Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Границата на мундарлъка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Границата на мундарлъка

    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
    ...Откача се ангренажния ремък. Развиват се болтовете на главата. Главата се повдига с 2 щанги, докато ауспуха опре в картера (около 3 сантиметра). С нож се изчопля старата гарнитура. Подпъхва се нова. Двигателя се затваря
    Но, както казват в телешоп-а, това не е всичко! Останалото е повторно отваряне, за смяна на разпределителен вал (не знам що) и затваряне със същата гарнитура.
    Това, че ангренажния ремък въобще не беше натегнат и че болтовете на главата бяха от марката "к'вот има" (като за начало - с 6мм по къси), даже няма да го коментирам...
    Мърлява работа. Трябвало е да намажат гарнитурата със силикон. Цървен.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #32
      От: Границата на мундарлъка

      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
      Ето, че изникна още нещо, което не бях виждал досега....
      Жив и здрав да си, че извади тази тема от архива, онзи ден е търсих, знам че я има, а търсачката не я намери
      Каква свинщина имаше при нас. Седим си с Дима, правим " Мистър Биги " и звъни човек, така и така, чух че имате мотор V6 за тестове, трябва ми дясна глава....да...ама малко по-късно, трябва ми и това и онова и най-накрая колата (Шевролет Блейзър S10) дойде при нас. Симптоми - обилен синьо-бял пушек като позагрее, и цапа свещите на 1-ви и 3-ти цилиндър (т.е. първите два на дясната глава). При много газ като че прочиства, и при студен старт пуши по-малко.
      Човека казва - взе да пропушва и отидох на майстори с горната диагноза и ми смениха гумички на клапаните....ама пак пуши, и ми смениха сегментите на буталата и пак пуши, и сменихме главата и пак, и пак....Мислим, гледаме, мерим компресия (12 на 1 и 3 на другите 11) псуваме, пробваме (4 дни)..колата остава при нас за тестове, окончателна диагноза или аутопсия. На раздяла собственика казва да долея ATF в скоростите, че напоследък губила по 2 л. на 100 км Оглеждам я за течове, има, но са обичайните от старост, при 2л. на 100 мястото на теча трябва да е много мазно и да лъщи от далеч...ама го нямаприбирам е в двора, а тя си боксува, включвам 4х4 (то е с копче при тези) ... нъц, "он деманд" ама някакъв си неин майната и, и я зарязваме за следващия ден, Дима си тръгва .....и ми звъни след два часа осенен от решението на проблема "Гори ATF, а не моторно...", на другия ден проверяваме и се оказва прав
      "Майстор" е "преработил" вакумното управление на режимите 4х4 и с помоща на един обикновен тройник е вкарал отдушника на раздатката във вакумната магистрала на колата....мотора смуче от раздатката, та пък от скоростната кутия (семерингите естествено не са сметнати да дъжат на този вакум) Скоростите се изпразват, и почват да работят лошо, собственика ги допълва...и раздатката се препълва, от там през всичките вакумчета и клапанчета (блокирайки нормалната работа на 4х4) та в смукателния колектор (жабата) който също бяхме сменили, опасявайки се да няма в него пукнатина....Източихме 3л. масло наднормено от раздатката, пренаредихме вакумите и машината живна.....само ми се иска на този "майстор" някой да му върже ръцете с бодлива тел и да му ги завре отзад
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #33
        От: Границата на мундарлъка

        Ако ще ви успокои, не е само при вас. На 3 поредни лодки губим управление по средата на морето и все посред нощ. Някой кретен завива болтовете на ръка. Ама ще го пипмен кой е и ще се похвалим.
        Майстора за колите ни тука е Българин. И го гледаме в ръцете. Не защото разбираме повече от него...
        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

        Коментар


        • #34
          От: Границата на мундарлъка

          Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
          ... от една фирма дето всички пищят от нея ,пък тя продава много евтино.
          Ще ти бъда благодарен, ако ми пуснеш името на въпросната фирма на ЛС, особено ако е специализирана за европейски коли. Рядко се занимавам с такива и шанса да купя нещо, което после клиента да ми бие в главата не е никак малък
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #35
            От: Границата на мундарлъка

            Потърси из форума/другите форуми/ негативните мнения ,позамисли се от къде си имал най проблемна стока и ще се сетиш.

