Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

    Сравнително от скоро съм собственик на Jeep 5,2 V8 MPI, но вече се забелязват някои забавни тенденции и моменти, които си струва да се опишат, за да им се посмеем! И така...

    "Я моем и да не моем да четем, ама карам ГоУф" или т.нар. "Пернишки синдром" - екземпляра от този вид може да бъде разпознат много лесно. Обикновено кара Голф 3, но все още не е изключено да срещнете и такива с Голф 2. На всички задължително присъства магическия в тези среди надпис "GTI". Много често се наблюдават и части от купето покрити с "карбоново" фолио и стикери на известни фирми за производство на тунинг части. Джантите задължително са "летни", ауспуха е "Ремус", а много често е отрязана и по някоя витка на пружините за да "стои по-ниско бегачката". Музиката носеща се от купето (суб буфера е просто задължителен) обикновено е т.нар. "ретро чалга". Най-често съдбата ви среща с този индивид на някой светофар. За него скромния надпис "V8" на задната врата на джипа ви и дисковите спирачки и на четирите колела, не значат нищо, а ниския боботещ звук на двигателя ви, индивида отдава на някой неизвестен за него "пиниз" (липсата на спортен ауспух на джипа ви и звука който издава, силно го озадачават)! За да сте сигурен, че сте привлякъл вниманието му (обикновено той се оглежда за себеподобни с които да се "юрка" до следващия светофар) форсирайте двигателя на джипа на място, но внимавайте да не паднат "спойлерите и анти-крилото" на Голфа... Когато индивида погледне към вас, форсирайте още веднъж, за да може индивида да види как предницита на джипа ви се вирва наперено! Индивида вече е превключил на "спортен режим" - в главата му тръгват стотици сложни изчисления, базирани на предположения относно истинската мощност на джипа ви, теглото му, слоевете боя, кит и епоксидна смола, посоката и силата на вятъра и още десетки известни само на индивида параметри на "стрийт рейсинга", предавани от уста на уста по кварталните кафенета. За всеки случай форсирайте джипа още веднъж и се усмихнете предизвикателно на индивида. Ще познаете, че е е захапал стръвта по това, че вече ви е игнорирал - гледайки съсредоточено жълтата секция на светофара! Още щом изгасне червената секция, индивида се изстрелва с най-мръсната газ на която е способен Голф-а му, а вие като културен водач изчаквате "зеленото" и спокойно продължавате по пътя си. Не е изключено след стотина метра да видите индивида да води оживен разговор с органите на КАТ. В такъв случай е препоръчително да отвърнете на погледа му (задължително ще ви изгледа) с приятелска и съчувстваща усмивка. Ако регистрационния номер на индивида започва с буквите "РК" и все пак решите да му покажете какво дебне под капака ви, не е изключено да се стигне и до вербален контакт, в който индивида да ви предложи да направите бартер с доплащане от ваша страна, заради "подобренията по ГоУфо"!

  • #2
    От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

    Мисля, че повечето от тях, водени от емпирични наблюдения и "богат опит", считат джиповете за "скопени дизеляци" и затова се напъват по кръстовищата. Надписи V8 и др. си мислят, че са "туних" като техните. Докато изръчка скоростите на Гоуфа или 15-годишното БМВ, само гледаш променящата му се от гняв в изумление физиономия в огледалото как се отдалечава. Набирането на бензинов автоматик е сравнимо само със засилване на самолет преди излитане
    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

    Коментар


    • #3
      От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

      Хааа....,готина историйка и то даже много правдоподобна!

      Веднага се сещам за един виц ......

      Двама такива индивиди чакат на светофара а до тях спира VW Touareg

      при което единя възкликва!!!- Егати гоуемиу Гоуф!!!
      Не е важно какво караш, а как го караш !

      Коментар


      • #4
        От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

        Това не е всичко, скъпи приятели! Следва:

