Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как изгорях на КПП Владая със златен талон

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Как изгорях на КПП Владая със златен талон

    Че може да се обжалва, това е безспорно !! Лично мисля, че за повечето хора е по-лесно да си преместят номера на бронята, отколкото да се разправят и да ходят по мъките после. Лично аз ще си сложа номера на бронята, ако от КАТ ми го преиздават безплатно всеки път като го загубя или скъсам.

    П.П. Тъпото е че на пътя органите на реда си мислят, че всичко им е позволено и забравят кой дава парите за техните заплати. (Не всички, лично аз съм срещал разбрани хора)

    Поздрави
    Газ 69 2.4i
    Густо майна, пътят свърши !!!
    GSM: О895 7О6О59

    Коментар


    • #32
      От: Как изгорях на КПП Владая със златен талон

      Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
      Нали точно това е целта на подобни теми - нещо да стане ясно.
      Ако не е добре за нас (обществото) да се напънем , да се организираме и нещо да променим.
      Нали точно в това е смисъла на един форум - да си помагаме и да си нагаждаме пейзажа както е правилно. Никой не иска нещо нередно.
      Искам единствено никой да не ми създава проблеми за нормалните неща - ходене в гората с джип, поставяне на нонера на капака ( по закон и на видно място) и подобни дреболии дето тровят живота.
      Толкова ли е много ?
      Нека да организираме допитване и ако мнозинството е съгласно - да се напише едно писмо препоръка/въпрос за поставяне на номерата на нашите джипки.
      Когато има писмен отговор от КАТ - всеки с номер на капака (или другаде) да си има копие от отговора.
      Тогава на тъпия въпрос "Защо е там номера на колата" - отговора ще е копието на въпросното наше писмо до КАТ. И тъпите въпроси ще бъдат с един по-малко.
      Аз нямам подобен проблем , но съм съпричастен с всеки колега.
      Докато отговорноста не стане персонална нищо няма да се промени ако не е номера ще е булбара ; лебедката или резервната гума . Когато при падане на акта в съда всички разходи по делото + твоите за адвокат му ги удържат от заплатата вярвай ми втори път акт без основание и точно спазване члена на закона няма да напише . В почти всички други професий отговорноста е персонална . Аз като инженер ако сбъркам някъде отговорноста я нося персонално аз не техническата механика и съпромата щом го има мойто име и подпис нося цялата отговорност наказателна и имуществена .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • #33
        От: Как изгорях на КПП Владая със златен талон

        Каква персонална отговорност от милиционери- поне 80% от тях не познават закона и като възникне спор говорят глупости или гледат умно. Вярно е че има много съвестни и умни хора сред тях, но болшинството са заплатаджии и търмъци. В повечето случаи в главите им е само и единствено как да прегънат някой лев.
        На сърбела майката му е чесането.
        Борислав Борисов Русе О885 О37815

        Коментар


        • #34
          От: Как изгорях на КПП Владая със златен талон

          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
          Докато отговорноста не стане персонална нищо няма да се промени ако не е номера ще е булбара ; лебедката или резервната гума . Когато при падане на акта в съда всички разходи по делото + твоите за адвокат му ги удържат от заплатата вярвай ми втори път акт без основание и точно спазване члена на закона няма да напише . В почти всички други професий отговорноста е персонална . Аз като инженер ако сбъркам някъде отговорноста я нося персонално аз не техническата механика и съпромата щом го има мойто име и подпис нося цялата отговорност наказателна и имуществена .
          Добре прав си. Така трябва да бъде.
          ОБАЧЕ - как да стане? Това е въпроса. как да стане ?
          Единствения начин нещо да се промени - това е да се обособи общество на мислещи хора, които с идеите си, с мисленето и отношението си да поведат нещата натам (към правилното нещо).
          Сега нещата се движат на остатък от предишни идеи и манталитет. Заучени грешни правила и закони и ..... кервана си върви, ние си мрънкаме постоянно за нещо.......
          И НИЩО НЕ ПРАВИМ за да станем фактор .
          Това ми е мисълта......

