Има си нарочна за това тема.
Само не ми стана ясно според Джими кои са истинските автомобили. То е ясно, че неговите , но все пак би могъл изрично да го потвърди.
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
За мен, истинските автомобили са тези, които те карат да се усмихваш. И не мисля, че са на изчезване. Това като ме кара да се усмихвам днес обаче, може да не ме кара утре.
Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
Drag Grand Canyon Daily
Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
LZ1JYM
За мен, истинските автомобили са тези, които те карат да се усмихваш. И не мисля, че са на изчезване. Това като ме кара да се усмихвам днес обаче, може да не ме кара утре.
По тая логика, вЕрно всичко е истинско. Щото и най-големия строшляк, може да те подслони от дъжд и да те кара да се усмихваш...
Аз мислех, че си пуснал темата заради колите които са направени на принципа "Що да е просто, като може да е сложно".
Това за усмивката...хм...може, но ако си автомонтьор, и всяко грамотно техническо решение, да предизвиква задоволство и възхищение, при работата върху даден модел.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Държи ли до изтичане на гаранция - ми държи,друго какво искаш........те много добре знаят как се правят яки коли,то аз знам та те ма за чий и това знаем.
То и на мотоциклетните двигатели доста са икономисали ама аналог при колите нямат.
В Ф 1 сигурно и по тънки ги правят ама там двигателя живее колкото живее . Ако изкара едно състезание без проблеми си е успех . Проблема на тези клапани беше че половината изпускателни се бяха изкривили без удар .
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
За мен, истинските автомобили са тези, които те карат да се усмихваш. И не мисля, че са на изчезване. Това като ме кара да се усмихвам днес обаче, може да не ме кара утре.
V8 винаги те кара да се усмихваш.
Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !
Преди много години прочетох книгата "Колела" на Артър Хейли. В нея се описва живота в Детроит, когато Господ ходил по тези места. Един от героите казва, че не е проблем да се направи здрав и надежден автомобил, но ще има по голяма себестойност и ще носи по-малка печалба.
Преди много години прочетох книгата "Колела" на Артър Хейли. В нея се описва живота в Детроит, когато Господ ходил по тези места. Един от героите казва, че не е проблем да се направи здрав и надежден автомобил, но ще има по голяма себестойност и ще носи по-малка печалба.
Така е, разбира се..Щом са ги правили в миналото, не могат да "забравят" как се правят..,т.е могат, но нарочно..А "Колела" е много хубава книжка, както и всички романи на Хейли. В едно интервю споделяше, че преди да седне да пише, две години проучва и се внедрява в структурите , заводите, за да получи истински "поглед от вътре"..
По тая логика, вЕрно всичко е истинско. Щото и най-големия строшляк, може да те подслони от дъжд и да те кара да се усмихваш...
Аз мислех, че си пуснал темата заради колите които са направени на принципа "Що да е просто, като може да е сложно".
Това за усмивката...хм...може, но ако си автомонтьор, и всяко грамотно техническо решение, да предизвиква задоволство и възхищение, при работата върху даден модел.
Тя кола може да предизвика и усмивка, даже и без да влизаш в нея. Дизайн му се казва и не го правят инженери. Обаче само с дизайн не става ако е твоя колата, така че и друго трябва да може, освен да ме подслони в дъжда. Примерно да достававя удоловствие от шофирането, защото да си карам колата никой не ми плаща.
Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
Drag Grand Canyon Daily
Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
LZ1JYM
Коментар