        "Имам си ксенонови фарове и обичам да си светкам с тях" - навярно няма човек на когото не се е случвало, докато пътува по магистралата - изпреварвайки с максимално разрешената скорост от 130 км/ч, да не е имал вземане-даване с така наречените от мен "светулки". Без значение дали изпреварвате ТИР, автобус, каруца или военна колона, тъпото копеле в лъскавата лимузина зад вас пресвятка като луд с фаровете си (дори и вечер) очаквайки от вас да се отместите от пътя му, дори и с риск да се размажете (дали в мантинелата или в изпреварваното от вас возило - за тъпанара няма особено значение). Той е толкова влюбен в чисто новото си возило и най-вече в себе си, че отново не вижда скромното "V8" - точно под носа му (или не му пука особено)... От тук нататък вариантите са няколко, но преди да ги разгледаме искам да ви споделя един любим трик (Цецо ме научи на него), който им спретвах с дизеловия Черок. Онзи стъпал на газта и залепнал за грозната ми и очукана броня - дистанция нулева... Аз пък си вдигам крака от педала на газта и джипа буквално спира! Той хубаво спира, ама аз спирачки не съм натискал и съответно не ми светват стоповете... Сещате се какво следва - палене на спирачки като във F1, бягане чак във аварийната лента и прочее екстреми, които изкарват акъла на "пилота" със ксеноните зад вас. Със сигурност това му държи влага много дълго време! Вервайте ми... Но да се върнем в момента в който вие си карате осмака, а онзи зад вас иска да не сте се раждали, камо ли точно в този момент да сте пред него и да му убивате инерцията...

        Вариант 1 - "Опитай да ми прочетеш номера": Прилагате добре познатия "кикдаун", като в момента на натискане на газта поглеждате в огледалото за обратно виждане. В повечето случаи рева на двигателя ви и ускорението което го последва карат тъпанара зад вас да прави едни от най-смешните физиономии които сте виждали. Внимание! По нашите пътища се движат доста возила на които пише V10 и V12! Не е добре да опитвате този номер и с возила на които има видимо оригинални надписи от типа "AMG", "Lorinser", "Koning", "Brabus" и т.н. освен ако на джипа ви не пише (заводски) SRT8 6,2 Magnum или SRT8 6,2 Super Charger - тогава можете да правите каквото си искате...

        Вариант 2 - "Сетих се, че бързам много..": Завършвате изпреварването и прибирайки се в дясната лента натискате "педала до метала"! Онзи зад вас е неподготвен за такъв ход от ваша страна и това ви дава необходимото преимущество, дори и колата му да е по-мощна от вашата. В този момент кретена осъзнава две много важни неща! Първото е, че за да ви изпревари трябва да вдигне над 200 км/ч. Второто е, че собствената му кола струва 100 000+ евра, а вашата под 10 000 лева! Тези две констатации са унижаващи за "светулката", дори и колата му да е в състояние да вдигне 300 км/ч! Ефекта е още по-силен ако до тъпанара се вози намазана силиконова гърла...

        Вариант 3 - "Ще ти светя докато хванеш тен" - Завършвате изпреварването и пропускате "светулката"... След като ви подмине, подавате газ, изнасяте се отново в лявата лента и добре оглеждате задницата му за броя на ауспусите на "светулката", както и за споменатите във "Вариант 1" фабрични надписи! След като се убедите (на око), че можете да стоите зад "светулката" колкото си искате, започвате да му присвяткате със всичко налично (наличието на добре оборудван лайтбар или/и халогени на булбар-а дават огромно преимущество). Онзи дава газ, за да се измъкне от досадно светещия "дърт дарак" на задната му броня, двигателя му влиза в критични и се включва прекъсвача, а вие сте си още там и все така ентусиазирани продължавате да му светите с всичко налично! "Светулката" се предава безславно подавайки десен мигач - прибирайки се в дясната лента, а вие настъпвате животното до дупка и го отминавате с най-страшния рев в живота на "светулката"...

        П.П. Тази тема има за цел да забавлява, а не да дава съвети как да управляваме автомобила си!
        Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 28-12-11, 11:27.

        Коментар


        • #5
          От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

          Много поучителни истории. Във "трети А" клас все някакви подобни си разправяхме...
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #6
            От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

            Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
            Много поучителни истории. Във "трети А" клас все някакви подобни си разправяхме...
            Ами сподели ги де! Нали за това е темата...

            П.П. А ти в "трети А клас" все "осмаци" караше предполагам..?!!

            Коментар


            • #7
              От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

              Забавна тема ,Вариант 2 ми хареса ,а какво правим когато Golf 2 Gti ни изпреварва в това време, като джет рибарска лодка,а 4 -ри степнния автоматик се чуди на коя скорост да включи и се чува само рева на осмака докато таралясника изчезва в далечинатa…?

              Ние в училище спорехме кои Жигули вървят повече ,белите или червените ...

