Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

    Първоначално публикуван от Stefan Dimov Преглед на мнение
    ... не виждам какво предизвикателство ще е ускорение от 0 до 100 за 9,5 сек и максимална скорост от 180 км/ч за повечето автомобили. на жената колата вдига 100км за 8,3сек. и и дават 220 максимална, ускорение от 80 до 200 няма да го коментирам, стабилноста при висока скорост също.
    Така е. Просто наш Марто се качва от 2,5 VM дизел на нещо баш-хамериканско Все пак твърде малко гоУфове забелязвам да са останали да се надбягват по... магистралите. По улиците все още е пълно с такива с РК-номера, но явно не смеят да тръгнат на дълъг път

    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
    Пичове, не знаех, че и тук се навъртат толкова много "Голфъри", та така... Един суперчрджър струва 300 гущера, а спортната генерация още 200 зелени.. Какво се случва с Гранда след инвестиция от 500 долара, оставям да научите сами... Та какво ми разправяте за ГоУф 2-ка GTI...?!!! Май малко сте поспорили в училище...
    Най-ще ми е интересно как ще съчетаеш там... планирания от 5" нагоре лифт с май очертаващото се супер-чарджване и как ще вършееш по магистралите след това
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • #17
      От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

      Ама защо да ти прави ластик Golf 6-цата , тя и Golf 4-творката ще те пере от всякаде стандартна 1.8Т 150 коня.

      8.0 сек 100 км, макс ск-216км/ч

      Визирам Голф, защото ти сам си го избра ,ако искаш избери си друга кола ......

      Ама Гоуфа е достатъчно селски ,за да те направи смешен.

      Коментар


      • #18
        От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

        Магистралната ми кариера свършва съвсем скоро! Споменах суперчарджъра, щото голфърите се насъскаха много (то това бе един и от основните замисли на темата)..!!

        Коментар


        • #19
          От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

          Пропускаш аеродинамиката на тухла четворка на всеки джип, сравнен с почти всяка кола. А съпротивлението от това е пропорционално на квадрата на скоростта.

          Ако съпротивлението при 100км/ч е някаква стойност, то при 140км/ч то е двойно, а при 200 - четворно.

          Ето ти табличка да сравняваш:
          http://ecomodder.com/wiki/index.php/...t_of_Drag_List

          Та, на голфа просто му е необходима почти двойно по-малко мощност, за да върви толкова, колкото твоя Jeep.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

            П.П. Тази тема има за цел да забавлява, а не да дава съвети как да управляваме автомобила си![/QUOTE]

            Е нали темата е да забавлява.

            Коментар


            • #21
              От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

              Първоначално публикуван от Stefan Dimov Преглед на мнение
              Ама защо да ти прави ластик Golf 6-цата , тя и Golf 4-творката ще те пере от всякаде стандартна 1.8Т 150 коня.

              8.0 сек 100 км, макс ск-216км/ч

              Визирам Голф, защото ти сам си го избра ,ако искаш избери си друга кола ......

              Ама Гоуфа е достатъчно селски ,за да те направи смешен.
              Казах, че от място не играя (Гранда от 0 до 100 км/ч е 9,1 сек) още в началото! Виж от 70-80 км/ч нагоре (както е описано и в примерите) си играя всякак и със всеки (дори и в един момент да ме издухат)...!!! Ако искаш вземи един Гоуф 2-ка, 3-ка, 4-ка...... 10-ка и се пускаме! Единственото условие е да не е барано под капака и по електрониката! За сметка на това аз ще карам на газ....

              Коментар


              • #22
                От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Пропускаш аеродинамиката на тухла четворка на всеки джип, сравнен с почти всяка кола. А съпротивлението от това е пропорционално на квадрата на скоростта.

                Ако съпротивлението при 100км/ч е някаква стойност, то при 140км/ч то е двойно, а при 200 - четворно.

                Ето ти табличка да сравняваш:
                http://ecomodder.com/wiki/index.php/...t_of_Drag_List

                Та, на голфа просто му е необходима почти двойно по-малко мощност, за да върви толкова, колкото твоя Jeep.
                Голфа (2-ката) е най-аеродинамичния автомобил който съм виждал! Ако си забравил как изглежда (нормално е) - ето:

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2315964525_1.jpg
Прегледи:1
Размер:33.0 КБ
ID:5330900

                Та какво викаше за тухлата..?!!

                Коментар


                • #23
                  От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                  Няма смисъл да се пускаме ,точно от 70-80км/ч нагоре ще се наиграеш.

                  sparky ти го е написал в по горния пост.

