Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
    Видях цифрите още в като пусна линка и ги разчитам правилно! Нали ако клекна веднага - отиде интригата у ряката...
    Ква интрига бре? Ако ме питат какво предпочитам - голф в коя да е комплектация, или чероки в коя да е комплектация, със сигурност няма да взема голфа, колкото ще да е наточен.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

      Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
      Пичове, не знаех, че и тук се навъртат толкова много "Голфъри", та така! Последния модел Golf 6 GTI 2000 cc е с 210 кончета и 280 Nm максимален въртящ момент. Тунингован от Mcchip срещу 900 еврака, същия Golf 6 GTI става 252 коня и има 380 Nm максимален въртящ момент. Гранда 5,2 фабрично има 212 коня под капака и 375 Nm максимален въртящ момент на 5000 об/мин. (само да вметна, че с 2400 об./мин върви със 140 км/ч, а е спънат на 220 км/ч.). Един суперчарджър струва 300 гущера, а спортната генерация още 200 зелени.. Какво се случва с Гранда след инвестиция от 500 долара, оставям да научите сами... Та какво ми разправяте за ГоУф 2-ка GTI...?!!! Май малко сте поспорили в училище...
      Хехе, дори моя бивш пасат G60 ще те прави да хъркаш, нищо, че беше само 160 катъра. Ти може да си с малко повече ама тежиш като Титаник.

      Коментар


      • #33
        От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

        Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
        Най-впечатляващо е преимуществото на Гранда, когато леко валне дъжд по мръсните софийски улици.
        Няма кола със задвижване върху 2 те колела, която да може да дръпне като драпащите едновременно 4 гуми на Гранда.
        При това той е зацепен фултайм. Освен това автоматиката много добре пази треактория на ускорението, Джипа нито занася нито помръдва, само те лепи за седалката и ти събира всичкия мозък - " у малкио мозък".

        Марто може би е време точно сега да пробваш максимално ускорение върху равна хлъзгава повърхност, за да си убеден, че предаването към 4 те колела се балансира динамично и държи посока без увличане.
        Вчера го пробвах - цели 370 км. от Велинград до Петрич и обратно - почти все на хлъзгаво (къде лед, къде мокро)... Завчера и на дълбок сняг ( в гората).. Тествах го и при различни скорости - всичко е ОК! Държи си пътя без никакви осезаеми отклонения. За мое забавление и ужас на жена ми даже го оставих да копа сам за малко на бавни в снега, слизайки в движение! Жена ми за малко да предизвика лавина с писъците си... Абе забавна машина е, определено!

        Коментар


        • #34
          От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Ква интрига бре? Ако ме питат какво предпочитам - голф в коя да е комплектация, или чероки в коя да е комплектация, със сигурност няма да взема голфа, колкото ще да е наточен.
          Е има си хас !!!! Твойто село / Драгичево/, дето ходиш в Събота и Неделя, до кой град беше , че забравих...?
          Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

          Коментар


          • #35
            От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

            Първоначално публикуван от Stefan Dimov Преглед на мнение
            Да не забравяме и селяните в Гоуфа, трябва да знаят, че участват в състезание...
            Това беше посочено още в началото на темата - те винаги се състезават, гледат лошо към другите участници и потеглят поне 5 секунди преди да е светнало жълто Може би заради тези екземпляри гоУф стана мръсна дума и хората не си ги купуват Защото забелязвам все по-малко нови голфове и ако ги има, са с някакви скромно и кротко каращи си възрастни водачи Може би и цените на самозабравилия се производител VAG си казват думата. Пернишките "рацери" преминават на БМВ-та масово
            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

            Коментар


            • #36
              Re: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

              Не мога да повярвам, че тук има такава тема. Голфаджийският манталитет явно не е само сред притежателите на VAG автомобили...
              Ако още имах Интеграле, мога да ти кажа, че с 5.2 V8 нямаш никъв шанс...
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #37
                От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                Ако искаш вземи един Гоуф 2-ка, 3-ка, 4-ка...... 10-ка и се пускаме! Единственото условие е да не е барано под капака и по електрониката! За сметка на това аз ще карам на газ....
                Вярно е,че 5.2 американски осмак е мощен мотор но е пресилено да се сравнява с лек автомобил,било то и Гоуф.За първите и вторите - сигурно ще си по бърз.Трета серия имат доста пъргави мотори 190к.с./245 Нм/4200 оборота в минута ,дръпва от 0 до 100 за около 7.5 секунди.От 4-та серия има едни "хубавци" : 241 к.с./320 Нм/2800 оборота в минута ,от 0 до 100 за 6.2 секунди,всички са стандартни без да са "пипани".Това са "сухи" данни,сега вземи обърни внимание и на аеродинамиката на автомобила.Ще цитирам колега:

                Първоначално публикуван от Sparkybg
                Пропускаш аеродинамиката на тухла четворка на всеки джип, сравнен с почти всяка кола. А съпротивлението от това е пропорционално на квадрата на скоростта.
                Ако съпротивлението при 100км/ч е някаква стойност, то при 140км/ч то е двойно, а при 200 - четворно.
                Не мисля,че джипът е направен да се движи бързо,по скоро е направен да се движи навсякъде.Лично мое мнение.
                Поздрави.

                Коментар


                • #38
                  От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                  Ехеее, кажи кога си свободен ще намерим, с нещо да се пуснеме. Мерак имаш, това е важното.
                  Магистрала Люлин е близко.....

                  Коментар


                  • #39
                    От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                    Когато някой "стрийт райзър вземе да се бръмчи и оплюнчва около тебе, сваляш стъклото и го оглеждаш като "аватара на Andro".
                    След това рязко подаваш газ, като те зяпне и потегляш 5 сантиметра, след което спираш. Той вече е на центъра на кръстовището .
                    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                    Коментар


                    • #40
                      От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                      Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                      Е има си хас !!!! Твойто село / Драгичево/, дето ходиш в Събота и Неделя, до кой град беше , че забравих...?
                      До градът на алфите! ГоУфовете вече са демоде. Сега отворените си взимат алфи, а сиромасите - Fiat Bravo.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Re: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                        Не мога да повярвам, че тук има такава тема. Голфаджийският манталитет явно не е само сред притежателите на VAG автомобили...
                        Ако още имах Интеграле, мога да ти кажа, че с 5.2 V8 нямаш никъв шанс...
                        На интеграле са ме возили (250 коня)! Не съм карал, но "вдигам краката" без бой... Страшна машина!

                        Коментар


                        • #42
                          От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          А ония лепенки "High roll-over risk" на сенника да не си ги махнал Поглеждай нагоре от време на време все пак.
                          Най-стойностната мисъл в цялата тема, касае всички...високо над пътя!!!
                          "Make love, not war!"

                          Коментар


                          • #43
                            От: Re: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            Не мога да повярвам, че тук има такава тема. Голфаджийският манталитет явно не е само сред притежателите на VAG автомобили...
                            Ако още имах Интеграле, мога да ти кажа, че с 5.2 V8 нямаш никъв шанс...
                            Потвърждавам, ама Ланча Делта Интеграле-то е 4х4. Така ускорява, че направо ти прави обратна ерекция , обръща го като чорап наопаки .
                            Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                            Коментар


                            • #44
                              От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                              Колеги не взимайте темата на сериозно! Пуснал съм я да си правим купона!

                              Коментар


                              • #45
                                От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                                Темата не беше ли за друго? Веселото е, че от "тухла четворка" никой голфаджия не очаква нищо, а истината е друга. Аз също съм с 8-ак, но от мен ги е страх още на светофара. ))
                                VARADERO SD2

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X