              Коментар


              • #8
                От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                П.П. А ти в "трети А клас" все "осмаци" караше предполагам..?!!
                А ония лепенки "High roll-over risk" на сенника да не си ги махнал Поглеждай нагоре от време на време все пак.
                България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                Коментар


                • #9
                  От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                  Първоначално публикуван от Stefan Dimov Преглед на мнение
                  Забавна тема ,Вариант 2 ми хареса ,а какво правим когато Golf 2 Gti ни изпреварва в това време, като джет рибарска лодка,а 4 -ри степнния автоматик се чуди на коя скорост да включи и се чува само рева на осмака докато таралясника изчезва в далечинатa…?
                  Рецептата е:
                  1. Бутона O/D off, ако не се обезкуражи гоУфъра, следва
                  2. Kick-down
                  Да не забравяме, че повечето "двойки GTI" са на твърде преклонна възраст и не ми се ще да мисля какво става в купето и т.н. - обикновено след 1 + 2 по-горе се обезкуражават Въпреки, че наистина са по-бързи (нямат електронно ограничение)
                  България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                  Коментар


                  • #10
                    От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                    Първоначално публикуван от Stefan Dimov Преглед на мнение
                    Забавна тема ,Вариант 2 ми хареса ,а какво правим когато Golf 2 Gti ни изпреварва в това време, като джет рибарска лодка,а 4 -ри степнния автоматик се чуди на коя скорост да включи и се чува само рева на осмака докато таралясника изчезва в далечинатa…?
                    Това няма как да стане ако "осмака" се движи със скорост над 80 км/ч! Виж на "старт" ще дръпне за малко, докато развърти "осмака". Няма как Голфа (говорим за фабрична кола) със своите 150 коня (ако е 2000 кубика) или 180 коня, ако е "шестак" да се опъне на 212 кончета! Въртящия момент няма да го коментирам въобще... Гранда по талон е 1770 кг. Голфа колко е..?!! 500 кг..?!!

                    Коментар


                    • #11
                      От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                      Ххахаха такъв вариант е възможен единствено ако тапия 8мак е с газ и то монтиран в Козлодуй

                      Коментар


                      • #12
                        От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                        Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                        ...П.П. А ти в "трети А клас" все "осмаци" караше предполагам..?!!
                        А, не изключвам и по-наточени да съм карал. Вероятно е било между това да съм космонавт и преди да стана пожарникар...
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • #13
                          От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                          Първоначално публикуван от Stefan Dimov Преглед на мнение
                          Забавна тема ,Вариант 2 ми хареса ,а какво правим когато Golf 2 Gti ни изпреварва в това време, като джет рибарска лодка,а 4 -ри степнния автоматик се чуди на коя скорост да включи и се чува само рева на осмака докато таралясника изчезва в далечинатa…?

                          Ние в училище спорехме кои Жигули вървят повече ,белите или червените ...
                          това имах в предвид

                          Коментар


                          • #14
                            От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            Рецептата е:
                            1. Бутона O/D off, ако не се обезкуражи гоУфъра, следва
                            2. Kick-down
                            Да не забравяме, че повечето "двойки GTI" са на твърде преклонна възраст и не ми се ще да мисля какво става в купето и т.н. - обикновено след 1 + 2 по-горе се обезкуражават Въпреки, че наистина са по-бързи (нямат електронно ограничение)
                            Това не пречи да има екземпляри в топ състояние:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Golf 2.jpg
Прегледи:1
Размер:112.4 КБ
ID:5330898

                            Jeep ZJ също не са първа младост , а и не виждам какво предизвикателство ще е ускорение от 0 до 100 за 9,8 сек и максимална скорост от 180 км/ч за повечето автомобили. на жената колата вдига 100км за 8,3сек. и и дават 220 максимална, ускорение от 80 до 200 няма да го коментирам, стабилноста при висока скорост също.
                            Последно редактирано от Stefan Dimov; 28-12-11, 13:07. Причина: 9,8sek

                            Коментар


                            • #15
                              От: "Шут в задника" или за удоволствието да управляваш Jeep с V8 под капака...

                              Пичове, не знаех, че и тук се навъртат толкова много "Голфъри", та така! Последния модел Golf 6 GTI 2000 cc е с 210 кончета и 280 Nm максимален въртящ момент. Тунингован от Mcchip срещу 900 еврака, същия Golf 6 GTI става 252 коня и има 380 Nm максимален въртящ момент. Гранда 5,2 фабрично има 212 коня под капака и 375 Nm максимален въртящ момент на 5000 об/мин. (само да вметна, че с 2400 об./мин върви със 140 км/ч, а е спънат на 220 км/ч.). Един суперчарджър струва 300 гущера, а спортната генерация още 200 зелени.. Какво се случва с Гранда след инвестиция от 500 долара, оставям да научите сами... Та какво ми разправяте за ГоУф 2-ка GTI...?!!! Май малко сте поспорили в училище...
                              Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 28-12-11, 12:25.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X