                  Коментар


                  • #24
                    От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                    Казах, че от място не играя (Гранда от 0 до 100 км/ч е 9,1 сек) още в началото! Виж от 70-80 км/ч нагоре (както е описано и в примерите) си играя всякак и със всеки (дори и в един момент да ме издухат)...!!! Ако искаш вземи един Гоуф 2-ка, 3-ка, 4-ка...... 10-ка и се пускаме! Единственото условие е да не е барано под капака и по електрониката! За сметка на това аз ще карам на газ....
                    Че то точно от място му е силата ? Потегля с по-добро сцепление на 4х4, не си губиш времето да местиш скорости, да натискаш съединител - така аз издухвам абсолютно всеки гоУфър, че и пернишки БеЕмВеец на светофарите. Но... до първия по-остър завой
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • #25
                      От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                      Мнение на Марто (Мартин Христов)
                      Казах, че от място не играя (Гранда от 0 до 100 км/ч е 9,1 сек) още в началото! Виж от 70-80 км/ч нагоре (както е описано и в примерите) си играя всякак и със всеки (дори и в един момент да ме издухат)...!!! Ако искаш вземи един Гоуф 2-ка, 3-ка, 4-ка...... 10-ка и се пускаме! Единственото условие е да не е барано под капака и по електрониката! За сметка на това аз ще карам на газ....

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      Че то точно от място му е силата ? Потегля с по-добро сцепление на 4х4, не си губиш времето да местиш скорости, да натискаш съединител - така аз издухвам абсолютно всеки гоУфър, че и пернишки БеЕмВеец на светофарите. Но... до първия по-остър завой
                      Да не забравяме и селяните в Гоуфа, трябва да знаят, че участват в състезание...

                      Коментар


                      • #26
                        От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                        Че то точно от място му е силата ? Потегля с по-добро сцепление на 4х4, не си губиш времето да местиш скорости, да натискаш съединител - така аз издухвам абсолютно всеки гоУфър, че и пернишки БеЕмВеец на светофарите. Но... до първия по-остър завой
                        По-интересно е друго - кой, кога и как достига максимална мощност и колко време е в състояние да я поддържа... За завои никъде не е писано до момента..!!!

                        Коментар


                        • #27
                          От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                          Защо джиповете/под общ знаменател/трябва да ги мерим по светофарите с разните му там пистарки!?!е то все едно да домъкнем някой голф или каквато и да е друга лека кола в гората пред някоя 30 метрова кална локви и......а сега кой ще е първи!Какви коне и какви гонки......това основно е форум за офроуд! иначе има много форуми за разните му състезатели и дрифтарки! светофари,много газ и свистене на гуми....това няма как да стане с някои гуми като моите например!но аз пък забелязвам друга тенденция-като тръгна по асфалта никой не иска да ми се пречка и спазват дистанция....иначе сирумашкия ми тунинг на броните и двата тона желязо вършат работа!


                          п.п.Радвай се на осмака но в гората!
                          driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                          Коментар


                          • #28
                            От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                            Най-впечатляващо е преимуществото на Гранда, когато леко валне дъжд по мръсните софийски улици.
                            Няма кола със задвижване върху 2 те колела, която да може да дръпне като драпащите едновременно 4 гуми на Гранда.
                            При това той е зацепен фултайм. Освен това автоматиката много добре пази треактория на ускорението, Джипа нито занася нито помръдва, само те лепи за седалката и ти събира всичкия мозък - " у малкио мозък".

                            Марто може би е време точно сега да пробваш максимално ускорение върху равна хлъзгава повърхност, за да си убеден, че предаването към 4 те колела се балансира динамично и държи посока без увличане.
                            Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                            Коментар


                            • #29
                              От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                              Голфа (2-ката) е най-аеродинамичния автомобил който съм виждал! Ако си забравил как изглежда (нормално е) - ето:

                              [ATTACH=CONFIG]399169[/ATTACH]

                              Та какво викаше за тухлата..?!!
                              Виж в табличката. Последната колонка. Въздушното съпротивление зависи от коефициента на челно съптоивление, умножен по площта.
                              коефициента на голф 2 е 0.36. На голф 3 - 0.32. твоя - 0.42. Площта на голфа - 1.97твоята - 2.41 квадратни метра. В крайна сметка за голфа имаш 0.36*1.97=0.709 а за теб - 1.01

                              Разбирай - на голфа му трябва двигател с 30% по-малка мощност от твоята, за да могат да вървят с еднаква скорост. И това без да смятаме теглото, и в заводска комплектация. Един лифт на окачването и по-големи баници за гуми, и нещата отиват към още по-зле. При "рязан" голф 2-ка, стоящ по-ниско - точно обратното. При такъв с изморено окачване - пак.

                              Иначе ритника в задника от V8-ка си го има и е кеф, естествено.
                              Последно редактирано от sparkybg; 28-12-11, 14:02.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Виж в табличката. Последната колонка. Въздушното съпротивление зависи от коефициента на челно съптоивление, умножен по площта.
                                коефициента на голф 2 е 0.36. На голф 3 - 0.32. твоя - 0.42. Площта на голфа - 1.97твоята - 2.41 квадратни метра. В крайна сметка за голфа имаш 0.36*1.97=0.709 а за теб - 1.01

                                Разбирай - на голфа му трябва двигател с 30% по-малка мощност от твоята, за да могат да вървят с еднаква скорост. И това без да смятаме теглото.
                                Видях цифрите още в като пусна линка и ги разчитам правилно! Нали ако клекна веднага - отиде интригата у ряката...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X