Сравнително от скоро съм собственик на Jeep 5,2 V8 MPI, но вече се забелязват някои забавни тенденции и моменти, които си струва да се опишат, за да им се посмеем! И така...
"Я моем и да не моем да четем, ама карам ГоУф" или т.нар. "Пернишки синдром" - екземпляра от този вид може да бъде разпознат много лесно. Обикновено кара Голф 3, но все още не е изключено да срещнете и такива с Голф 2. На всички задължително присъства магическия в тези среди надпис "GTI". Много често се наблюдават и части от купето покрити с "карбоново" фолио и стикери на известни фирми за производство на тунинг части. Джантите задължително са "летни", ауспуха е "Ремус", а много често е отрязана и по някоя витка на пружините за да "стои по-ниско бегачката". Музиката носеща се от купето (суб буфера е просто задължителен) обикновено е т.нар. "ретро чалга". Най-често съдбата ви среща с този индивид на някой светофар. За него скромния надпис "V8" на задната врата на джипа ви и дисковите спирачки и на четирите колела, не значат нищо, а ниския боботещ звук на двигателя ви, индивида отдава на някой неизвестен за него "пиниз" (липсата на спортен ауспух на джипа ви и звука който издава, силно го озадачават)! За да сте сигурен, че сте привлякъл вниманието му (обикновено той се оглежда за себеподобни с които да се "юрка" до следващия светофар) форсирайте двигателя на джипа на място, но внимавайте да не паднат "спойлерите и анти-крилото" на Голфа... Когато индивида погледне към вас, форсирайте още веднъж, за да може индивида да види как предницита на джипа ви се вирва наперено! Индивида вече е превключил на "спортен режим" - в главата му тръгват стотици сложни изчисления, базирани на предположения относно истинската мощност на джипа ви, теглото му, слоевете боя, кит и епоксидна смола, посоката и силата на вятъра и още десетки известни само на индивида параметри на "стрийт рейсинга", предавани от уста на уста по кварталните кафенета. За всеки случай форсирайте джипа още веднъж и се усмихнете предизвикателно на индивида. Ще познаете, че е е захапал стръвта по това, че вече ви е игнорирал - гледайки съсредоточено жълтата секция на светофара! Още щом изгасне червената секция, индивида се изстрелва с най-мръсната газ на която е способен Голф-а му, а вие като културен водач изчаквате "зеленото" и спокойно продължавате по пътя си. Не е изключено след стотина метра да видите индивида да води оживен разговор с органите на КАТ. В такъв случай е препоръчително да отвърнете на погледа му (задължително ще ви изгледа) с приятелска и съчувстваща усмивка. Ако регистрационния номер на индивида започва с буквите "РК" и все пак решите да му покажете какво дебне под капака ви, не е изключено да се стигне и до вербален контакт, в който индивида да ви предложи да направите бартер с доплащане от ваша страна, заради "подобренията по ГоУфо"!
"Я моем и да не моем да четем, ама карам ГоУф" или т.нар. "Пернишки синдром" - екземпляра от този вид може да бъде разпознат много лесно. Обикновено кара Голф 3, но все още не е изключено да срещнете и такива с Голф 2. На всички задължително присъства магическия в тези среди надпис "GTI". Много често се наблюдават и части от купето покрити с "карбоново" фолио и стикери на известни фирми за производство на тунинг части. Джантите задължително са "летни", ауспуха е "Ремус", а много често е отрязана и по някоя витка на пружините за да "стои по-ниско бегачката". Музиката носеща се от купето (суб буфера е просто задължителен) обикновено е т.нар. "ретро чалга". Най-често съдбата ви среща с този индивид на някой светофар. За него скромния надпис "V8" на задната врата на джипа ви и дисковите спирачки и на четирите колела, не значат нищо, а ниския боботещ звук на двигателя ви, индивида отдава на някой неизвестен за него "пиниз" (липсата на спортен ауспух на джипа ви и звука който издава, силно го озадачават)! За да сте сигурен, че сте привлякъл вниманието му (обикновено той се оглежда за себеподобни с които да се "юрка" до следващия светофар) форсирайте двигателя на джипа на място, но внимавайте да не паднат "спойлерите и анти-крилото" на Голфа... Когато индивида погледне към вас, форсирайте още веднъж, за да може индивида да види как предницита на джипа ви се вирва наперено! Индивида вече е превключил на "спортен режим" - в главата му тръгват стотици сложни изчисления, базирани на предположения относно истинската мощност на джипа ви, теглото му, слоевете боя, кит и епоксидна смола, посоката и силата на вятъра и още десетки известни само на индивида параметри на "стрийт рейсинга", предавани от уста на уста по кварталните кафенета. За всеки случай форсирайте джипа още веднъж и се усмихнете предизвикателно на индивида. Ще познаете, че е е захапал стръвта по това, че вече ви е игнорирал - гледайки съсредоточено жълтата секция на светофара! Още щом изгасне червената секция, индивида се изстрелва с най-мръсната газ на която е способен Голф-а му, а вие като културен водач изчаквате "зеленото" и спокойно продължавате по пътя си. Не е изключено след стотина метра да видите индивида да води оживен разговор с органите на КАТ. В такъв случай е препоръчително да отвърнете на погледа му (задължително ще ви изгледа) с приятелска и съчувстваща усмивка. Ако регистрационния номер на индивида започва с буквите "РК" и все пак решите да му покажете какво дебне под капака ви, не е изключено да се стигне и до вербален контакт, в който индивида да ви предложи да направите бартер с доплащане от ваша страна, заради "подобренията по ГоУфо"!
Коментар