Не можах да реша къде да пусна темата, та затова тук. Не, че е нещо маловажно. Лично според мен, това си е откровен опит за убийство. Има и измама, но за това по-нататък.
Първо техническата част, за когото не е интересна, може да продължи направо след снимките.
Пристига преди няколко дни един младеж с Хонда Кончерто, с оплакване, че нещо по двигателя яко тропа. Припали я, като я чух ми се изправи косата. Обясни ми, че я е купил тропаща, карал я е да сменят лагери, но тропането си останало. Отварям двигателя, с предположения за скъсан бутален болт или някое желязо, напъхано в цилиндрите. Ето какво открих на мотовилката на четвърти цилиндър:




Ако някой още се чуди какво е това - просто 2 парчета неръждавйка 0.6мм, изрязани с ножицата. Колкото и да не ви се вярва - факт. Аз лично изпаднах в депресия.
Нормалния бабитов лагер на снимките е сложен само за сравнение!
Защо убийство?
Тая колица вдига 220 без проблем. С вълшебните ламаринки, шанса да се откъсне нещо е 100%. Просто си представете какви ще са последствията, ако дори и на 130км/ч, се откъсне мотовилката. Да го рисувам ли цветно?
Не мога да си представя, що за тъпак трябва да е някой, за да съчини подобна идиотщина.
При това колата е минала през сервиз за смяна на лагери! Съвсем не мога да си представя що за свръхтъпак трябва да си, за да видиш тия ламаринки, да ги оставиш както са били и да вземеш парите на клиента за ремонт


На фона на тенекиените "лагери", останалите подробности са направо безинтересни. Взели са пари за смяна на гарнитура на картера (беше си старата, напукана гума, с 2 пръста силикон) и смяна на гарнитура на главата (въобще не беше отваряна).
Само малко да се пооправя, ще отскоча до сервиза, където клиента твърди, че са му "сменили" лагерите. По случайност познавам собственика, малко ми е трудно да повярвам, че е способен на чак такава глупост, но ако се окаже вярно - определено ще има координатите на още един сервиз със забележка "Никога не припарвай до това място".
Понякога се чудя, колко ли от колите, движещи се по родните пътища, са се срещали с подобни "майстори" и колко ли от тях имат повече или по-малко прецакани я спирачки, я управление, я окачване, докато собствениците им ги карат спокойно, защото значт, че "майстора е оправил всичко"...
Първо техническата част, за когото не е интересна, може да продължи направо след снимките.
Пристига преди няколко дни един младеж с Хонда Кончерто, с оплакване, че нещо по двигателя яко тропа. Припали я, като я чух ми се изправи косата. Обясни ми, че я е купил тропаща, карал я е да сменят лагери, но тропането си останало. Отварям двигателя, с предположения за скъсан бутален болт или някое желязо, напъхано в цилиндрите. Ето какво открих на мотовилката на четвърти цилиндър:
Ако някой още се чуди какво е това - просто 2 парчета неръждавйка 0.6мм, изрязани с ножицата. Колкото и да не ви се вярва - факт. Аз лично изпаднах в депресия.
Нормалния бабитов лагер на снимките е сложен само за сравнение!
Защо убийство?
Тая колица вдига 220 без проблем. С вълшебните ламаринки, шанса да се откъсне нещо е 100%. Просто си представете какви ще са последствията, ако дори и на 130км/ч, се откъсне мотовилката. Да го рисувам ли цветно?
Не мога да си представя, що за тъпак трябва да е някой, за да съчини подобна идиотщина.
При това колата е минала през сервиз за смяна на лагери! Съвсем не мога да си представя що за свръхтъпак трябва да си, за да видиш тия ламаринки, да ги оставиш както са били и да вземеш парите на клиента за ремонт



На фона на тенекиените "лагери", останалите подробности са направо безинтересни. Взели са пари за смяна на гарнитура на картера (беше си старата, напукана гума, с 2 пръста силикон) и смяна на гарнитура на главата (въобще не беше отваряна).
Само малко да се пооправя, ще отскоча до сервиза, където клиента твърди, че са му "сменили" лагерите. По случайност познавам собственика, малко ми е трудно да повярвам, че е способен на чак такава глупост, но ако се окаже вярно - определено ще има координатите на още един сервиз със забележка "Никога не припарвай до това място".
Понякога се чудя, колко ли от колите, движещи се по родните пътища, са се срещали с подобни "майстори" и колко ли от тях имат повече или по-малко прецакани я спирачки, я управление, я окачване, докато собствениците им ги карат спокойно, защото значт, че "майстора е оправил всичко"...
Коментар