Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трансформация от 4х4 в 4х2 или още нещо......

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Трансформация от 4х4 в 4х2 или още нещо......

    Ей, вие се уляхте, човек не можи да ви похвърли една идея......

    Всъщност моя болния мозъГ измисли една идея включваща: Гранд 5,2 МПИ с неговия комфорт и пауър, мост от Патроль, икономия от гориво, дрифт и апсулютно никаккъв риск за 4х4 предаване или някакви други компоненти.....

    Значи праиме така: истърбушвами предния мост на Гранда / махаме абсолютно всичко: пиньон, корона, сателити, полуоски/ - идеята той да ни служи като греда за предното оккачване и гуметки, след това раскарваме и раздатка с досадния предния кардан, раскарваме кекавия задния мост, като на негово място тургаме задния мост от Патроль/ задължително с блокажа, и пущаме един кардан директно от скоростната кутия до моста. ГОТОВО! Имаме си супердрагрезачка с мощен мотор, почти неубиваем задния мост/с блокаж, ккомфортен салон, брутална визия и отгоре на всичко намален расход на гориво, понеже не въртим сумати глупави и ненужни железа!

    Как ви се струва?

    Е после доработваме системата на пърделния газ. Ако е необходимо.....
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #32
      От: Трансформация от 4х4 в 4х2 или още нещо......

      Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
      Ей, вие се уляхте, човек не можи да ви похвърли една идея......

      Всъщност моя болния мозъГ измисли една идея включваща: Гранд 5,2 МПИ с неговия комфорт и пауър, мост от Патроль, икономия от гориво, дрифт и апсулютно никаккъв риск за 4х4 предаване или някакви други компоненти.....

      Значи праиме така: истърбушвами предния мост на Гранда / махаме абсолютно всичко: пиньон, корона, сателити, полуоски/ - идеята той да ни служи като греда за предното оккачване и гуметки, след това раскарваме и раздатка с досадния предния кардан, раскарваме кекавия задния мост, като на негово място тургаме задния мост от Патроль/ задължително с блокажа, и пущаме един кардан директно от скоростната кутия до моста. ГОТОВО! Имаме си супердрагрезачка с мощен мотор, почти неубиваем задния мост/с блокаж, ккомфортен салон, брутална визия и отгоре на всичко намален расход на гориво, понеже не въртим сумати глупави и ненужни железа!

      Как ви се струва?

      Е после доработваме системата на пърделния газ. Ако е необходимо.....
      Можем и да му хакнем един електромотор,да му опънем едни тиранти,и газззз по трасето на тролеите.Ама само след 24часа,хем няма да има движение,хем без разходи(няма електромер),абе изобщо;АБСОЛЮТНА ДАЛАВЕРА
      ТОЙОТА в РЕЙНДЖЪР стъпили на ПАТРОЛ Y 60
      Г 230Е
      Г 500 0887 390 703

      Коментар


      • #33
        От: Трансформация от 4х4 в 4х2 или още нещо......

        пПропуснах,като си джитка нощя,може и да прибере окъснели Баровци ;Ще заработи нещо,щее савсемна далавера,нали
        ТОЙОТА в РЕЙНДЖЪР стъпили на ПАТРОЛ Y 60
        Г 230Е
        Г 500 0887 390 703

        Коментар


        • #34
          От: Трансформация от 4х4 в 4х2 или още нещо......

          Стига да живеят там дето одят троллеите.......
          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

          Коментар


          • #35
            От: Трансформация от 4х4 в 4х2 или още нещо......

            п
            Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
            Стига да живеят там дето одят троллеите.......
            Айде ся и апартамент на Чаршията да купим
            ТОЙОТА в РЕЙНДЖЪР стъпили на ПАТРОЛ Y 60
            Г 230Е
            Г 500 0887 390 703

            Коментар


            • #36
              От: Трансформация от 4х4 в 4х2 или още нещо......

              Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
              ...

              Е после доработваме системата на пърделния газ. Ако е необходимо.....
              На мен тази система ми е ясна, с изключение на един елемент, а именно, как, аджеба, ще се събира газа в гумата!? Сиреч, гъзо-вентилната връзка нещо ми убягна! Щуцер ли, кво ли...
              edoors.bg- Джаджи за врати и врати

              Коментар


              • #37
                От: Трансформация от 4х4 в 4х2 или още нещо......

                Стига толкова.Направихме го вече,предлагам да палим и да пробаме кво сме сътворили,и аз да карам първи,че кат гледам за втори няма да устиска , ТВОРЕНИЕТО
                ТОЙОТА в РЕЙНДЖЪР стъпили на ПАТРОЛ Y 60
                Г 230Е
                Г 500 0887 390 703

                Коментар


                • #38
                  От: Трансформация от 4х4 в 4х2 или още нещо......

                  Първоначално публикуван от Rado__ Преглед на мнение
                  А не е ли по-лесно на осмака да му махнем 4 свещи и да разкачим и дюзите така на 4 цилиндъра ще харчи наполовина
                  А,като му махнем и четерте бутала,ще го олекотим,и хем ще стане още по-икономичен,хем ще бяга повече!
                  0осем9осем7шест0осем7едно
                  Миро

                  Коментар


                  • #39
                    От: Трансформация от 4х4 в 4х2 или още нещо......

                    Нищо не разбирате от 8маци... буталата не трябва дас е махат. Просто трябва малко да се разбъзикат колекторите. Сега, слушайте тука, ще ви издам една голяма тайна, а ако утре петролните шейхове ми устроят нещастен случай, пийте по една ракия за упокой ...

                    'Начи, на първите 2 цилиндъра, аспуФа го натикваме в мукателните на насрещните 2. Те тва е ЕГР, а не ония мижави клапанчета, дето ги слагат заводски. На следващите 2 им спираме инжекторите, те ще го играят компресор. от тях набиваме вече посгъстения въздух в следващите 2 и те пра'ат дзверско налягане, което набиваме в първите 2. А на тия първите, като им дойде толко мноо въздух, веднага ще вдигнат към 1500 коня и то почти без бензин, щото налягането ще е повече от достатъчно.
                    Така хем ще харчи колкото японска микролитражка, хем ще мачка драгстерите, хем ще е екологично чисто, хем ако не ни гръмнат арабеските, евреите, Ватикана и който още там се сетите, ще може най-накрая да патентоваме вечния двигател!
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #40
                      От: Трансформация от 4х4 в 4х2 или още нещо......

                      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X