колеги искам да ви попитам - принципно акумулатор на колата е с променлив ток нали
?
а тока които е по домовете ни е прав нали
?
И с някакъв преобразувател ли се превърща ПРОМЕНИЛИВИЯТ ВЪВ ПРАВ (или казано с други думи как да вкараме в експлоатация елемент от колата но да работи с напрежението по домовете ни,ТОВА ЧЕ ЩЕ ИМА ПРЕОБРАЗУВАТЕЛ ОТ 220-230V ВЪВ 12V ТВА ЯСНО ,НО ЩЕ ИМА ЛИ НЯКАКВИ ПРОБЛЕМИ ОТ ТОВА(АКУМУЛАТОРА НА КОЛАТА ИМА ЛИ СЪЩАТА ЧЕСТОТА 50херца КАКТО ВЪВ КЪЩИ) ?... или аз бъркам нещо
и каква е разликата межу тях двата тока че ми е интересно ?
а тока които е по домовете ни е прав нали
И с някакъв преобразувател ли се превърща ПРОМЕНИЛИВИЯТ ВЪВ ПРАВ (или казано с други думи как да вкараме в експлоатация елемент от колата но да работи с напрежението по домовете ни,ТОВА ЧЕ ЩЕ ИМА ПРЕОБРАЗУВАТЕЛ ОТ 220-230V ВЪВ 12V ТВА ЯСНО ,НО ЩЕ ИМА ЛИ НЯКАКВИ ПРОБЛЕМИ ОТ ТОВА(АКУМУЛАТОРА НА КОЛАТА ИМА ЛИ СЪЩАТА ЧЕСТОТА 50херца КАКТО ВЪВ КЪЩИ) ?... или аз бъркам нещо

и каква е разликата межу тях двата тока че ми е интересно ?
)
???
), Но Променливият ток с напрежение 220В (в БГ и цяла европа
Коментар