Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

    Е, ми то `97-ма 99-та, ходехме с по три ГПСа в джобовете, аз съм и писал: "близо триста". Пък и А6 си е по-тежко.
    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

    Коментар


    • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

      Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
      Е, ми то `97-ма 99-та, ходехме с по три ГПСа в джобовете, аз съм и писал: "близо триста". Пък и А6 си е по-тежко.
      300... Ставаше въпрос за скорост, а не за температурата на маслото...
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

        Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
        ... Пък и А6 си е по-тежко.
        По равно няма значение. Бус с 65 коня атмосферен дизеляк вдига 120-140 по равно. По баир - на 3-та и с 60-70 преко сили. За силно сдухан форд транзит 2.4 (преди акулите) иде реч.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          По равно няма значение. Бус с 65 коня атмосферен дизеляк вдига 120-140 по равно. По баир - на 3-та и с 60-70 преко сили. За силно сдухан форд транзит 2.4 (преди акулите) иде реч.
          30 годишен Транспортер Т3 на газ със 140 и няколко чифта погледи в купето, вперени в отвъдното .

          Коментар


          • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            на 3-та и с 60-70 преко сили. За силно сдухан форд транзит 2.4 (преди акулите) иде реч.
            Ай не ме пали сега! Точно същият Транзит /пънкарския/ на Хемус пълнеше километража /до 130+1 деление=140 км/ч./ и като му дадеш газ, продължаваше да ускорява. /нека не ме емват сега, че било по стръмно, по влажно,......над 25о С .... и т.н./
            ПП След като го продадох на един циганин-зеленчукар, който от тоарене му вкарваше задните гуми под калниците като на Ситроен, бусчето живя още 5-6 години. А цигането всеки път като ме видеше ми викаше: "Кога ш'та черпа, бе? 5 години по тая кола нищо не пипнАх!
            За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

            Коментар


            • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
              Това няма как да стане ако "осмака" се движи със скорост над 80 км/ч! Виж на "старт" ще дръпне за малко, докато развърти "осмака". Няма как Голфа (говорим за фабрична кола) със своите 150 коня (ако е 2000 кубика) или 180 коня, ако е "шестак" да се опъне на 212 кончета! Въртящия момент няма да го коментирам въобще... Гранда по талон е 1770 кг. Голфа колко е..?!! 500 кг..?!!
              Тая тема в VW форума не би ме учудила, но в този форум??? Добре, че е за разтуха, явно затова не е заключена още...
              За да не съм офф: За тестване на законите на физиката, и конкретно на "кубатура" срещу "аеродинамика" мога да контрирам със съответното комби от споменатата немска марка с тегло като на Гранда, кажи речи двойно по-малка кубатура и абсолютен сток...с подходящото задвижване. Интерес?

              Коментар


              • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                Както казах - моя беше сдухан. Зимата с 2 чисто нови 75Ah акумулатори и въртене около минута - някак палеше. Вечер - акумулаторите - долу, и качване вкъщи да се зареждат. На сутринта надолу, белким запали. Това в оная зима с ледовете по улиците до март.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                  Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                  300... Ставаше въпрос за скорост, а не за температурата на маслото...
                  Това са други от разликите му с "нормалната осемдесятка" - има индикатори (и датчици разбира се) за налягане и температура на маслото.
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                    Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
                    Аз карам и съм много доволен от "Митсубиши Галант" -комби дизел.
                    Има ги с два бензинови и един дизелов двигател.
                    И е японско, и на добри пари
                    Дето казваше един приятел - и това ми пасва на филинга, както и СААБ - обаче са редки автомобили...

                    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                    Ъъъ, то TDI има от някакви малолитражки - 1.2 или нещо подобно, та до 6 литра - W12 TDI.
                    Ти кое имаше предвид?
                    Лимита идва от HDIтата - те такива кубатури нямат. Най-много до 2,2-2,5 т.е. говорим си за малолитражки.
                    И в града по светофарите франсетата имат предимсто заради късите си предавки - за справка - "Такси 1-2-3-4" на Люк Бесон
                    На по-дълга права нещата иглеждат различно разбира се...

                    Коментар


                    • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                      Не знам защо, ама сега се сетих. Кардана на Москвича с панти по средата, може да се направи от два насрещно вплетени суджука.
                      Тоест с подковите зацепени една в друга.
                      Ха! От къде ли па ми дойде тая идея, по това време ?
                      Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                      Коментар


                      • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                        Ами слушал си в часовете по съпромат
                        Аре наздраве!!!
                        LZ(единица) Лима Жоро Жоро
                        2002 ●||||||● Grand Cherokee Limited 4.7L и Ксантия 2000 HDi 110 коня без едно магаре.

                        Коментар


                        • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                          Това е най-голфаджийската тема в целия форум ! Евала Марто гоуем си , а все живеех с надеждата , че голфаджиите си имат техен форум и не влизат в нашия !
                          За мен извода е само един гранда с големия мотор е гоуфа сред жипките

                          Коментар


                          • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                            Хайде и аз да пална фитила,
                            на брат ми Гранд Черока V8-ка с ГИ с най-огромните дюзи които намерихме и със софтуера за управление на ГИ компа с компютър на седалката и ръчни настройки правеше много по-добри постижения от на бензин. Единственото беше че е с К&N филтър. Усещането за ускорение не беше кой знае какво но предвид близо 4" лифт и лошия звук плашеше всеки по светофарите. Особено на място с натисната спирачка как заплашително изреваваше и се клаеше зверски.

                            Иначе за протокола: карах близо 4 години Ауди 80 competition ( който иска да търси какво e било ) и с него най-редовно вдигах и подръжах 260 км/ч ( с кой акъл съм го правил не знам )
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                              ... ( с кой акъл съм го правил не знам )

                              А, той акъла е съвсем друг въпрос и определено не е предмет на тази тема.
                              За акъла на мъжа, аз съм стигнал до изводи аналогични на тези за играчките му - никога не му идва, само изразите на щуротията еволюират.
                              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                              Коментар


                              • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                                Пичове, разбирам Нова Година, фойерверки..., ама нАмалете малко.
                                То не беше 260, 280, 300км/ч..., че чак и редовно поддържали.
                                Много ми е интересно къде точно се е случвало всичко това.
                                От друга страна като си помисля, в една друга тема, един колега 260 ги вдигаше по инерция...де да знам.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X