Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

    http://www.dragtimes.info/en/results/quarter/

    Коментар


    • #47
      От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

      Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
      Колеги не взимайте темата на сериозно! Пуснал съм я да си правим купона!
      Купонът ще си го правиш сам като махнеш отзад това V8 и сложиш едно Turbo Diesel. Ще им събираш очите.
      Иначе бЕгай на Божура да правиш емпирични изследвания, ама мисля, че ще останеш разочарован и чак тогава ще слезнеш на земята.
      NB Съпоставят се съпоставими величини!
      За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

      Коментар


      • #48
        От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

        Първоначално публикуван от Djemi Преглед на мнение
        Да-а-а-а, достойно 408 (четиристотин и осмо) място за ГоУфа. Jeep се появява на 15-то място и на още няколко места преди германското (пардон, пернишкото ) чудо на авто-индустрията.
        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

        Коментар


        • #49
          От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
          ...Jeep се появява на 15-то място...
          Да, ама със 7 литров мотор и кой знае какво още под капака.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #50
            От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

            Да-а-а-а, достойно 408 (четиристотин и осмо) място за ГоУфа. Jeep се появява на 15-то място и на още няколко места преди германското (пардон, пернишкото ) чудо на авто-индустрията
            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Да, ама със 7 литров мотор и кой знае какво още под капака.
            По-интересното е, че на 157-мо място имаме VAZ 2113
            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

            Коментар


            • #51
              От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
              Да-а-а-а, достойно 408 (четиристотин и осмо) място за ГоУфа. Jeep се появява на 15-то място и на още няколко места преди германското (пардон, пернишкото ) чудо на авто-индустрията.
              обърнахме го на драг
              а и сравнението е добро с над 20 годишната Golf 2 и с Jeep SRT8

              По-интересното е, че на 157-мо място имаме VAZ 2113


              Е това ако ни барне на някой светофар ще станем съвсем за смях...
              Последно редактирано от Stefan Dimov; 28-12-11, 15:46.

              Коментар


              • #52
                От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                Първоначално публикуван от Stefan Dimov Преглед на мнение
                обърнахме го на драг
                а и сравнението е добро с над 20 годишната Golf 2 и с Jeep SRT8
                да не говорим, че преди 15-тото място има поне 5 представитела на VW Group.
                Общо взето първият пост в темата беше точно за драг После се започна с неособено убедителни "магистрални" преживявания, дължащи се най-вече на изненадата на някои хора, че тухла четворка може да вдига над 150 км./ч. Аз също съм "приятелски настроен" към VW и имам стар Пасат B3, който не сменям категорично, но отговорно твърдя, че повечето коли отстъпват на хамерикански осмак именно при потегляне до първите 400 метра, освен заради голямата мощ и заради липсата на ръчни скорости - смяната на предавки е загуба на време, колкото и голям майстор да е водачът. Когато мерят от 0-100 км./ч. на "ръчка", рядко е включил над трета предавка. Разните "Ферарита" и "Ламбо-та" съм чел, че на практика потеглят на втора или трета и така правят 100 км. за 4-5-6 секунди. Ама пробвай с ГоУф да вдигнеш 100 на втора
                България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                Коментар


                • #53
                  От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                  Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                  Общо взето първият пост в темата беше точно за драг После се започна с неособено убедителни "магистрални" преживявания, дължащи се най-вече на изненадата на някои хора, че тухла четворка може да вдига над 150 км./ч. Аз също съм "приятелски настроен" към VW и имам стар Пасат B3, който не сменям категорично, но отговорно твърдя, че повечето коли отстъпват на хамерикански осмак именно при потегляне до първите 400 метра, освен заради голямата мощ и заради липсата на ръчни скорости - смяната на предавки е загуба на време, колкото и голям майстор да е водачът. Когато мерят от 0-100 км./ч. на "ръчка", рядко е включил над трета предавка. Разните "Ферарита" и "Ламбо-та" съм чел, че на практика потеглят на втора или трета и така правят 100 км. за 4-5-6 секунди. Ама пробвай с ГоУф да вдигнеш 100 на втора
                  днес научих, че култивирания V8 с 4-степенния автомат става за улични битки.