          Коментар


          • #35
            От: Как изгорях на КПП Владая със златен талон

            Наскоро слушах предложение ( няма да цитирам имена на политици и прочие ) та изказването беше, че ние сме далеч от икономически развитите държави в които има правен ред. Решението. Копира се напълно конституцията на държава, която има качествена и спазваща се добре работеща такава и се започва от 0.
            Това урежда работещо и изпитано законодателство. Все пак ясно е, че остават хората които са свикнали еди как си ... Ако е налице стриктно спазване обаче на законовите мерки ... Пак се свежда до контрол, но от къде ще дойде отговорността той да е налице ....
            Лада Нива 21214 1,7i a.k.a. Магаренцето :)

            Коментар


            • #36
              От: Как изгорях на КПП Владая със златен талон

              Първоначално публикуван от tyto_ Преглед на мнение
              Наскоро слушах предложение ( няма да цитирам имена на политици и прочие ) та изказването беше, че ние сме далеч от икономически развитите държави в които има правен ред. Решението. Копира се напълно конституцията на държава, която има качествена и спазваща се добре работеща такава и се започва от 0.
              Това урежда работещо и изпитано законодателство. Все пак ясно е, че остават хората които са свикнали еди как си ... Ако е налице стриктно спазване обаче на законовите мерки ... Пак се свежда до контрол, но от къде ще дойде отговорността той да е налице ....
              Това което си чул се казва чист популизъм . Точно те най вече нямат сметака да има работещо законодателство щото има ли го одавна трябваше да са в софийския централен . Власта да го променят е в тях ама я няма волята така им е много комфортно .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #37
                От: Как изгорях на КПП Владая със златен талон

                Вече имаше подобна тема , та само разлайвате излишно кучетата тук .
                Не ми се говори много , но ще спомена нещо : Едно л@@но колкото повече го ровиш , почва повече да мирише . А ако си преговорите Закона за движение по пътищата , ще видите , че
                ( колкото и да ни е неприятно и въпреки че и палкаджиите си имат кривици ) , в повечето от случаите органите са прави . Имам предвид не конкретно за табелите , а изобщо . Различно е само поведението на пътя . Или казваш "Ми пиши!" , или "Ееее , чак пък акт ли "

                Конкретно за регистрационните табели : Към края на Закона има един раздел за наказателни разпоредби . Наред с другото , глоба се дължи за нечетливи табели . Ако е кална , или както спомена Ясен ( в други географски ширини ) е обърната обратно - тя вече е нечетлива . Следва глоба !
                Хеле пък ако е задна ( която е пломбирана ) още по-зле .

                Що се отнася до местоположението : пита се - а защо сте я изместили ( доколкото чета тук , Търтея е единствен , дето са му я закачили в КАТ на капака ) ? Ами обикновено заради лебедката , махането на фабричната броня , лифта , тунинга ..... Е , тогава пък има едни наказателни разпоредби за промяна в конструкцията , "не по надлежния ред " . ... и става още по-зле
                Има и други неща , ама ако почнем повече да ровим ... миризмата ... а тук четат какви ли не хора ...
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • #38
                  От: Как изгорях на КПП Владая със златен талон

                  колеги,май само си се нервираме напразно в тая тема.Защото ние в форума се опитваме да тълкуваме закона,докато полицайте не си правят тоя труд,и за тях е важно да пишат актове не се интересуват дали е правилен или неправилен,щото и да ги осъдиш акта с другите разходи пак ги плаща данъкоплатеца.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Как изгорях на КПП Владая със златен талон

                    Просто не са нужни коментари: http://dnes.dir.bg/news/katajii-palkite-9566440?nt=4
                    Biagini Passo Powered By VW Syncro

                    Коментар


                    • #40
                      От: Как изгорях на КПП Владая със златен талон

                      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                      Вече имаше подобна тема , та само разлайвате излишно кучетата тук .
                      Не ми се говори много , но ще спомена нещо : Едно л@@но колкото повече го ровиш , почва повече да мирише . А ако си преговорите Закона за движение по пътищата , ще видите , че
                      ( колкото и да ни е неприятно и въпреки че и палкаджиите си имат кривици ) , в повечето от случаите органите са прави . Имам предвид не конкретно за табелите , а изобщо . Различно е само поведението на пътя . Или казваш "Ми пиши!" , или "Ееее , чак пък акт ли "

                      Конкретно за регистрационните табели : Към края на Закона има един раздел за наказателни разпоредби . Наред с другото , глоба се дължи за нечетливи табели . Ако е кална , или както спомена Ясен ( в други географски ширини ) е обърната обратно - тя вече е нечетлива . Следва глоба !
                      Хеле пък ако е задна ( която е пломбирана ) още по-зле .