            Коментар


            • #36
              От: Границата на мундарлъка

              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение

              За сервиза ще пиша, стига да се уверя, че не ме подвеждат, защото подобно бвинение е много сериозно. От няколко дена пазя леглото, но вече съм на оправяне, скоро ще има продължение.
              Кажи кой е сервиза де.
              ........................
              Иван Маринов
              CRF 250 X
              Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

              Коментар


              • #37
                От: Границата на мундарлъка

                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                Ще ти бъда благодарен, ако ми пуснеш името на въпросната фирма на ЛС, особено ако е специализирана за европейски коли. Рядко се занимавам с такива и шанса да купя нещо, което после клиента да ми бие в главата не е никак малък
                Що пък на лични?
                Нека и на нас да ни е ясно кое не бива да купуваме.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #38
                  От: Границата на мундарлъка

                  Първоначално публикуван от pimax Преглед на мнение
                  Кажи кой е сервиза де.
                  Нямам 100% яснота с вината на сервиза, затова не съм писал нищо. Не е Жетона и не е Стоян
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #39
                    От: Границата на мундарлъка

                    Фирмата няма значение коя е! Като влезеш в който и да е магазин за авточасти и попиташ за гарнитура за глава ти дават цена от 80лв. например. А, много скъпо ти се вижда и си готов да си тръгнеш. Питаш все-пак каква марка е тази "извънземна" гарнитура. "Елринг" ти отговарят.
                    - Но ако Ви се вижда скъпо, може да ви доставим (или имаме) друга марка, която струва 35лв.
                    - Аааааа, аз искам такава...
                    Ами, аз какво ще направя- ще го оставя "по живо- по здраво" да си я намери на пазара евтината гарнитура или ще му я поръчам и ще му я продам аз?! Продавам му я- така или иначе, решението си го е взел клиентът. Търси евтиното. Обяснил съм, че има разлика в качеството на материала, изработката...
                    Съвсем отделен е въпросът с грамотната смяна на часта и кадърността на майсторите извършващи ремонта. Защото съм имал случаи, когато клиентът си купува добра марка, (тампони на носач примерно) но майсторите ги сменили не на преса а с чук! И са ги скъсали още при поставянето!
                    После къде е "контрата"- в клиента естествено! Майстора се оправдава с качеството на моите части, аз се оправдавам с майстора, с традицията на марката...
                    Изобщо- "Гаранция- Франция"!
                    Много трудно се гради доверие между клиент, магазин и сервиз. Особено, ако клиентът винаги иска да мине възможно най-евтино- като части и ремонт! А кой не го иска това?!
                    Разчитам на натрупания си опит и балансирам между качество и цена- за да си задържа клиентите, те да са доволни и... да е доволен Шефът ми!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Границата на мундарлъка

                      Оох, слава богу! Аз си мислех, че само мен ме имат за идиот. Уф, олекна ми! Когато си взех последната кола реших, само в сервиз, 'секи да си знае работата. И без това там си имат всичко необходимо за един ремонт. Първо ще кажа от какво съм доволен, макар да е в сервиз, който съм си забранил. Влизам в сервиза и казвам, че нещо хлопа по предницата. Проверяват и казват накрайник.
                      - ок, колко ще струва. - питам
                      - Ами труд, част и стенд, 48 лв.
                      - Съгласен съм.
                      И като малки роботчета, в пълен синхрон (и в художествената гимнастика няма такъв синхрон). И всичко за едни 25-30 мин. Викам си:
                      - А нещо съм сбъркал, получават втори шанс.
                      Да, ама те не искат да го получат и всячески се опитват да ме изгонят. Преди това искаха да ми сложат болт от железарията на носача, че какво ги бърка, че на мен ще ми падне колелото. След това ми поискаха средна цена за смяна на иглени лагери, но отказаха под предлог, че е много трудоемко. Абе скъпичко си беше. Искаха да ме пратят при друг да ми сложел втулки и гресьорки.(и това го казват във фирмен сервиз) Рекох си, е всеки прави глупости и пак при тях, колата прекъсва. Охо, или основен ремонт или я набутвай на някой.
                      - Ама не гори масло.
                      - Няма ама, ремонт трябва, то че не гори масло не е гаранция. Няма да споменавам за тампона, дето туй му е работата, да мърда.
                      Е оплаках се, и ми олекна. Макар да има и по фрапиращи ситуации в различни сервизи. Но за да им повярваш трябва да си полуидиот и малко отгоре. Затова, ако не ми трябва стенд или подемник си правя сам кошницата.
                      Как милата ми родина се падна в толкова скапана държава?

                      Коментар


                      • #41
                        От: Границата на мундарлъка

                        Аз имам сервиз и работя това от поне 10 години !
                        Нагледал съм се на всякакви чудеса сътворени от "колеги" ! Включително и нестегнати шарнири и кормилни накрайници !
                        Проблема е ,че всеки който изкара книжка за кола си мисли ,че е станал майстор ( много често срещано е бояджии да стават авто монтьори ) !
                        Лесно е да се ромонтира двигател ( да се сменят повредените части ) но това е едва 50% от ремонта трябва да се разбере кое е довело до повредата !

                        Внимавайте къде ходите и си намерете хора на които може да се разчита и бягайте далеч от гаражните чукачи !
                        Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X