                  Коментар


                  • #54
                    От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                    По-интересното е, че из между "джиповъдите" има такива с racer-ско мислене. Поне на мен ми изглежда странно да си купиш Jeep /па бил той и SRT8/ и да му сложиш нископрофилни гуми, да модифицираш окачването му и да го смъкнеш легнал долу на асфалта, като street racer. Все си мисля, че предназначението на Jeep е друго, но този явно не мисли така:


                    А, ако това отстрани на бронята му е и ауспуха..... Нямам думи! /на първата снимка/
                    Но, както казват - свят голям, хора разни.
                    Поздрави!
                    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                    First impression is not always true. Get inspired.
                    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                    Reading is sooo boring, unlike writing!

                    Коментар


                    • #55
                      От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                      Първоначално публикуван от Stefan Dimov Преглед на мнение
                      днес научих, че култивирания V8 с 4-степенния автомат става за улични битки.
                      Ето, виждаш ли, колко е полезен форумът.
                      Ти за какво мислиш, го използват US-тинейджърите ? Youtube е пълно с клипове "Grand Cherokee vs. нещо си" И факт, че версии 4х2 се продават на поразия - едно 25 % от продажбите са такива Не е заради лошите им пътища
                      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                      Коментар


                      • #56
                        От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                        Общо взето първият пост в темата беше точно за драг После се започна с неособено убедителни "магистрални" преживявания, дължащи се най-вече на изненадата на някои хора, че тухла четворка може да вдига над 150 км./ч. Аз също съм "приятелски настроен" към VW и имам стар Пасат B3, който не сменям категорично, но отговорно твърдя, че повечето коли отстъпват на хамерикански осмак именно при потегляне до първите 400 метра, освен заради голямата мощ и заради липсата на ръчни скорости - смяната на предавки е загуба на време, колкото и голям майстор да е водачът. Когато мерят от 0-100 км./ч. на "ръчка", рядко е включил над трета предавка. Разните "Ферарита" и "Ламбо-та" съм чел, че на практика потеглят на втора или трета и така правят 100 км. за 4-5-6 секунди. Ама пробвай с ГоУф да вдигнеш 100 на втора

                        Нещо темата е голяма каша.
                        Първо незнам какво сте ги подкарали тия гоуфове, ама явно никой от вас не е карал голф над 130-140 коня. Оставете ги новите 1.4 / 200 коня/
                        Голф на втора ще направи 100. И не само голф. И не само мотори с 5л. обем.
                        Уж на подигравки и закачки го караме ама нещо на другаде го "въртите".
                        Нещо ми се струва, че се подценяват старите автомобили и искаме да изкараме в8 5.2 самолет.
                        127 коня и 230Nm на Тон. Ако вземем предвив, че е 1770кг. Много?
                        Автоматична/ръчна. Не съм се возил на Гранд с 5.2, но тоооолкова ли е бърза тази автоматична? DSG да е разбирам. Х6-цата е като тролей и не усещаш смяната .Но Говорим за кола на ~ 10 години.

                        0-100 ~ 10 сек.

                        Ауди Б4 80-тките 2.2Т Комби, кУатро?


                        За SRT-то спор няма! Новото .... "HPE800 Jeep Grand Cherokee – убиец на Ferrari"

                        http://aboutcars.bg/read:hpe800_jeep...iec_na_ferrari

                        Коментар


                        • #57
                          От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                          Е, с SRT8 приказката е съвсем различна. Ето едно интересно клипче с въпросния офроудър...

                          http://www.youtube.com/watch?v=ZcIU7WeMto0
                          Не чета коментари и не отговарям на такива.

                          И коментаторите...