                      Що се отнася до местоположението : пита се - а защо сте я изместили ( доколкото чета тук , Търтея е единствен , дето са му я закачили в КАТ на капака ) ? Ами обикновено заради лебедката , махането на фабричната броня , лифта , тунинга ..... Е , тогава пък има едни наказателни разпоредби за промяна в конструкцията , "не по надлежния ред " . ... и става още по-зле
                      Има и други неща , ама ако почнем повече да ровим ... миризмата ... а тук четат какви ли не хора ...
                      Не знам до колко са прави в конкретният случай с рег. табели след като в закона не е фиксирано точното място, специално за предните. Качени горе са и чисти и четливи и видими от голямо разстояние. Има така качени и без изобщо да са махани брони и монтирани лебедки, а само да не се губят по гората. Моят е на капака и в кат проблеми не са ми правили. Кой казва че всички промени не са регламентирани след като мпс-то е минало например през Технотест с последваща регистрация в КАТ?
                      Как пък минах ей сега в неделя за състезанието в Гниляне покрай 4 /четири/ караулки без проблем Май наистина цялата история е в сгъването на някой лев. Между другото при мен ситуацията винаги е "Ами пиши" лев не давам. Ако съм в нарушение си плащам а ако несъм се зъбя до дупка.
                      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                      Коментар


                      • #41
                        От: Как изгорях на КПП Владая със златен талон

                        Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                        ...... Кой казва че всички промени не са регламентирани след като мпс-то е минало например през Технотест с последваща регистрация в КАТ?
                        ......
                        Ами никой не казва Ти след като си минал по "надлежния ред " през Технотест , значи няма от какво да се опасяваш . Аз визирах болшинството , които не са като теб .
                        ... а това , че си закачил номера на капака , за да не го изгубиш в гората , си е твой проблем . Обясни го на онези като те спрат . ... или погледни в другата тема и питай Халата
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Как изгорях на КПП Владая със златен талон

                          Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                          Не знам до колко са прави в конкретният случай с рег. табели след като в закона не е фиксирано точното място, специално за предните. Качени горе са и чисти и четливи и видими от голямо разстояние. Има така качени и без изобщо да са махани брони и монтирани лебедки, а само да не се губят по гората. Моят е на капака и в кат проблеми не са ми правили. Кой казва че всички промени не са регламентирани след като мпс-то е минало например през Технотест с последваща регистрация в КАТ?
                          Как пък минах ей сега в неделя за състезанието в Гниляне покрай 4 /четири/ караулки без проблем Май наистина цялата история е в сгъването на някой лев. Между другото при мен ситуацията винаги е "Ами пиши" лев не давам. Ако съм в нарушение си плащам а ако несъм се зъбя до дупка.
                          То пък на теб знае някой къде ти е "мястото, определено от производителя"...
                          Последно редактирано от edoors; 27-09-11, 17:14.
                          edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                          Коментар


                          • #43
                            От: Как изгорях на КПП Владая със златен талон

                            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                            Ами никой не казва Ти след като си минал по "надлежния ред " през Технотест , значи няма от какво да се опасяваш . Аз визирах болшинството , които не са като теб .
                            ... а това , че си закачил номера на капака , за да не го изгубиш в гората , си е твой проблем . Обясни го на онези като те спрат . ... или погледни в другата тема и питай Халата
                            Няма какво да им обяснявам. Документите са ми напълно в ред. Документа от Технотест остава в КАТ, ако ги интересува да си го търсят там по каналният ред. Там в Дупница където го бяха драли колегата ме спираха и мен, разделихме се по живо по здраво. Как беше- Документ, това звучи гордо

                            Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
                            То пък на теб знае някой къде ти е "мястото, определено от производителя"...
                            Как бе аз знам нали съм му "производителят"
                            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                            Коментар


                            • #44
                              От: Как изгорях на КПП Владая със златен талон

                              Колеги акта е 20лв.
                              Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X