм на всички изброени събития, така че ....
                  Отделно познавам всички изброени личности, и .... ВСИЧКИ са ми приятели до днес.
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • #30
                    Предполагам че обърка терминологията. Къде видя да злословя?

                    Напуши ме смях за оплакването на отдавна отминали времена и събития...
                    Някога е било по един начин. Междувременно хората са се променили, ангажиментите им са се променили, форумите са се променили.
                    Например, хората масово са мигрирали от форумите към фейсбуковете. Единици са тия форуми които още са "живи".
                    Та, оплакването на тия събития и времена, както и генерализирането "що нямало да има клуб TDI" няма нито да съживи събитията, нито клуба на малолитражките...
                    Ама все тая.
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    Тук са 2 потребители онлайн. 1 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X