                          Коментар


                          • #58
                            От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                            Първоначално публикуван от Вико Преглед на мнение
                            Нещо темата е голяма каша.
                            Първо незнам какво сте ги подкарали тия гоуфове, ама явно никой от вас не е карал голф над 130-140 коня. Оставете ги новите 1.4 / 200 коня/
                            Голф на втора ще направи 100. И не само голф. И не само мотори с 5л. обем.
                            Уж на подигравки и закачки го караме ама нещо на другаде го "въртите".
                            Нещо ми се струва, че се подценяват старите автомобили и искаме да изкараме в8 5.2 самолет.
                            127 коня и 230Nm на Тон. Ако вземем предвив, че е 1770кг. Много?
                            Автоматична/ръчна. Не съм се возил на Гранд с 5.2, но тоооолкова ли е бърза тази автоматична? DSG да е разбирам. Х6-цата е като тролей и не усещаш смяната .Но Говорим за кола на ~ 10 години.

                            0-100 ~ 10 сек.

                            Ауди Б4 80-тките 2.2Т Комби, кУатро?


                            За SRT-то спор няма! Новото .... "HPE800 Jeep Grand Cherokee – убиец на Ferrari"

                            http://aboutcars.bg/read:hpe800_jeep...iec_na_ferrari
                            Айде-е-е-е, подкарахте го Едно време kinex дразнеше публиката с подборка клипчета, но на мен не ми се занимава - ето ви едно, много показателно за теперамента на водачите на Jeep-ови и VAG-ови коли:
                            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                            Коментар


                            • #59
                              От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                              Ама вие яко сте яхнали метлите! Евала! Към колегата Гаич - ти къде прочете, че описвам реални случки с мое участие (с изключението на пускането на газта на дизела - това наистина е разказ от първо лице и единствено число)..?!! Първия ми пост в темата започва така: - Сравнително от скоро съм собственик на Jeep 5,2 V8 MPI, но вече се забелязват някои забавни тенденции и моменти, които си струва да се опишат, за да им се посмеем! И така... За колегите които не ме познават лично - на 38 съм, семеен и с едно дете (демек минавам за улегнал и отговорен мъж). Нито искам да ми се приписват митологични рейсърски умения и практики, нито аз самия съм имал, имам или ще имам такива намерения за в бъдеще (Като изключим оффрроуда, разбира се! Лично за себе си приемам, че съм се наиграл на времето в дисциплината "Мерене на пи*ки" и имам за спомен общо към 150 шева на десния си лакът и много изписани страници в здравния си картон по тоя повод)! Това което съм написал е следствие от поведението на определени групи индивиди на пътя и евентуалната комична ситуация, която би се получила ако някой реши да се възползва от това им поведение! Неколкократно съм написал и, че темата е шегобийска и, че не трябва да се взема на сериозно, но се оказа, че съм говорил за въже в къщата на обесен! Успокойте топката и се забавлявайте! Не е хубаво всеки път да се вземаме чак толкова на сериозно както на пътя, така и извън него... Празници са! Какво по-хубаво от това да се похилим малко (нямам нищо против и да е на мой гръб, стига да не се вменяват неверни неща по мой адрес)..?!! Живи и здрави!

                              Коментар


                              • #60
                                От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                                Първоначално публикуван от Вико Преглед на мнение
                                Нещо ми се струва, че се подценяват старите автомобили и искаме да изкараме в8 5.2 самолет.
                                127 коня и 230Nm на Тон. Ако вземем предвив, че е 1770кг. Много?
                                Автоматична/ръчна. Не съм се возил на Гранд с 5.2, но тоооолкова ли е бърза тази автоматична? DSG да е разбирам. Х6-цата е като тролей и не усещаш смяната .Но Говорим за кола на ~ 10 години.
                                Туй 127 коня за ГоУф ли говорим Щото наивно си мислех, че Марто се подвизава с това:
                                Двигатель Magnum 318 V8

                                Сконструирован в 1964 году. Неоднократно модернизировался.
                                Объем - 5,2 литра,
                                впрыск топлива,
                                8-цилиндровый, V-образный,
                                Мощность -220 л.с. при 4400 об/мин
                                Момент - 406 Nm при 2800 об/мин
                                България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X