От: На изчезване ли са истинските автомобили?
Винаги съм харесвал Мазда. Това докато купихме за служебна Мазда 6 - дизелова...
Нищо общо със старите железни "кучета". Това, че отдолу корите са от... фазер го разбирам, въпреки че не го харесвам. Духът на времето, дагое@а...
На 130 000 км, двигателят внезапно умря и показа компресия 8bar. Това на дизел.
Оказа се, че сегментите са се срастнали с буталата и ваденето е възможно само с чук и секач. Смукателят на маслената помпа е тотално задръстен с нагар до невъзможност да пропусне и капчица масло. Същият е с минималистични размери, което е фактор за това, което е станало. Всички картерни вентилации, също задръстени. Надрани шийки на колянов вал. Куп още изненади.
Маслата са сменяни винаги навреме и с качетвени такива. Колата не е прегрявана и не е тормозена. Най-много ме озадачи фактът, че когато навихме ухото за теглене за да си я приберем и я дръпнах леко с Тойотата, ухото излезе заедно с втулката в която се навива. Оказа се, че се държи на две точки към напречната греда под бронята. Колата не е ръждясала и не е блъскана.
И японците се изпедерастиха.. Оправена е вече и си търси нов собственик.
Винаги съм харесвал Мазда. Това докато купихме за служебна Мазда 6 - дизелова...
Нищо общо със старите железни "кучета". Това, че отдолу корите са от... фазер го разбирам, въпреки че не го харесвам. Духът на времето, дагое@а...
На 130 000 км, двигателят внезапно умря и показа компресия 8bar. Това на дизел.
Оказа се, че сегментите са се срастнали с буталата и ваденето е възможно само с чук и секач. Смукателят на маслената помпа е тотално задръстен с нагар до невъзможност да пропусне и капчица масло. Същият е с минималистични размери, което е фактор за това, което е станало. Всички картерни вентилации, също задръстени. Надрани шийки на колянов вал. Куп още изненади.
Маслата са сменяни винаги навреме и с качетвени такива. Колата не е прегрявана и не е тормозена. Най-много ме озадачи фактът, че когато навихме ухото за теглене за да си я приберем и я дръпнах леко с Тойотата, ухото излезе заедно с втулката в която се навива. Оказа се, че се държи на две точки към напречната греда под бронята. Колата не е ръждясала и не е блъскана.
И японците се изпедерастиха.. Оправена е вече и си търси нов собственик.
Коментар