Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

    Той че това е един от най-добрите мотори на ауди, така е, че се развърта яко, а и какъв гъргорещ звук, галещ ухото има, вярно е, ама чак 300 да вдигне малко ме е гъдел. Чак ми се струва импосибъл ако е сток и не е бутан.

    Коментар


    • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

      Колите дето дигат 300 се броят на пръстите на едната ръка и там май ауди изобщо не присъства като марка

      Инжой
      http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...roduction_cars
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Колите дето дигат 300 се броят на пръстите на едната ръка и там май ауди изобщо не присъства като марка

        Инжой
        http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...roduction_cars
        Е как ? Audi R8 5,2 V10 FSI GT вдига 320 км/ч, а най-слабото R8 301км/ч

        Коментар


        • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

          Първоначално публикуван от Stefan Dimov Преглед на мнение
          Е как ? Audi R8 5,2 V10 FSI GT вдига 320 км/ч, а най-слабото R8 301км/ч
          Хуу де, Р8.

          Пропуснал съм го тва нещо
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Колите дето дигат 300 се броят на пръстите на едната ръка и там май ауди изобщо не присъства като марка
            Ауди ограничават по-мощните до 250км/ч, няма как да присъстват. Иначе (освен R имат няколко, които биха присъствали, ако го няма ограничителя.

            И малко по темата, така както е формулирано заглавието и:
            Осмака ме кефи на път със завои, но не чак такива че да си виждаш задния номер. Нещо от сорта на Мездра - Ботевград или Предела, както е сега.
            “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
            Walter Rohrl
            GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

            Коментар


            • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Интересното е че в каталозите дават макс скорост от ~220 км/ч
              В каталозите пише много работи, аз к`ви работи съм чел (и не само за коли). Сто и седемдесет "коня" са предостатъчни да подкарат тон и малко, със съвсем не лоша аеродинамика до тази скорост, вярно - не за десет секунди, нито за и трийсет, кинематиката на трансмисията позволява и повече, ма вече нЕма дУша. Моето беше произведено някъде началото на `90-те, но модела е от `80-те, а тогава разните електронни ограничители "не бяха актуални". Всъщност, пишейки това, нямах никакво намерение да убеждавам когото и да било, вметнах го, за да изтъкна все-пак нещо положително за тази кола. Скоростта никога не е била фактор, според собствената ми градация на ценностите. Освен перманентните дефекти и скъпото обслужване, мога да допълня, че с тези нископрофилни "шестнайски" и спортно окачване, возеше като лагерна количка. Салонът предлагаше комфорт на Москвич, а на задните седалки, беше и по-тясно (особено - ниско), въпреки несравнимо по-високото качество на материали и сглобка. Багажникът, събира максимум голямшка пазарска чанта.
              И пак, независимо к`во пишело в уикипедия, ще ви споделя, че по онова време, когато магистралата беше направо празна, а камерите - реквизит от фантастичните филми, редовно си я взимах между Пазарджик и Плодовитово със над 220-230. Въпреки това, личният ми рекорд, Сливен - София (там живееше "гаджето", дето сега ми вгорчава живота от къса дистанция) за час и петдесет минути, е със едно Есперо, което трудно прехвърляше двестате.
              Последно редактирано от davc; 30-12-11, 13:39.
              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

              Коментар


              • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                Айдее, "толкова дигали по Wiki-то и веднага" .... едва ли не - лъжеш. Audi 80 комби S2, със същия свински 2.2Т на 220 коня си ги вдига тези 240 БЕЗ проблем. Айде де не се хвалиме, ама Е21 /акулата/ с 2.5 мотор пак 230 ги правеше без проблем.
                Нещо някой май не вярва, че старите коли могат да ги вдигнат тия километри? До 300 трудно, но....да не навлизаме и във Опел "тематиките".
                Някой бързак, мераклия за Аудито да го издуха? Комби е... тежък, гаден, стар кенеф.

                Коментар


                • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                  Първоначално публикуван от Вико Преглед на мнение
                  Айде де не се хвалиме, ама Е21 /акулата/ с 2.5 мотор пак 230 ги правеше без проблем.
                  Последното ми БМВ беше Е34 530i (шестак, не осмак). При 217км/ч по GPS, стрелката на скоростомера беше след 250. И повече не можеше.
                  “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                  Walter Rohrl
                  GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                  Коментар


                  • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                    Не е ли поне 300 конИя мммммммм да му на осмака аз
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      Не е ли поне 300 конИя мммммммм да му на осмака аз
                      Има хора които биха казали: - Ако осмака не е едни 500 коня - е*ал съм го у осмака! Какво правим в този случай..?!

                      Коментар


                      • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                        Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                        Има хора които биха казали: - Ако осмака не е едни 500 коня - е*ал съм го у осмака! Какво правим в този случай..?!
                        При близнаците имаше. Битурбо и прочие. Ама само мотора струва колкото 6-7 черокита като твойто.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          При близнаците имаше. Битурбо и прочие. Ама само мотора струва колкото 6-7 черокита като твойто.
                          Hemi Big Block - 10 литровия (най-големия от семейството) струва 70 000$ нов от завода... Има и по-скъпи от на близнаците!

                          Коментар


                          • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                            Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                            Hemi Big Block - 10 литровия (най-големия от семейството) струва 70 000$ нов от завода... Има и по-скъпи от на близнаците!
                            Естествено че има. Тоя при близнаците беше 6 и нещо, ако помня добре.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                              Има хора които биха казали: - Ако осмака не е едни 500 коня - е*ал съм го у осмака! Какво правим в този случай..?!

                              Турбим го ако може и поне тук не може си тьрсим голям осмакч,малкия се мьчи
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                                Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                                Ауди 90. Моето беше нормален седан (обикновено са разни купета, или хечбеци), 5цилиндровият 2,3литра, 20Vолта двигател - 170кс. 300 вдига трудно, наистина. "Крейсерската" му скорост е 220-240км/ч. Сега като навлязохме в подробностите - беше преди повече от десет години, карах тази кола м/у `97-ма и `99-та. Голямо разочарование.
                                Готин двигател но повече от 278км/ч по ГПС неще .Карах го на А6 3 години ...... беше превъзходно но след няколко минаваня на радар с над 220км/ч ми я отнеха .
                                С "тунинг" на ограничителя 1-ва ~ 90km/h ,2-ра ~125km/h,3-та ~190km/h ................ .
                                След това минах на А4 2.8 V6 и там след леки до работки положението беше пободно
                                Лудак

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X