Недостатъците на Нивата са толкова очевадни, че вече и относително ниската покупна цена не може да ги компенсира.Не случайно, повечето традиционни клиенти в България(без полицията и горските, по обясними причини ) се отказаха от тях и постепенно ги сменят. Стария модел и остарялата концепция, неповторимото виене правещо покупката на аудио най-глупавата инвестиция в тази кола, скърцане и тропане на всичко пластмасово в купето, теч на уплътненията на вратите след 5 000 км, неповторим аромат на бензин и неудобни седалки, които се чупят още докато автомобила е гаранционен, това са само част от екстрите, които почти всяка Нива предлага за цената която е платена за нея. Разхода на гориво е съизмерим с този на бус с 2 тона товаровместимост, а движение със скорост по-висока от 100 км./ч. е крайно нездравословно.
Хе хе, не УАЗ, ами витарата щеше да ми счупи пръстите преди месец, но това не е причина да ме накара да мисля по друг начин. Не е ли демпфера това което не позволява на гумите да завъртят волана с големи обороти при срещнато препятствие? И се изчислява така, че да е лесно преодолим за хидравличния усилвател.
Ама аз съм извратен на тема максимално опростена и ремонтопригодна машина. Безспорно спартанското оборудване е далеч от съвременното автомобилостроене, но според мен не е необходимо да имаш климатик, ако единствената цел която имаш е да стигнеш до дадено място. Което е недостъпно с лека кола. Ако е достъпно-колите са точно за това-да те закарат до някъде възможно най-евтино, най-бързо и най-комфортно.
За машина за офроуд тези неща не са от първостепенна важност. Единственото важно там е да може да стигне до зададената цел. Разбира се, че разните улеснения и удобства са приятни, но понякога са пречка пред главната цел на джипа. Къде с допълнителното тегло, къде с по-голямата си сложност, къде с непрежалимостта си...
Абе както казах-извратен съм, и това си е.
Хе хе, не УАЗ, ами витарата щеше да ми счупи пръстите преди месец, но това не е причина да ме накара да мисля по друг начин. Не е ли демпфера това което не позволява на гумите да завъртят волана с големи обороти при срещнато препятствие? И се изчислява така, че да е лесно преодолим за хидравличния усилвател.
Ама аз съм извратен на тема максимално опростена и ремонтопригодна машина. Безспорно спартанското оборудване е далеч от съвременното автомобилостроене, но според мен не е необходимо да имаш климатик, ако единствената цел която имаш е да стигнеш до дадено място. Което е недостъпно с лека кола. Ако е достъпно-колите са точно за това-да те закарат до някъде възможно най-евтино, най-бързо и най-комфортно.
За машина за офроуд тези неща не са от първостепенна важност. Единственото важно там е да може да стигне до зададената цел. Разбира се, че разните улеснения и удобства са приятни, но понякога са пречка пред главната цел на джипа. Къде с допълнителното тегло, къде с по-голямата си сложност, къде с непрежалимостта си...
Абе както казах-извратен съм, и това си е.
Ако карам примерно лятото, около в. Мургаш и съм втора кола, определено предпочитам климатика пред отворените прозорци.
По въпроса за хидравликата - при повреда, просто се прибираш без хидравлика. Същото важи и за климатика и всички други уйни, които при отпадане не спират колата. Не е необходимо след разходка, да се чувстваме като че през нас е минал шнекоход, нали?
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Светльо,много ми се иска да видя Нива-та в калта с твоите 35-ици.
то на една от нашите разходки имаше едни мераклии с една наджипена нивичка....но като видяха с какви мутанти ще споделят гората........избягаха и повече не съм ги чувал!
Коментар